%v.tarkastus

-ra

tänään otetaan verikokeet,ja ultra,viikon kuluttua lääkärille-

25

298

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa touhua taas

mitä % sulta mitataan?puhalluskoe ja verikokeet,antavat varmat tulokset.

• ent.rsp.

Minulla myös on 5-vuotis tarkastus.Kävin viime viikolla verikokeessa,ultrassa .
      Ultra lääkäri kertoi tuloksen samalla,kun ultrasi, mitään ei löytynyt.
      Edellisessä ultrassa vuosi sitten löytyi jotain ja otettiin neulanäyte,onneksi se oli vaan jotain valkuaista tms,en muista enää.
      Minulla on ensi viikolla lääkäri,silloin kuulen verikokeiden tuloksen.

Ohi on se 5.vuotta ja hyvä niin,elämä jatkuu.

• -ra

Mammografiassa kävin myös.Ensi viikolla saa tulokset.Jännittää.

• ent.rs.potilas.

Sinäkin varmasti sait samanteen tietää ultra tuloksen,ultra lääkäri syöppiksellä Meilahdessa kertoo kyllä,jos jotain on,aina on kertonut.Ja jos jotain on niin hän ottaa samanteen neulanäytteen.
      Minua ei jännitä verikokeiden tulokset,en usko että mitään on.

• sama.

Samoin mammossa kerrotaan jos jotain on ja tarvittaessa otetaan sielläkin neulanäyte.

• -ra

Eivät ainekaan vielä löytäneet mitään onneksi

• 5+1

Toivotaan ettei käy kuin viime syksynä Ira,kuin ne lääkärit niin mokasi sun kanssa.Ihan kauheeta sanoa niin ihmiselle,asioita jotka ei oo totta.

• -ra

Odotinkin jotain tällaista.

• 26

Itsehän sen kerroit.Toivotaan parasta tällä kertaa.

• logiikkaa kiitos

Miten voi nyt olla 5 v-kontrolli jos syöpä uusiutui viime vuonna???

• -ra

5 V,on leikkauksesta,Joka oli 2.2.07

• et näin

Kerroit 2011 syksyllä että rintasyöpäsi on uusiutunut ja kun sitä ei uskottu niin väitit kivenkovaa että se on totta......

Oletko lukenut sadun Pekka ja susi??

• Kaikki tallessa

-ra nuo viestit, joissa kerroit syöpäsi uusineen löytyvät arkistosta. Eli turhaa yrittää valehdella muuta.

• ei satuja tänne

Näinhän se on Ira totuus tulee aina esille.Valehtelu on ihan hölmöä,ja vielä hölmömpää valehdella tälläisestä asiasta.Palstalla on monta syöpäpotilasta,eikä ole ollenkaan kivaa lukea satujasi!

• jkjkjkk

jähä jägä

• -ra

Soitin syöpiksen oirepolille.Sanoivat ettei ole poikkeavaa veriarvoissa.Helpotuksesta huokaan,saa taas jatkoaikaa.

• ent.rs.potilas

Minä kysyin syöppiksellä,voisiko saada verikokeiden ym. tulokset lääkäriltä puhelimitse,he sanoivat ettei se käy.Lääkäri haluaa nähdä henk.kohtaisesti potilaan.
      Olisin mieluimmin kuullut hyvät uutiset puhelimitse,oli pitkä matka ajaa syöpäklinikalle ja siellähän on nykyään kontrolli lääkärinvastaanotto ajat iltaisin.
      Minun aikani oli 18.jälkeen illalla,työpäivän jälkeen.

Olin lääkärin vastaanotolla vain n. 5.minuuttia,lääkäri kertoi ultra tuloksen,sanoi että varmaan jo tiedän ettei mitään ollut.Sanoin että kyllä ultra lääkäri jo antoi positiivista palautetta. Verikoe tulokset oli kaikki hyvin, sitten lääkäri kuunteli keuhkot,kokeili kainalot ja kaulan imusolmukkeet,kyseli vointia.
      Sitten ajoin takasi kotiin noin 80km.

Onneksi se oli viimeinen kontrolli ja nyt olen terve ,joten hyvää jatkoa kaikille palstalaisille.

Kuinka sinulle kävi hoitaa asia puhelimitse?

• llllllllllllllllllll

Ei niitä puhelimitse annettakkaan......kellekään...

• Annetaan

Kyllä -ra saa tiedot puhelimitse.

• kokenut.

Ei ole minullekkaan annettu puhelimitse tietoja syöpäklinikalla-
      Lääkärissä käynnin jälkeen tulee lasku joka on 27,50€,tähän sisältyy ultra,mammo,verikokeet ja muut tarvittavat tutkimukset lääkärin vastaanotto.

• -ra

Minulla on lääkäri 14.3 ja hyvä niin.saa kysyttyä mikä mieltä askarruttaa.Vatsassa on vielä ne 4 möykkyä.

• möykkyjä

Unohda ne möykkys jo ja jatka elämääsi,mitä enemän omaa kehoaan tutkii sitä enemän vikoja löytyy.

• -ra

Sanoivat jotta seurataan kasvavatko ne.

• syöppis.

Polyyppejä ne on eikä mitään möykkyjä,minullakin on polyyppejä ja olen seurannassa.Lisäksi sairastan levinnyttä rintasyöpää.
      Koska sinun vatsasi viimeksi tähystettiin,siitähän on jo vuosia.

• -ra

On siitä jo vissiin 3 vuotta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      200
      1196
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      80
      757
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      722
    4. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      195
      646
    5. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      45
      621
    6. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      46
      602
    7. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      601
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      560
    9. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      559
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      23
      553
    11. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      550
    12. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      291
      531
    13. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      509
    14. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      50
      509
    15. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      504
    16. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      503
    17. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      74
      481
    18. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      34
      469
    19. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      32
      461
    20. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      456
    Aihe