Yritän houkutella muutamia vanhoja palstalaisia mukaan tähän Suomi24 palstalle Facebookista. Täällähän on ollut muutamia avauksia ehkä entisten palstalaisten taholta. Ehkä se sukkahousujuttu oli Liftarin avaus.
Invaasio!
6
465
Vastaukset
- zemzuzina
Harasho!!
Kaipailen huhhhhuhhia...kin!
Ja mapkoa :D
puhumattakaan katjasta, olgasta, novy mostista; turfinkin muistan..
T: ei aktivisti osallistuja, mutta ahkera lukijanne menneiltä vuosilta- Ressu.....
Yriti houkutella Peku33:n. Sitäpaitsi yritän tehdä "Möten" Itä-Karjalaan Paatjärvelle datsa-alueelle, Sinne olisivat kaikki tervetulleilta.
Niiralassa vain peukku ylös autooni mahtuu. Aika on vielä hieman avoin. Kurkkaa tuota avaustani. Se kyllä onnistuu heinäkuun reissu Paatjärvelle. Sovin juuri Igorin kanssa. Lähde mukaan. Pääset autossani. Mapko ei pääse, joku ralli on Kostamuksessa.
Olin juuri yhteydessä näihin vetraaneihin. Yllättävää oli, että Novy oli Suomessa.
- PekkoOriginal
Facebookissa en oo koskaan ollut enkä mee....
Täällä pyöritään, viime vuosien aikana kyllä aika satunnaisesti.Perketin Pekko!!!!
Lähde mukaan sinne Paatjärvelle. Yritän tunkea Sinut vaikka edes Volkkarin takakonttiin.
Ressu- PekkoOriginal
Volna kirjoitti:
Perketin Pekko!!!!
Lähde mukaan sinne Paatjärvelle. Yritän tunkea Sinut vaikka edes Volkkarin takakonttiin.
RessuTerve Ressu !
Saatanha mie vaik lähteekkii.......
Ilmoittele hyvissä ajoin asiasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571681Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1261311Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701221La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 59745
- 64636
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37492- 36457
- 43450
- 52442