Garmin jumissa

Junttura

Garmin ei käynnisty, tavallisia pattereita kokeillessani toimi hetken, jolloin ehdin katsoa, että 95% muistista on täynnä, sitten taas pimeni.
Piuhan kautta näyttää tiedot muttei anna siirtää tai poistaa niitä... Mikä avuksi, onko jossain vaikka salaista reset-nappulaa?

11

532

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä malli? Etrex legend hcx -mallissa huoltovalikkoon pääsee näin: Joystick pohassa virta päälle.

      • J.

        Näyttää olevan Dakota 10, aika vanha laite kai jo...


    • Garminin sivut

      Kaikissa niissä on Master Reset. Mikä se sinun mallissasi on, se selviää Garminin sivuilta.

      • J.

        Meni takuukorjaukseen maahantuojalle, myyjäliikekin totesi laitteen "kuolleeksi".


      • ei toivoakaan
        J. kirjoitti:

        Meni takuukorjaukseen maahantuojalle, myyjäliikekin totesi laitteen "kuolleeksi".

        Ettei vaan olis käynyt kuin itselleni,päivitin kaksi Garminin laitetta Garminin sivuilta ja tämän seurauksena hävisi osa laitteen toiminnoista ja lähetin huoltoon Lohjalle eikä sielläkään saaneet toimimaan vaan palauttivat kaikkine vikoineen ja selitys oli että ilmeisesti päivitys ohjelmassa on häikkä.Ihmettelen Garminin touhua kun eivät edes sivuillaan ilmoittele että kyseisiä häikkiä päivitys sisältää,lupasivat ilmoittaa s-postilla kun asia korjaantuis mutta ei kahteen kuukauteen ole kuulunut kuin asiakas tyytyväisyys kyselyjä jotka olen pukannut roskiin tällaista huoltoa Garminilla.


      • Päivitys+
        ei toivoakaan kirjoitti:

        Ettei vaan olis käynyt kuin itselleni,päivitin kaksi Garminin laitetta Garminin sivuilta ja tämän seurauksena hävisi osa laitteen toiminnoista ja lähetin huoltoon Lohjalle eikä sielläkään saaneet toimimaan vaan palauttivat kaikkine vikoineen ja selitys oli että ilmeisesti päivitys ohjelmassa on häikkä.Ihmettelen Garminin touhua kun eivät edes sivuillaan ilmoittele että kyseisiä häikkiä päivitys sisältää,lupasivat ilmoittaa s-postilla kun asia korjaantuis mutta ei kahteen kuukauteen ole kuulunut kuin asiakas tyytyväisyys kyselyjä jotka olen pukannut roskiin tällaista huoltoa Garminilla.

        Kumma juttu, minulla on aina päivitysten mukana tullut uusia toimintoja.

        Miksi et palauttanut aikaisempaa ohjelmaversiota jos se oli mielestäsi parempi?


      • pettynyt huoltoon
        Päivitys+ kirjoitti:

        Kumma juttu, minulla on aina päivitysten mukana tullut uusia toimintoja.

        Miksi et palauttanut aikaisempaa ohjelmaversiota jos se oli mielestäsi parempi?

        Juuri tuon takia laite oli huollossa,koska heiltä saadun ohjeen myötä vika ei korjaantunut ja pyysivät lähettämään heille huoltoon että palauttavat entisen päivityksen / ohjelmiston mutta ei onnistunut heilläkään.....Näin valitettavasti.


      • Ei tumpeloille
        ei toivoakaan kirjoitti:

        Ettei vaan olis käynyt kuin itselleni,päivitin kaksi Garminin laitetta Garminin sivuilta ja tämän seurauksena hävisi osa laitteen toiminnoista ja lähetin huoltoon Lohjalle eikä sielläkään saaneet toimimaan vaan palauttivat kaikkine vikoineen ja selitys oli että ilmeisesti päivitys ohjelmassa on häikkä.Ihmettelen Garminin touhua kun eivät edes sivuillaan ilmoittele että kyseisiä häikkiä päivitys sisältää,lupasivat ilmoittaa s-postilla kun asia korjaantuis mutta ei kahteen kuukauteen ole kuulunut kuin asiakas tyytyväisyys kyselyjä jotka olen pukannut roskiin tällaista huoltoa Garminilla.

        Tumpelon kannattais jättää päivitykset väliin, jos laite toimii. Esim jos virta katkeaa päivityksen aikana, niin good bye, toimiva laite!


      • jahtijak
        Ei tumpeloille kirjoitti:

        Tumpelon kannattais jättää päivitykset väliin, jos laite toimii. Esim jos virta katkeaa päivityksen aikana, niin good bye, toimiva laite!

        Anteeksi vaan.... kyse oli ilmoittaa niille jotka päivittyksiä seuraa uudempaan mikä riski voi vaania laite-sekaannuksen varalta ja mitä tumpelointiin tulee olen käyttänyt / päivittänyt laitteeni noin kymmenen vuoden ajan,että tiedän sentään nää laitteet aika hyvin mutta lienee kohtuus varoittaa niitä jotka aloittaa kys laitteilla toiminnan ja eliminoida riskit minimiin...ps:en käytä laitteita geokätköilyyn vaan todelliseen työhön.


    • Junttura

      Haa, virtanappi oli mennyt epäkuntoon, eikä sitä voinut korjata. Takuuseen tuli uusi laite, great.

    • wtf?!!

      siis geopelleily on oikeesti pelleilyä, en ymmärrä en sit ollenkaan, mitä helvet** järkee, eiks oo niiku muuta ku ettii jotaa lappusii jostaa kuusen alta, jihuuuuu!!!! löytyyyy!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe