Matkailu kotimaassa.

ihmettelijä...

Käymme joskus matkoilla lapissa. isolta tieltä kun poikkeaa etsimään hotellia täytyy ihmetellä kuinka huonosti päätieltä on ajoohjeet usein reilun sadankin kilometrin päähän hotelliin. Usein hotellin opastusta ei ole lainkaan ennenkuin näet kohteen. Paikallisten mielestä on itsestään selvyys että HE kylllä löytävät hotellin monien mutkienkin kautta.

2

135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parappa

Mäkin tässä yks kesä kävin Lapissa.

Tuntuu olevan aika takaperoinen paikka, eikä toi matkailubisneskään kovin hohdokasta siellä oo, vaikkakin sitä on paljon hehkutettu.

Ei oo ollenkaan niin erikoinen taikka viehättävä paikka mitä monet on puhunu.

• lappiin rakastunut

Me olemme käyneet nyt kolmena kesänä lapissa. ja puhutte totta, ne viitat ja merkinnät ovat ihan omien hoksottimien varassa!

mitä siisteyteen tulee, niin oikein välillä hävettää. esimerkiksi yhdessä paikassa, mistä vuokrasimme yöksi mökin, oli pihalla kota. turisteja varten ja todella nätti kota! mutta herra isä sentään, mikä sotku siellä sisällä oli! vanhat paperit ja tuhkat ja tölkit.... ei sitä ollut kukaan siivonnut miesmuistiin. olisin ennemmin nähnyt nälkää, kuin grillannut siellä.

eikä tuo ollut ainoa paikka missä oli sotkua. voi, kun minä niin ihailen lappia ja haluaisin sinne taas uudestaan kesällä. mutta mihinkään mökkiin en enää lähde, on pakko katsoa hyvätasoinen hotelli. niissä kivikovissa kerrossängyissä en enää yötäni vietä. enkä puhu nyt vain suomen lapista, vaan myös norjan.
      samaa sotkua......
      paitsi hinnat, ne kyllä ovat hyvässä kunnossa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1445
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      33
      1365
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1361
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1309
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      316
      1077
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe