Kun minä sairastuin, joskus tiesin asioita tai vaistoin. Nyt kun olen toipunut niin olen huomannut itsessäni, herkkyyden nähdä ja vaistota asioita.
Milloin kättä tai rannetta kutisee, kahvia kun juon osaan tulkita ne jäljet kupissa ja ne toimii hyvin.
Vaisto on alkanut toiminaan eritavoin, näen enteellisiä asioita nykyään. Ne tulee välähdyksenä silmiini.
Tuliko minusta noita sairauden myötä? onko muilla alkanut tälläistä?
Näkemisen lahja.
5
153
Vastaukset
- Vakavaa on
Hermosi taitaa reistata. Puhu lääkärille.
- Näkijä
claudia.c , toimin sekä selvänäkijänä että parantajana. Mielestäni sinulla on ollut tuo näkemisen lahja aina, nyt sinulla on ollut aikaa itsellesi, etkä ole sulkenut näkemääsi pois. Täällä saa kaikenlaisia vastauksia. Oma lahjani kulkee suvussa.
Isoäitiäni pidettiin vinksahteena, hän näki jopa tonttuja. Mutta sitten oltiin hiljaa kun tonttu näytti peukaloa talolle päin ja mummo meni huomaten huoneen seinän olevan leikissä ja pelasti nukkuvan lapsen sängystä. Palo saatiin tukahdutettua vedellä ja matoilla.
Hänellä oli lahja, äidilläni ei ole.
Tässä jokin aika sitten valtava ahdistus täytti oloni ja minulle sieluun suuri tuska että nyt tapahtuu jotakin, oli pakko soittaa läheiselleni ettei mene sinne suunniteltuun paikkaan vaan odottaa. Jos hän olisi mennyt olisi hän joutunut onnettomuuteen.
Nykyään tiedän yllätysvieraatkin ja viestit minulle tulee suunnaton kämmenen kutina, joskus sanonkin miehelle nyt tulee taas vieras.
Viestit ja soitot myös aistin, pidän välillä viikonloppuna kännykkää kiinni.
- Anonyymi
Syöpäpotilaat ovat inhimillisiä ihmisiä. Tuntemuksia ja kokemuksia aina kannattaa jakaa, vaikka tulee häiriköitä/ilkeilijöitä/näsäviisaita tälle palstalle. Syövän aikaisen tai sen jälkeen tulee ihmeellisiä kokemuksia omassa elämässä. Jotenkin tulee semmoisia ahaa-ajatuksia,joita tahdotaan jakamaan tässä palstassa. Myös syövän hoidoista saatuja kokemuksia/tietotaitoja tahdotaan jakamaan.
Siis älä lannistu mistään! Vaan jaa tietotaitoa! - Yks vaan
Herkkyys tuli sairauden myötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043