Noutaja innostuu

NoutajanOmistaja

Meidän noutaja 6v on vähän liian innostunut muista koirista. Kaikkia on päästävä haistelemaan ja kun joku koira tulee vastaan niin hirveä huuto. Ei mitenkään agressiivisesti mutta innokas se on. Sitten aina kun jätämme pöydälle jotain niin se syö sen. Ja syö ihan mitä vaan kunnes syö ittensä kipeäksi. Mitä avuksi??

4

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoutajanOmistaja

      Unohtu mainita että se on uros.

      • Tuossa ohjeita

        Opeta rinalla kävely aina pienestä onnistumisestakin makupala kuin vetämättä kävelee ja ei reagoi ohitettaviin.Kiellä sitä jos näät sen pöydältä jotain syövän ravistat niskasta.Noutajat oksentaa yleensä helposti sen mikä ei sula ja liikaa syötyään.


    • labbiksenomistaja

      Laita pöydälle etikassa kasteltuja vessapaperinrullia tai vastaavaa: ei meillä ainakaa montaa kertaa enää pöydältä mitää ottanu ku niitä vaa oli tarjolla =DD Mikä teidän koiralla on paras palkinto; käytä sitä koiran ohituksessa ja vain siinä. Esim. meillä oli samaa yli-innokkuutta toisten koirien ohituksessa, mut ku ostin sille ekstrakivan lelun ja pidin sitä lenkillä mukana leikkien sillä vain sillo ku toinen koira oli tulossa vastaan nii johan loppu kiinnostus toisiin koiriin. koira oppi et toisen koiran vastaantuleminen tarkoitti tätä kivaa lelua ja leikkiä sillä..tärkeää on et OLET iTSE KIINNOSTAVAMPI KUIN TOISET KOIRAT! =)

    • Plym

      Täällä on ihan sama meidän vajaan 2 vuotiaan noutajaneidin kanssa tuon toisista koirista ilostumisen suhteen. Meillä vielä ongelmana se, että koira asuu pääosin maalla ja kun kaupunkiin tulee, niin mieletön into kaikkea kohtaan ja maaseudulla kohtaamisia toisten koirien kanssa ei siis pääse harjoittelemaan.

      Meillä on tehonnut noissa ohituksissa sen päättäminen, että yhtäkään koiraa ei tervehditä hihnassa, koskaan (ihan turvallisuuden ja myös johdonmukaisuuden vuoksi), sitten vapaana koirakavereita tietysti tervehditään. Ja ota mukaan koiran herkkua lenkille, tai lelu, kuten edellinen kirjoittaja hyvin jo kirjoittikin. Ihan mikä vaan tepsii, että saat koiraan kontaktin.

      Itse joutuu olemaan lenkillä valppaana, pitää huomata tuleva koirakko ensin, ennen kuin oma koirasi huomaa. Aluksi välimatka toisiin koiriin tulee olla iso, useampi metri ainakin, itse menin jopa tien toiselle puolelle. Sitten koira kontaktiin eli istumaan ja namia (tai lelu tms.) naamaan, niin kauan kun toinen koira on ohittanut teidät. Vähitellen välimatkaa sitten pienennetään ja ohituksia voi yrittää jo teidänkin liikkuessa.

      Näillä meillä onnistuu. Kannattaa mennä myös koirakoulujen ohituskursseille, niillä tulee paljon toistoja ja saat ammattilaisilta hyviä vinkkejä.

      Tsemppiä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe