sanneraus gyproccia seiniin

peukalo turvoksissa

Meillä on lasikuitutapetit kaikissa seinissä sen näköiset että uutta pintaa kaivataan. parista huoneesta tapetin repineenä voin sanoa että ei huvita enää moinen urakka, on meinaan aika tiukassa. Tietenkin tämä on aina jostain sen verran irti ettei ylitasoittaminenkaan tule onnistumaan, joten ajattelinpa levyttää päälle. Hommaan sopisi kai 6 mm saneerauslevy. Onko kokemuksia sen asentamisesta? Ruuvaten, liimaten vai sekä että? vai mitenkä....

en ole varsinainen remonttireiska joten neuvot on tarpeen....

1

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksrakentaja

riippuu mitä on alla.

Jos normi kipsilevyseinä niin ruuvaten vaan samoihin rankoihin, kun missä vanhatkin levyt (löydät kyllä kokeilemalla, yleensä ovat jaolla k600)

Jos seinä kiveä niin vaatii jonkun rimotuksen ropeten pohjalle ja sitten kipsiä päälle = työläämpi, mutta jos kyseessä on kerrostelo niin ääneneritävyys paranee.

Kun laitat levyä, niin ota muutama milli lattiasta irti ja tosiaan olemassa olevaan runkoon kiinni (pelkkään levyyn ruuvaten ei kestä) ruuvaa ruuvit siten etteivät uppoa juurikaan, mutta eivät saa törröttää ulos. Sitten kittaat ruuvin kannat ja nauhoitat ja tasoitat saumat (lienee vaikeampaa kuin itse levytys) mutta hioo välillä hyvin ja sitten uutta kerrosta.

Varmaan jossain cyprokin sivuilla voi olla ohjeetkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      87
      1400
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      374
      834
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      153
      804
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      717
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57