tänään otetaan verikokeet,ja ultra,viikon kuluttua lääkärille-
%v.tarkastus
25
210
Vastaukset
- outoa touhua taas
mitä % sulta mitataan?puhalluskoe ja verikokeet,antavat varmat tulokset.
- ent.rsp.
Minulla myös on 5-vuotis tarkastus.Kävin viime viikolla verikokeessa,ultrassa .
Ultra lääkäri kertoi tuloksen samalla,kun ultrasi, mitään ei löytynyt.
Edellisessä ultrassa vuosi sitten löytyi jotain ja otettiin neulanäyte,onneksi se oli vaan jotain valkuaista tms,en muista enää.
Minulla on ensi viikolla lääkäri,silloin kuulen verikokeiden tuloksen.
Ohi on se 5.vuotta ja hyvä niin,elämä jatkuu. - -ra
Mammografiassa kävin myös.Ensi viikolla saa tulokset.Jännittää.
- ent.rs.potilas.
Sinäkin varmasti sait samanteen tietää ultra tuloksen,ultra lääkäri syöppiksellä Meilahdessa kertoo kyllä,jos jotain on,aina on kertonut.Ja jos jotain on niin hän ottaa samanteen neulanäytteen.
Minua ei jännitä verikokeiden tulokset,en usko että mitään on.- sama.
Samoin mammossa kerrotaan jos jotain on ja tarvittaessa otetaan sielläkin neulanäyte.
- -ra
Eivät ainekaan vielä löytäneet mitään onneksi
- 5+1
Toivotaan ettei käy kuin viime syksynä Ira,kuin ne lääkärit niin mokasi sun kanssa.Ihan kauheeta sanoa niin ihmiselle,asioita jotka ei oo totta.
- -ra
Odotinkin jotain tällaista.
- 26
Itsehän sen kerroit.Toivotaan parasta tällä kertaa.
- logiikkaa kiitos
Miten voi nyt olla 5 v-kontrolli jos syöpä uusiutui viime vuonna???
- -ra
5 V,on leikkauksesta,Joka oli 2.2.07
- et näin
Kerroit 2011 syksyllä että rintasyöpäsi on uusiutunut ja kun sitä ei uskottu niin väitit kivenkovaa että se on totta......
Oletko lukenut sadun Pekka ja susi?? - Kaikki tallessa
-ra nuo viestit, joissa kerroit syöpäsi uusineen löytyvät arkistosta. Eli turhaa yrittää valehdella muuta.
- ei satuja tänne
Näinhän se on Ira totuus tulee aina esille.Valehtelu on ihan hölmöä,ja vielä hölmömpää valehdella tälläisestä asiasta.Palstalla on monta syöpäpotilasta,eikä ole ollenkaan kivaa lukea satujasi!
- jkjkjkk
jähä jägä
- -ra
Soitin syöpiksen oirepolille.Sanoivat ettei ole poikkeavaa veriarvoissa.Helpotuksesta huokaan,saa taas jatkoaikaa.
- ent.rs.potilas
Minä kysyin syöppiksellä,voisiko saada verikokeiden ym. tulokset lääkäriltä puhelimitse,he sanoivat ettei se käy.Lääkäri haluaa nähdä henk.kohtaisesti potilaan.
Olisin mieluimmin kuullut hyvät uutiset puhelimitse,oli pitkä matka ajaa syöpäklinikalle ja siellähän on nykyään kontrolli lääkärinvastaanotto ajat iltaisin.
Minun aikani oli 18.jälkeen illalla,työpäivän jälkeen.
Olin lääkärin vastaanotolla vain n. 5.minuuttia,lääkäri kertoi ultra tuloksen,sanoi että varmaan jo tiedän ettei mitään ollut.Sanoin että kyllä ultra lääkäri jo antoi positiivista palautetta. Verikoe tulokset oli kaikki hyvin, sitten lääkäri kuunteli keuhkot,kokeili kainalot ja kaulan imusolmukkeet,kyseli vointia.
Sitten ajoin takasi kotiin noin 80km.
Onneksi se oli viimeinen kontrolli ja nyt olen terve ,joten hyvää jatkoa kaikille palstalaisille.
Kuinka sinulle kävi hoitaa asia puhelimitse? - llllllllllllllllllll
Ei niitä puhelimitse annettakkaan......kellekään...
- Annetaan
Kyllä -ra saa tiedot puhelimitse.
- kokenut.
Ei ole minullekkaan annettu puhelimitse tietoja syöpäklinikalla-
Lääkärissä käynnin jälkeen tulee lasku joka on 27,50€,tähän sisältyy ultra,mammo,verikokeet ja muut tarvittavat tutkimukset lääkärin vastaanotto. - -ra
Minulla on lääkäri 14.3 ja hyvä niin.saa kysyttyä mikä mieltä askarruttaa.Vatsassa on vielä ne 4 möykkyä.
- möykkyjä
Unohda ne möykkys jo ja jatka elämääsi,mitä enemän omaa kehoaan tutkii sitä enemän vikoja löytyy.
- -ra
Sanoivat jotta seurataan kasvavatko ne.
- syöppis.
Polyyppejä ne on eikä mitään möykkyjä,minullakin on polyyppejä ja olen seurannassa.Lisäksi sairastan levinnyttä rintasyöpää.
Koska sinun vatsasi viimeksi tähystettiin,siitähän on jo vuosia. - -ra
On siitä jo vissiin 3 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100