Olen useita kuukausia suunnitellut arvontasivujen perustamista. Siis sellaisia, joilla arpoisin silloin tällöin vain _muutaman kolen_ maksavia kamoja. Kuka tahansa saisi osallistua, ja palkinnot ostaisin katasta lahjana.
Kävisiköhän sellasilla "köyhillä" sivuilla edes ketään, kun kaikki tuntuvat haluavan koleja tai jotain kalliita keriksiä... Ja monet tuntuvat luulevan, että on olemassa sivuja, joilta saa ties mitä rikkauksia, joten sivuni varmaan olisi jonkinlainen pettymyskin jopa - tai saattaisi sekoittua joidenkuiden mielessä huijaussivustoihin...
Kuvaamani tapasta arvontasivua ei taida olla tällä hetkellä olemassa (jos ei lasketa fanisivuja, joilla on enemmän muuta sisältöä kuin arvontoja ja kilpailuja). Johtuuko se siitä, että idea on niin turha? Onko turhaa tehdä pelkkiä arvontoja varten sivut, kun kamaa voi arpoa Habbossakin?
Kävisitkö sinä?
Onko arvontasivuille tarvetta?
Suunnitelmia
1
<50
Vastaukset
- Suunnitelmia
Ja en sitten tarkoittanut tolla suunnittelemisella mitään aktiivista touhua isojen projektien äärellä, vaan jotain pientä ideointia ja "teen / en tee" -mietintää silloin tällöin.
Tommonenhan oi helppo nopeesti väsätä jonneki Suntuubiin, mutta en vaan oo kehannu perustaa "noloja ja turhia" sivuja, jos kukaan ei semmosia halua... Luulis että joku oisi tommoset jo tehnyt, jos siinä ois jotain järkeä. Vai?
Hmm...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632