annetaan nuori narttu hyvään kotiin. KIIRE!

KaDjaa88

Nelli koira etsii kotia.

Nelli on reilu puoli vuotias seropi (bordecollie, noutaja, karjalankarhukoira ja husky). Nelli on huomionkipeä suukottelija. Tulee toimeen toisten koirien kanssa, alku jännityksen ja tutustumisen jälkeen. Nelli on keskikokoinen, isona tulee painamaan n.20kg. Osaa peruskäskyt, istu, maahan, antaa tassua, tulla sivulle, tulee luokse kutsuttaessa.. Oppii todella noeasti asioita. Ei ole siis ongelma koira. Syy luoppumiseen on naapurit, eivät tykkää kun Nelli haukkuu äänille kun olen töissä. Etsinnässä siis koti missä pieni haukunta ei haittaa. Eroahdistusta ei ole ilmennyt. Nellistä saa kuvia sähköpostiin.

Asialla kiire!
vain tosi kyselijät!

5

950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wehtrkpö90

eroahdistusta ei ilmennyt? siis tuo haukkuminen on juurikin sitä eroahdistusta. taidat olla laiska kouluttaa? osta vaik sitruunapanta ni pääse teroo haukunnasta

• Kaiku76

Hei!
      Onko Nelli saanut jo uuden kodin?

• Kaiku76

Hei! Unohdin laittaa s-postiosoitteeni, kun kysyin että onko Nelli jo löytäny kodin? Se on [email protected]

• Markosneck

Olen etsimässä seura koiraa.on ollu koiria Laika oli 16vuotta sit tuli toinen koira ja lusikat jakoon ja koiran piti.olen työ elämästä pois sais koko päivä seuraa.p0403778725

• Kärykävitrolli

Aika epäselvää kirjoitusta.
        Siksi luulenkin,että olet kolmasluokkalainen,osuinko oikeaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3868
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1314
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1245
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1085
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      961
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      881
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      811
    9. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      811
    10. Voi luoja että pelkään

Että kohta sulla on joku toinen kun oot niin hyvännäköinen nainen. Joku rohkempi sut vielä vie 💔
      Ikävä
      30
      727
    Aihe