Garmin jumissa

Junttura

Garmin ei käynnisty, tavallisia pattereita kokeillessani toimi hetken, jolloin ehdin katsoa, että 95% muistista on täynnä, sitten taas pimeni.
Piuhan kautta näyttää tiedot muttei anna siirtää tai poistaa niitä... Mikä avuksi, onko jossain vaikka salaista reset-nappulaa?

11

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä malli? Etrex legend hcx -mallissa huoltovalikkoon pääsee näin: Joystick pohassa virta päälle.

      • J.

        Näyttää olevan Dakota 10, aika vanha laite kai jo...


    • Garminin sivut

      Kaikissa niissä on Master Reset. Mikä se sinun mallissasi on, se selviää Garminin sivuilta.

      • J.

        Meni takuukorjaukseen maahantuojalle, myyjäliikekin totesi laitteen "kuolleeksi".


      • ei toivoakaan
        J. kirjoitti:

        Meni takuukorjaukseen maahantuojalle, myyjäliikekin totesi laitteen "kuolleeksi".

        Ettei vaan olis käynyt kuin itselleni,päivitin kaksi Garminin laitetta Garminin sivuilta ja tämän seurauksena hävisi osa laitteen toiminnoista ja lähetin huoltoon Lohjalle eikä sielläkään saaneet toimimaan vaan palauttivat kaikkine vikoineen ja selitys oli että ilmeisesti päivitys ohjelmassa on häikkä.Ihmettelen Garminin touhua kun eivät edes sivuillaan ilmoittele että kyseisiä häikkiä päivitys sisältää,lupasivat ilmoittaa s-postilla kun asia korjaantuis mutta ei kahteen kuukauteen ole kuulunut kuin asiakas tyytyväisyys kyselyjä jotka olen pukannut roskiin tällaista huoltoa Garminilla.


      • Päivitys+
        ei toivoakaan kirjoitti:

        Ettei vaan olis käynyt kuin itselleni,päivitin kaksi Garminin laitetta Garminin sivuilta ja tämän seurauksena hävisi osa laitteen toiminnoista ja lähetin huoltoon Lohjalle eikä sielläkään saaneet toimimaan vaan palauttivat kaikkine vikoineen ja selitys oli että ilmeisesti päivitys ohjelmassa on häikkä.Ihmettelen Garminin touhua kun eivät edes sivuillaan ilmoittele että kyseisiä häikkiä päivitys sisältää,lupasivat ilmoittaa s-postilla kun asia korjaantuis mutta ei kahteen kuukauteen ole kuulunut kuin asiakas tyytyväisyys kyselyjä jotka olen pukannut roskiin tällaista huoltoa Garminilla.

        Kumma juttu, minulla on aina päivitysten mukana tullut uusia toimintoja.

        Miksi et palauttanut aikaisempaa ohjelmaversiota jos se oli mielestäsi parempi?


      • pettynyt huoltoon
        Päivitys+ kirjoitti:

        Kumma juttu, minulla on aina päivitysten mukana tullut uusia toimintoja.

        Miksi et palauttanut aikaisempaa ohjelmaversiota jos se oli mielestäsi parempi?

        Juuri tuon takia laite oli huollossa,koska heiltä saadun ohjeen myötä vika ei korjaantunut ja pyysivät lähettämään heille huoltoon että palauttavat entisen päivityksen / ohjelmiston mutta ei onnistunut heilläkään.....Näin valitettavasti.


      • Ei tumpeloille
        ei toivoakaan kirjoitti:

        Ettei vaan olis käynyt kuin itselleni,päivitin kaksi Garminin laitetta Garminin sivuilta ja tämän seurauksena hävisi osa laitteen toiminnoista ja lähetin huoltoon Lohjalle eikä sielläkään saaneet toimimaan vaan palauttivat kaikkine vikoineen ja selitys oli että ilmeisesti päivitys ohjelmassa on häikkä.Ihmettelen Garminin touhua kun eivät edes sivuillaan ilmoittele että kyseisiä häikkiä päivitys sisältää,lupasivat ilmoittaa s-postilla kun asia korjaantuis mutta ei kahteen kuukauteen ole kuulunut kuin asiakas tyytyväisyys kyselyjä jotka olen pukannut roskiin tällaista huoltoa Garminilla.

        Tumpelon kannattais jättää päivitykset väliin, jos laite toimii. Esim jos virta katkeaa päivityksen aikana, niin good bye, toimiva laite!


      • jahtijak
        Ei tumpeloille kirjoitti:

        Tumpelon kannattais jättää päivitykset väliin, jos laite toimii. Esim jos virta katkeaa päivityksen aikana, niin good bye, toimiva laite!

        Anteeksi vaan.... kyse oli ilmoittaa niille jotka päivittyksiä seuraa uudempaan mikä riski voi vaania laite-sekaannuksen varalta ja mitä tumpelointiin tulee olen käyttänyt / päivittänyt laitteeni noin kymmenen vuoden ajan,että tiedän sentään nää laitteet aika hyvin mutta lienee kohtuus varoittaa niitä jotka aloittaa kys laitteilla toiminnan ja eliminoida riskit minimiin...ps:en käytä laitteita geokätköilyyn vaan todelliseen työhön.


    • Junttura

      Haa, virtanappi oli mennyt epäkuntoon, eikä sitä voinut korjata. Takuuseen tuli uusi laite, great.

    • wtf?!!

      siis geopelleily on oikeesti pelleilyä, en ymmärrä en sit ollenkaan, mitä helvet** järkee, eiks oo niiku muuta ku ettii jotaa lappusii jostaa kuusen alta, jihuuuuu!!!! löytyyyy!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe