Vihdoinkin 15.kausi

the_galaxy_pegasus

Nyt se on tulossa. Pokemonin 15.kausi BW - Rival Destinies ! Tunnarin saatte youtubesta kirjoittamalla hakusanaksi "Pokemon BW Rival Destinies Opening" !

6

164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pokemoninfanittaja

Hyväjuttu !

• Bulbasaur3

Toivottaavasti Japanissakin tulee pian uusi tunnari sillä siellä ollaan jo siinä vaiheessa että Ashilla on jo 6 merkkiä eikä tunnari ole vaihtunut kertaakaan.

• jee vihdoin ja viimein oon oottanu 15 kautta jo todella pitkään alkaneeksi.

• pokemonusedtobeawsum

...voi hyvä luoja. uusi pokemon on ihan järkyttävää skeidaa. pokemonin olisi pitänyt loppua johonkin kolmanteen kauteen, pelisarjan kolmas sukupolvi olisi myös voinut jäädä ilmestymättä, puhumatakaan sitä seuraavista sukupolvista (varsinkin unovasta) YÄK!!

• LuXo

Kieltämättä pidin itsekkin alku aikojen sarjasta enemmän.. :c Minusta pokémon on menossa huonompaan suuntaan kokoajan.. Kanton aika oli loistava, vaikka jossain määrin turhan väkivaltainen ja kaksimielinen.. :D Johtossa oli ehkä paras anime ja kyllä Hoennkin menetteli.. Sinnohista pidin yllätteän, mutta Unova ei kyllä innosta... Peleistä parhaita ovat 1 ja 2 genen pelit. Soul Silver ja Heart Gold ovat myös kyllä todella hienoja kun ovat Johto ja Kanto alueesta. =) Platinumistakin pidin ja Blackista ja Whitestä, mutta kyllä niitä alkuaikoja on ikävä.. Rubyn ja Sapphiren remake olisi tosi kiva, mutta joku BW2?! Voi helevetti.
      Arvostan toki uusien pelin ominaisuuksia, mutta vanhemmat fanit varmaan ymmärtävät (siis ne jotka ovat keränneet pelejä yms jo alusta asti). =)

• flareon85

No mä pidän jokaisen alueen pokemoneista niin animena kun peleinä. Pokemon animenakin on edelleen mielestäni hyvä, vaikka anime ei ole enään samallainen kun ennen, mutta ei se mua haittaa ollenkaan. pidän siitä samallain kun ennenki. Ashin ja Pikachun seikkailuja jaksan edelleen seurat. Pokemon anime laittaa mukavasti lauantai aamun rullaamaan, kun pokemon tulee tv:Stä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      208
      4633
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2596
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1522
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1210
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1130
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      125
      1129
    7. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1092
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1081
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      136
      1048
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      989
    Aihe