suoraveloitus loppuu

eno putos veneestä

luin tässä näitä VIP sivuja ja silmiini osui kohta jossa luki. " paperilaskut ja suoraveloitus maksaminen saunalahti.fi palveluihin loppuu 26.3. tarkoittaako tämä nyt sitä että ainoastaan verkkopankki käy maksutapana?

9

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfsdfsdfsdf

mistäs sivulta löysit kyseiset tekstit :o

• LaamaX

Suoraveloitettavat e-laskut säilyvät ennallaan eli toimivat kuten ennekin.

• Paperilaskuteipoistu

Paperilaskut ei ole poistumassa mihinkään.

• ploiu

Perhana jos suoraveloitus loppuu niin tulee vääräveloitus tilalle...

• Aspan työntekijä

On jonkun verran räkätetty kyseisen firman kahvipöytäkeskusteluissa, kun meni asiakaspalvelun aikaa hukkaan kyseisen asian selvittelyyn. Eräs tamperelainen aasi(kas) oli kysynyt VIP-sivustojen todenperäisyyttä sauniksen palstalla ja oli kaiken uskonut näiden sivustojen perusteella ja julkaissut aloitusviestin mukaisen ilmoituksen. Kyllä meillä oli hauskaa aspassa....

• sdsdsdsds

:D:D tais olla ite venäläinen

• Kyllähän laskun voi tili- ja viitenumeron avulla maksaa vaikka miten.

• Merja Tampio

Niinpä, kokeilen seuraavalla kerralla seisoa päälläni ja maksaa omasauniksen kautta verkkopankilla. Kesäkuussa kokeilen maksaa ollessani uimassa ja heinäkuussa kun olen kiivennyt puuhun. Syyskuussa maksan saunassa, ja koska unohdin maksaa elokuussa niin maksan syyskuussa toisen maksun polkupyöräillessä. Loppuvuonna pitää sitten keksiä uudet maksutavat. Maksaisin luonnossa mutta silloin on jo kylmä.

• tuplakaista

Mielestäni suoraveloitus on paljon huonompi kuiin E-lasku.

1. Suoraveloitusta et voi siirtää verkkopankissa. E-laskun voi.
      Laskun siirtäminen on joskus pakko, jos rahatilanne on huono, ja joskus laskuja kannattaa maksaa etuaikaan, niin päivillä ja summilla pelaaminen ei onnistu, jos sinulla on suoraveloitus. E-lasku on aivan ehdottoman hyvä!

2. Koskaan ei tulla pääsemään tilanteeseen joss kaikki asiakkaat selviävät ilman paperilaskua. Ikäihmiset ja me jotka hoidamme ikäihmisten asioita, niin tarvitsemme aina sitä paperilaskua maksuja tehdessämme.

3. e- tai suoraveloituskaan ei sovi kuin niille joilla on jämäkkä tapa tehdä asioita tai aivan sairaasti rahaa, joille ei muutaman kympin virheet ei haittaa taloudessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8509
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3176
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2414
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe