Matkajärjestäjän suositus kaikille Intiaan matkustaville

victoriaraat

Tämän kirjoitan Teille jotka mietitte Intiaan matkustamista. Haluan jakaa positiivisen ja mielenkiintoisimman matkakokemukseni kanssanne. Suosittelen lämpimästi matkaopasta joka hoiti matkaohjelmani alusta loppuun erittäin hyvin, kanssakäyminen hoitui helposti sähköpostitse. Balvinder Rayat on yksityisyrittäjä Intiassa, hän antaa henkilökohtaista ja ystävällistä palvelua johon hän sitoutuu vahvasti, kertaakaan en joutunut olemaan huolissani, voin huoletta suositella häntä jokaiselle. Hänellä on kollega joka on myös kuljettaja, se oli hienoa sillä aina tarvittaessa sai pysähtyä jos silmiin sattui jotakin mielenkiintoista. Hän on itse kuitenkin pääorganisoija.

Matkan keston ja budjetin mukaan suunnitellaan jokaiselle oma matkapaketti. Hinnat koostuvat omavalintaisista toiveista, joten voit valita omia tarpeitasi vastaavan paketin.
Hän huolehtii hotellien tasosta ja tarjoaa erilaisia vaihtoehtoja. Itse olen matkustanut paljon ja en tarvitse viiden tähden palveluja. Vastasin että tarpeeni olivat lähinnä puhdas vuode sekä peseytymismahdollisuudet eli suihku/wc. Olin erittäin tyytyväinen ja huoneestani löytyi mm. tv, vaikka pyysin edullista tasoa.

Matkan voit suunnitella minne päin Intiaa tahansa, hän opastaa, neuvoo, suosittelee ja auttaa kaikkeen matkaan liittyvään. Olen käyttänyt häntä nyt kaksi kertaa ja matkani ovat olleet täydellisiä, hintataso verrattuna matkatoimistoihin on todella edullinen, laskin että hänen palvelunsa tulivat puolet edullisemmaksi. Tieto siitä että raha menee hänen perheelle, neljälle lapselle, vaimolle, äidille eli hyvään tarkoitukseen saa hyvälle mielelle.

Yhteystiedot:
DREAM INDIA HOLIDAYS
Head Office www.northindiaexperts.com
B- 25 C, D.S.I.D.C, Flats, Paschim Puri, New Delhi – 110063 India
E-mail: [email protected] / [email protected] /[email protected]
[email protected]

Tel. Contact: 0091-9350145805 / 0091-9212175805
Fax: 0091-11-25219196

12

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelijä 2013

      Tuohan on matkatoimisto. Mihin matkatoimistoihin verrattuna siis tuli halvaksi?

      • Tuohan on

        vain ihan selkeästi mainos. Samaista puljua on lobattu täällä jo useamman vuoden ajan - ei siis mitään uutta.

        Intiassa reissaaminen on NIIN helppoa järjestää itsekin, että en tiedä mihin näitä välikäsiä ylipäätänsä tarvitaan. Ja ilmeisesti monet muutkin ovat sen havainneet, eihän näitä lobbareiden muuten tarvitsisi yhden saman hemmon yritystä täällä ylistää.


    • hep, hep

      Kaikki matkat helppo järjestää itse, kun Englantia osaa.

      selvä mainos puhe, heh, heh

    • ei tuomari!

      Mitä pahaa on tuollaisessa "mainostamisessa", jos siitä on hyötyä ihmisille!? Matkailu Intiassa ei todellakaan ole helppoa vaan kaikkea muuta. Siis jos on esim. ensikertalainen omatoimimatkailija saati sitten kielitaidoton! Ja kaiketi matkustelu sallitaan myös sellaisille ihmisille, jotka eivät ole niin kovin pro!!!

      Itsekin olen käyttänyt vuosia sitten Balvinderin palveluja ja voin myös häntä suositella täysin rehellisesti. Toki nyt monen matkan jälkeen järjestän kaiken itse. Kyllä olisin panikoinut ekoilla kerroilla ja mahdollisesti niin, että ne seuraavat matkat olisikin jääneet tekemättä!

    • hep, hep

      Kielitaidottomille on valmismatkat, olen käynyt Intiassa 10 kertaa, aikaa kun on niin kaikki järjestyy intiassa, menen vielä montakertaa sinne ja matkani olen hoitanut itse.

      edelleen onko tamä palsta tarkoitettu mainostamiseen


      jos haluaa maksaa palveluista enemmän omatoimi matkalla intiassa saahan sen tehdä.

      Delhi/Agraan tomiston jarjestämä matka oli 8000 Rupiaa ja omillaan kun meni junalla
      eipä paljon maksanut, vink vink

      • Longstayer!

        Mitä ihmeen väärää voi olla, tiedon jakamisessa täällä??? Onko tämän tyyppinen "mainostaminen" jotenkin epäsopivaa? Mitenkäs nuo guest housen kyselijät? Entäs rantojen ja muiden kohteiden kyselijät? Matkasuosituksia kaipaavat? Hyviä ravintoloita tai shoppailupaikkoja haikailevat??? Eikös tämä juurikin ole foorumi tietojen ja kokemusten jakamiseen eikä mikään egonkohottelu paikka, kun on oppinut ihan itse kartta kourassa kävelemään? Kielitaidottomilleko ei muuta tarjottaisi kuin valmismatkoja Suomesta? Niitä ei siis voisi ostaa paikan päältä??? Hei, haloooo!!!
        Miksi täällä pitää heti tuomita joku ihmeen matkustustapa??? Eikö jokainen voi sen itselleen sopivalla tyylillä toteuttaa ja jos on ollut hyvä reissu, niin loistavaa, että jakaa täällä tietonsa!! Ellei siitä sinulle iloa ole, niin ehkä jollekin toiselle.
        Antaa vaan ihmisten matkustella kunkin tyylillään! Hyvä, että reissujalkaa kutittaa!
        Tervetuloa tänne Intiaan -ihan omalla tyylillä!!!


    • hep, hep

      Delhi/Agra oli vanhalla autolla, Ruotsalainen pariskunta käytti hotellin vieressä olevaa toimistoa ja mielenkiinnosta kysyin koska lähdette aamulla taisi olla klo05,00 ja 170km matkaa Intian teitä ja ajo-aika 5-7h.
      myöhemmin nähtiin pariskunta ja keskusteltiin matkasta Taj Mahal mahtava, mutta kaikki lähellä ei niin kiinnostava ja matka autolla ei ollut kovin mukava.

      junalla matka taittuu helpommin, vink, vink

      • Intiaan matkaajat

        Ihan kaikkialle ai paase taalla junalla, pakko joskus menna autolla. Tiet kylla aika huonoja paikoin, mutta hyvalla autolla ei sekaan haittaa... ainakaan ihan kauheasti. Kaytiin juuri vuoristossa sellaisessa paikassa, johon ei junalla paase, aivan mahtava paikka, kieppuraista vuoristotieta loputtomiin, tuntui ainakin silta.


    • hep, hep

      Hyvä havainto, käytiin vuoristossa johon ei junalla pääse.

    • Kyllähän tuo mainokselta näyttää mutta omakohtaisesti voin Balvinderiä myös suositella. Ensimmäisellä reissulla Balvinder oli vasta aloittelemassa toimintaa ja ajoi vain itse. Toisella reissulla oli yhtiökumppani mukana opettelemassa toimintaa.
      Balvinderillä on elätettävänään viisi mukavaa ja kohteliasta lasta, vaimo ja äiti joten joka lantti tulee tarpeeseen. Nuorempi tyttäreni haluaa tehdä saman reissun kuin mitä tein vanhemman tyttären kanssa joten voi hyvinkin olla että varaan Balvinderiltä vielä kolmannenkin matkapaketin. Huolimatta siitä että olen kokenut matkailija en usko että olisin selvinnyt kommelluksitta Intian reissuista ilman Balvinderiä.
      Jos epäilet tämä on vain asiaa tuntemattoman höpöhöpö kirjoitus niin katso kuvat:
      http://www.elisanet.fi/vavauh/. Tarvittaessa voit kysellä myös lisää [email protected]

      • pelleilyä

        Minäkin olen käyttänyt Balvinderin palveluja ensimmäisellä kultainen kolmio-matkallani. Voin sanoa rehellisesti, että ilman häntä reissusta ei olisi tullut yhtään mitään!

        Minusta on aika "ylimielistä" sanoa, että reissaaminen Intiassa on ihan simppeliä. Varmasti pakettimatka Goalle on yhtä helppo järjestää kuin mikä tahansa valmismatka, mutta kun puhutaan muusta Intiasta niin omatoimisesti se voi kyllä olla aikamoinen haaste. Varsinkin jos haluaa mahdollisimman stressivapaan reissun!

        Olen matkustanut Intiassa kymmeniä kertoja ja edelleenkin joka ikisellä reissulla kohtaan mitä ihmeellisempiä ongelmatilanteita joihin en ole osannut varautua. Siksi suosittelen erityisesti ensikertalaisille, että kannattaa turvautua matkatoimiston apuun ennemmin kuin lähteä itse säätämään.

        Naurettavia ovat tuollaiset, jotka täällä brassailevat omatoimimatkoillaan. Tuskinpa tekään ensimmäisillä Intian reissuillanne olette pärjäilleet kovinkaan kummoisesti!


      • Intian_matkaajat
        pelleilyä kirjoitti:

        Minäkin olen käyttänyt Balvinderin palveluja ensimmäisellä kultainen kolmio-matkallani. Voin sanoa rehellisesti, että ilman häntä reissusta ei olisi tullut yhtään mitään!

        Minusta on aika "ylimielistä" sanoa, että reissaaminen Intiassa on ihan simppeliä. Varmasti pakettimatka Goalle on yhtä helppo järjestää kuin mikä tahansa valmismatka, mutta kun puhutaan muusta Intiasta niin omatoimisesti se voi kyllä olla aikamoinen haaste. Varsinkin jos haluaa mahdollisimman stressivapaan reissun!

        Olen matkustanut Intiassa kymmeniä kertoja ja edelleenkin joka ikisellä reissulla kohtaan mitä ihmeellisempiä ongelmatilanteita joihin en ole osannut varautua. Siksi suosittelen erityisesti ensikertalaisille, että kannattaa turvautua matkatoimiston apuun ennemmin kuin lähteä itse säätämään.

        Naurettavia ovat tuollaiset, jotka täällä brassailevat omatoimimatkoillaan. Tuskinpa tekään ensimmäisillä Intian reissuillanne olette pärjäilleet kovinkaan kummoisesti!

        Me kylla tehtiin ihan ensimmainen matka Intiaan omatoimisesti ilman mitaan matkatoimistoja. Ostettiin vaan halvat lennot Mumbaihin ja siita sitten rohkeasti eteenpain.
        Monet reissut on nyt tehty Intiaan samaisella systeemilla, kun heti ihastuttiin Intiaan silla ensimmaisella reissullamme. Se oli aivan mahtava reissu. Koko perhe oltiin silloin ensimmaisella reissulla ja silla samalla koaliittiolla on menty. Ja taas mennaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe