Pirates of the caribbean 5

DEPPbest

Tässä on lueteltuina asioita jotka voisivat tapahtua:

- Jack Sparrow yrittää yhä löytää nuoruuden-lähteen.
- Angelicalla olleella Woodoo-nukella Angelica aikoo kostaa Jackille, kyn hylkäsi tämän, ollessaan raskaana.
- Barbossa seilaa Queen-Annes-Revangellla, kunnes tekee jälleen kerran "veljensä" Jack Sparrown kanssa.
- Will Turner ja Elisabeth Swann tulevat kuvioihin
- Jack Sparrow taistelee Angelican kanssa.
- Englannissa on julma kenraali(tarinan konna) joka yrittää tappaa Jack Sparrown.
- Angelica ja Jack rakastuvat toisiinsa.
Angelica synnyttää pojan ja Jack Sparrowsta tulee isä. He jäävät elämään saarelle.

KIITOS KUN LUIT TÄMÄN, SE SAATTOI KUULOSTAA OUDOLTA, mutta odaton innolla vitos-osaa

13

1201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xdxdxdxdxdxdxddxdxd

      ihan järkevältä kuulostaa :D

    • Tyttipimu

      Oon kuullu kans et barbossalla ois viidennessä joku "sienisairaus"

    • muumipappa1234

      Nii no se voi olla kyllä valetta

    • Barbossa-fani

      Kaikki kohdat on valhetta!

      - Jack Sparrow yrittää yhä löytää nuoruuden-lähteen.
      -> Ei yritä. Sehän tuhoutui jo. Nuoruuden lähdettä ei enää ole. Tarina loppuunkäsitelty. Piste.

      - Angelicalla olleella Woodoo-nukella Angelica aikoo kostaa Jackille, kyn hylkäsi tämän, ollessaan raskaana.
      -> Se on melko varmaa, että Angelica tulee käyttämään Jackin voodoo-nukkea, mutta Angelica EI ole raskaana!

      - Barbossa seilaa Queen-Annes-Revangellla, kunnes tekee jälleen kerran "veljensä" Jack Sparrown kanssa.
      -> Mahdollista, että he tulevat tekemään yhteistyötä ja tarvitsevat toisiaan. Jack tarvitsee Barbossan Tritonin miekkaa ja Barbossa tarvitsee Jackiltä tietoja.

      - Will Turner ja Elisabeth Swann tulevat kuvioihin
      -> Elizabth ei ole tulossa takaisin, ei enää koskaan! Luulisi tämänkin olevan jo loppuun käsitelty. Keira Knightley ei halua näytellä enää massabudjettielokuvissa. Se tuohoaa hänet. Liika stressi koutuu hänen kohtalokseen vielä. Keira ei lähde enää tällaisiin projekteihin mukaan. Niin hän on itse sanonut. Piste.

      - Jack Sparrow taistelee Angelican kanssa.
      -> Todennäköistä on, mutta kun eihän sitäkään edes tiedetä tuleeko seuraavaa osaa ja näytteleekö Penelope Cruz seuraavassa mahdollisessa osassa. Eipä tuosta voi muuta sanoa kuin jaa-a...

      - Englannissa on julma kenraali(tarinan konna) joka yrittää tappaa Jack Sparrown.
      -> Haha! Ei kyllä ole totta :D

      - Angelica ja Jack rakastuvat toisiinsa.
      -> Tuskin! Jack ei enää annan Angelican huijata tätä ja Jack petti Angelican luottamuksen täysin. Heillä ei ole yhteistä tulevaisuutta. Jack ei kestäisi olla sellaisen naisen kanssa kuin Angelica. Angelica osaa valehdella puhuakseen totta ja valehdellakseen puhuukin totta sekä valehtelee kertoessaan totuuden. Jopa Jack ei pysy mukana. Jack ei kestä sellaista sortoa. He haluavat toisensa hengiltä. Muuta tulevaisuutta heillä ei enää ole.

      - Angelica synnyttää pojan ja Jack Sparrowsta tulee isä. He jäävät elämään saarelle.
      -> Ei oo totta, että kuolen nauruun! :DDDD Ja tuolla tavalla loppuu mahtavan Kapteeni Jack Sparrow'n tarina! HEI HALOO!!! :DD Angelica ei ole raskaana ja Jackillä ei ole mitään tulevaisuutta hänen kanssaan.


      Näitä ei voi tietää vielä kukaan. Pelkkää huijausta kaikki. Mitään varmaa ei vielä ole. Käsikirjoituskaan ei ole valmis, joten miten tuollaisia asioita voitaisiin edes tietää?! Haloo! Järki käteen ihmiset.

    • Muumipappa1234

      Oikeesti Barbossa-fani, sää alat käydä mun hermoille!!!!!Oot muka nii-in kaikkitietävä ja nii-in paras..... Oikeesti kun toi on niin helvetin ärsyttävää suoraansanoen. Kaikki keskustelut missä sää kirjottelet nii ne on niin semmosia et meinaan haleta nauruu. Oot vähän niinkun mun pappa, se on just tollane, ei ees huvittaisi enää mennä mummolaa kun pappa on taas heti niin kaikkkitietävä kun astuu ovesta sisää.........

    • Barbossa-fani

      Miten niin paras? Missä välissä olen sellaista väittänyt? No, ei varmaan sitten näitä tarvitse lukea, jos kerta fakta ärsyttää. Jos se on väärin, että jaan sen, mikä täällä on väärää tietoa ja kerron itse oikean, etkä sitä kestä, niin vältä viestejäni. Ei se sen kummempaa ole :) Ja kerro toki, kuinka paljon infoa saan jakaa, jos sitä tulee kerta liikaa.

    • Muumipappa1234

      No et oo väittäny et olisit mut näkeehän sen jo. Ja mitäs sitten jos joittenki muitten tiedot olis oikeita ja sun vääriä, häh?.... . Ja mä en ole väittäny että sä infoat liikaa. Mut et sä voi olla noin varma joka asiasta ja saa muillaki olla omat mielipiteesä. Just tossa toisessaki keskustelussa sää vaa toitotat koko aja samaa "ei ole vielä mikää varmaa" , joo kaikki on jo kuullu sen, ei tarvii toistella koko aja, yks kertaki riittäisi.

    • Barbossa-fani

      Satun tietämään, että osa muiden tiedoista oli vääriä. Juuri sen takia korjailin niitä. Osa on mahdollisia, mutta ne on vain päästä heitettyjä väitteitä, joita ei voi vielä tietää. Kaikki sullekin aikanaan ;)

    • Muumipappa1234

      No oma on ongelmasi kun oot tollane nörtti.....

      • muumi! oot vääräs!! :)

        Nyt kuule muumi...et oo varmaa kattonu tai kuunellu tarkasti 4 leffaa siinä selviää sulle kaikki noi sun ongelmat -.- eiihku katoppa kaikki vielä kerran läpi niin mieti mitä kirjotat noista puolet on vaa arvauksia :/ jos et satu olemaan itse käsikirjoittaja? :) hmm..häh?
        Jos tuut aukoo päätäs vääril jutuil ni sinuna oisin poissa nimittäin itsekkin tiedät että noista 99 1/2% on väärin! :) sanon nyt vaa mut kaikki on yleensä erin lailla tehty esim oisiko sinusta kivaa jos viimenen jakso päättyisi johonkin et joku synnyttää saarella? Ja jack on jo käynnyt nuoruudwn lähteellä... :( sorry muumi fani xd


    • Tästähän sivusta tuli teidän riitelyä?.

    • wikipedia

      Menkää kattoo wikipedia...

    • JackSparrow

      Mmm...aika hyvin toi ap kyllä juonta arvaili paitsi ne vikat kohdat. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe