Honda CB450 -73 sytytysongelmaa

jomppwe

Hei!

Kaivoin monen vuoden jälkee nelipuolikkaani esille. Hienosti lähti käyntiin, mutta oikeanpuoleinen sylinteri ei tahdo tyhjäkäynnillä oikein sytyttää. Kierroksia lisättäessä sitten oikeakin pytty lähtee käyntiin, toki vähän välillä yskien.
Pyörään olen vaihtanut kärjettömän sytytyksen joka on kyllä hienosti pelannut.
Olen avannut molemmat kaasuttimen ja putsannut ne läpikotaisin. Silti oikea sylinteri ei tahdo toimia oikein. Itse olen tullut siihen tulokseen että vika on polttoaineen saannissa eikä niinkään sytytyksessä. Onko ehdotuksia mikä saattaisi olla vikana?

6

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä92

      Kokeile antaako tulppa kipinää. Kokeile vaikkapa vaihtaa tulpat sylintereiden kesken ja testaa, onko edelleen samassa pytyssä vika. Voisiko puolassa olla ongelmaa?

    • java71

      onko kaasuttimen kalvo ehjä ja neula kunnossa ja paikallaan, mulla oli aikanaan 350 twinissä samanlaista vaivaa ja vikana oli irronnut neula.

    • ok kuulostaa siltä et kaasarit pitää ns. tasapainottaa,eli sykkaus ruuvi auki siitä sylinteristä joka jää jälkeen säädä hitaasti kunnes käynti tasoittuu.tai jos sitä ei ole säädä kaasuvaijeria siltä puolen joka jää jälkeen.

    • Teuska

      Kannattaa tsekata myös hana ettei oo toinen haara tukossa.

    • HabaneeroH

      mulla on samanlainen ja ollut samoja oireita. Kaasarit on usein hapettunut. Pienet tyhjäk. kanavat tukossa. samaten voi bensahana olla tukossa. (hapettunut) ota kohokammio irti ja kato onko siellä bensaa.avaa bensahana ja katso valuuko se hyvin. omaani vedin bensaletkut siitä tankin yhdysputkesta ja pistin bensansuodattimet ja tarvikehanat väliin niin jo rupes kulkeen .Ehkä siihen voi saada uudenkin bensahanan ostettua jostain. ainakin edelläkerrotulla tavalla pääsee ajeleen. Tietysti venttiilien säätö on hyvä tehdä myös

    • poptpot..

      ekaks tulpan vaihto ja kaasarit tyhjix nanhoita pensoista ja tankki tyhjäx puhdistus ja uudet löpöt, tulpanhattujen tark hapettuneet? koita nämä enste mitä tapahtuu..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe