%v.tarkastus

-ra

tänään otetaan verikokeet,ja ultra,viikon kuluttua lääkärille-

25

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa touhua taas

mitä % sulta mitataan?puhalluskoe ja verikokeet,antavat varmat tulokset.

• ent.rsp.

Minulla myös on 5-vuotis tarkastus.Kävin viime viikolla verikokeessa,ultrassa .
      Ultra lääkäri kertoi tuloksen samalla,kun ultrasi, mitään ei löytynyt.
      Edellisessä ultrassa vuosi sitten löytyi jotain ja otettiin neulanäyte,onneksi se oli vaan jotain valkuaista tms,en muista enää.
      Minulla on ensi viikolla lääkäri,silloin kuulen verikokeiden tuloksen.

Ohi on se 5.vuotta ja hyvä niin,elämä jatkuu.

• -ra

Mammografiassa kävin myös.Ensi viikolla saa tulokset.Jännittää.

• ent.rs.potilas.

Sinäkin varmasti sait samanteen tietää ultra tuloksen,ultra lääkäri syöppiksellä Meilahdessa kertoo kyllä,jos jotain on,aina on kertonut.Ja jos jotain on niin hän ottaa samanteen neulanäytteen.
      Minua ei jännitä verikokeiden tulokset,en usko että mitään on.

• sama.

Samoin mammossa kerrotaan jos jotain on ja tarvittaessa otetaan sielläkin neulanäyte.

• -ra

Eivät ainekaan vielä löytäneet mitään onneksi

• 5+1

Toivotaan ettei käy kuin viime syksynä Ira,kuin ne lääkärit niin mokasi sun kanssa.Ihan kauheeta sanoa niin ihmiselle,asioita jotka ei oo totta.

• -ra

Odotinkin jotain tällaista.

• 26

Itsehän sen kerroit.Toivotaan parasta tällä kertaa.

• logiikkaa kiitos

Miten voi nyt olla 5 v-kontrolli jos syöpä uusiutui viime vuonna???

• -ra

5 V,on leikkauksesta,Joka oli 2.2.07

• et näin

Kerroit 2011 syksyllä että rintasyöpäsi on uusiutunut ja kun sitä ei uskottu niin väitit kivenkovaa että se on totta......

Oletko lukenut sadun Pekka ja susi??

• Kaikki tallessa

-ra nuo viestit, joissa kerroit syöpäsi uusineen löytyvät arkistosta. Eli turhaa yrittää valehdella muuta.

• ei satuja tänne

Näinhän se on Ira totuus tulee aina esille.Valehtelu on ihan hölmöä,ja vielä hölmömpää valehdella tälläisestä asiasta.Palstalla on monta syöpäpotilasta,eikä ole ollenkaan kivaa lukea satujasi!

• jkjkjkk

jähä jägä

• -ra

Soitin syöpiksen oirepolille.Sanoivat ettei ole poikkeavaa veriarvoissa.Helpotuksesta huokaan,saa taas jatkoaikaa.

• ent.rs.potilas

Minä kysyin syöppiksellä,voisiko saada verikokeiden ym. tulokset lääkäriltä puhelimitse,he sanoivat ettei se käy.Lääkäri haluaa nähdä henk.kohtaisesti potilaan.
      Olisin mieluimmin kuullut hyvät uutiset puhelimitse,oli pitkä matka ajaa syöpäklinikalle ja siellähän on nykyään kontrolli lääkärinvastaanotto ajat iltaisin.
      Minun aikani oli 18.jälkeen illalla,työpäivän jälkeen.

Olin lääkärin vastaanotolla vain n. 5.minuuttia,lääkäri kertoi ultra tuloksen,sanoi että varmaan jo tiedän ettei mitään ollut.Sanoin että kyllä ultra lääkäri jo antoi positiivista palautetta. Verikoe tulokset oli kaikki hyvin, sitten lääkäri kuunteli keuhkot,kokeili kainalot ja kaulan imusolmukkeet,kyseli vointia.
      Sitten ajoin takasi kotiin noin 80km.

Onneksi se oli viimeinen kontrolli ja nyt olen terve ,joten hyvää jatkoa kaikille palstalaisille.

Kuinka sinulle kävi hoitaa asia puhelimitse?

• llllllllllllllllllll

Ei niitä puhelimitse annettakkaan......kellekään...

• Annetaan

Kyllä -ra saa tiedot puhelimitse.

• kokenut.

Ei ole minullekkaan annettu puhelimitse tietoja syöpäklinikalla-
      Lääkärissä käynnin jälkeen tulee lasku joka on 27,50€,tähän sisältyy ultra,mammo,verikokeet ja muut tarvittavat tutkimukset lääkärin vastaanotto.

• -ra

Minulla on lääkäri 14.3 ja hyvä niin.saa kysyttyä mikä mieltä askarruttaa.Vatsassa on vielä ne 4 möykkyä.

• möykkyjä

Unohda ne möykkys jo ja jatka elämääsi,mitä enemän omaa kehoaan tutkii sitä enemän vikoja löytyy.

• -ra

Sanoivat jotta seurataan kasvavatko ne.

• syöppis.

Polyyppejä ne on eikä mitään möykkyjä,minullakin on polyyppejä ja olen seurannassa.Lisäksi sairastan levinnyttä rintasyöpää.
      Koska sinun vatsasi viimeksi tähystettiin,siitähän on jo vuosia.

• -ra

On siitä jo vissiin 3 vuotta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4714
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1524
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      245
      1395
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1141
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe