Garmin ei käynnisty, tavallisia pattereita kokeillessani toimi hetken, jolloin ehdin katsoa, että 95% muistista on täynnä, sitten taas pimeni.
Piuhan kautta näyttää tiedot muttei anna siirtää tai poistaa niitä... Mikä avuksi, onko jossain vaikka salaista reset-nappulaa?
Garmin jumissa
11
583
Vastaukset
Mikä malli? Etrex legend hcx -mallissa huoltovalikkoon pääsee näin: Joystick pohassa virta päälle.
- J.
Näyttää olevan Dakota 10, aika vanha laite kai jo...
- Garminin sivut
Kaikissa niissä on Master Reset. Mikä se sinun mallissasi on, se selviää Garminin sivuilta.
- J.
Meni takuukorjaukseen maahantuojalle, myyjäliikekin totesi laitteen "kuolleeksi".
- ei toivoakaan
J. kirjoitti:
Meni takuukorjaukseen maahantuojalle, myyjäliikekin totesi laitteen "kuolleeksi".
Ettei vaan olis käynyt kuin itselleni,päivitin kaksi Garminin laitetta Garminin sivuilta ja tämän seurauksena hävisi osa laitteen toiminnoista ja lähetin huoltoon Lohjalle eikä sielläkään saaneet toimimaan vaan palauttivat kaikkine vikoineen ja selitys oli että ilmeisesti päivitys ohjelmassa on häikkä.Ihmettelen Garminin touhua kun eivät edes sivuillaan ilmoittele että kyseisiä häikkiä päivitys sisältää,lupasivat ilmoittaa s-postilla kun asia korjaantuis mutta ei kahteen kuukauteen ole kuulunut kuin asiakas tyytyväisyys kyselyjä jotka olen pukannut roskiin tällaista huoltoa Garminilla.
- Päivitys+
ei toivoakaan kirjoitti:
Ettei vaan olis käynyt kuin itselleni,päivitin kaksi Garminin laitetta Garminin sivuilta ja tämän seurauksena hävisi osa laitteen toiminnoista ja lähetin huoltoon Lohjalle eikä sielläkään saaneet toimimaan vaan palauttivat kaikkine vikoineen ja selitys oli että ilmeisesti päivitys ohjelmassa on häikkä.Ihmettelen Garminin touhua kun eivät edes sivuillaan ilmoittele että kyseisiä häikkiä päivitys sisältää,lupasivat ilmoittaa s-postilla kun asia korjaantuis mutta ei kahteen kuukauteen ole kuulunut kuin asiakas tyytyväisyys kyselyjä jotka olen pukannut roskiin tällaista huoltoa Garminilla.
Kumma juttu, minulla on aina päivitysten mukana tullut uusia toimintoja.
Miksi et palauttanut aikaisempaa ohjelmaversiota jos se oli mielestäsi parempi? - pettynyt huoltoon
Päivitys+ kirjoitti:
Kumma juttu, minulla on aina päivitysten mukana tullut uusia toimintoja.
Miksi et palauttanut aikaisempaa ohjelmaversiota jos se oli mielestäsi parempi?Juuri tuon takia laite oli huollossa,koska heiltä saadun ohjeen myötä vika ei korjaantunut ja pyysivät lähettämään heille huoltoon että palauttavat entisen päivityksen / ohjelmiston mutta ei onnistunut heilläkään.....Näin valitettavasti.
- Ei tumpeloille
ei toivoakaan kirjoitti:
Tumpelon kannattais jättää päivitykset väliin, jos laite toimii. Esim jos virta katkeaa päivityksen aikana, niin good bye, toimiva laite!
- jahtijak
Ei tumpeloille kirjoitti:
Tumpelon kannattais jättää päivitykset väliin, jos laite toimii. Esim jos virta katkeaa päivityksen aikana, niin good bye, toimiva laite!
Anteeksi vaan.... kyse oli ilmoittaa niille jotka päivittyksiä seuraa uudempaan mikä riski voi vaania laite-sekaannuksen varalta ja mitä tumpelointiin tulee olen käyttänyt / päivittänyt laitteeni noin kymmenen vuoden ajan,että tiedän sentään nää laitteet aika hyvin mutta lienee kohtuus varoittaa niitä jotka aloittaa kys laitteilla toiminnan ja eliminoida riskit minimiin...ps:en käytä laitteita geokätköilyyn vaan todelliseen työhön.
- Junttura
Haa, virtanappi oli mennyt epäkuntoon, eikä sitä voinut korjata. Takuuseen tuli uusi laite, great.
- wtf?!!
siis geopelleily on oikeesti pelleilyä, en ymmärrä en sit ollenkaan, mitä helvet** järkee, eiks oo niiku muuta ku ettii jotaa lappusii jostaa kuusen alta, jihuuuuu!!!! löytyyyy!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984