Käymme joskus matkoilla lapissa. isolta tieltä kun poikkeaa etsimään hotellia täytyy ihmetellä kuinka huonosti päätieltä on ajoohjeet usein reilun sadankin kilometrin päähän hotelliin. Usein hotellin opastusta ei ole lainkaan ennenkuin näet kohteen. Paikallisten mielestä on itsestään selvyys että HE kylllä löytävät hotellin monien mutkienkin kautta.
Matkailu kotimaassa.
2
130
Vastaukset
- parappa
Mäkin tässä yks kesä kävin Lapissa.
Tuntuu olevan aika takaperoinen paikka, eikä toi matkailubisneskään kovin hohdokasta siellä oo, vaikkakin sitä on paljon hehkutettu.
Ei oo ollenkaan niin erikoinen taikka viehättävä paikka mitä monet on puhunu. - lappiin rakastunut
Me olemme käyneet nyt kolmena kesänä lapissa. ja puhutte totta, ne viitat ja merkinnät ovat ihan omien hoksottimien varassa!
mitä siisteyteen tulee, niin oikein välillä hävettää. esimerkiksi yhdessä paikassa, mistä vuokrasimme yöksi mökin, oli pihalla kota. turisteja varten ja todella nätti kota! mutta herra isä sentään, mikä sotku siellä sisällä oli! vanhat paperit ja tuhkat ja tölkit.... ei sitä ollut kukaan siivonnut miesmuistiin. olisin ennemmin nähnyt nälkää, kuin grillannut siellä.
eikä tuo ollut ainoa paikka missä oli sotkua. voi, kun minä niin ihailen lappia ja haluaisin sinne taas uudestaan kesällä. mutta mihinkään mökkiin en enää lähde, on pakko katsoa hyvätasoinen hotelli. niissä kivikovissa kerrossängyissä en enää yötäni vietä. enkä puhu nyt vain suomen lapista, vaan myös norjan.
samaa sotkua......
paitsi hinnat, ne kyllä ovat hyvässä kunnossa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671315Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2081281Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 88913
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828