Olen matkailualan opiskelija Vaasan ammattikorkeakoulusta ja teen opinnäytetyöni suomalaisten matkailumotiiveista Kanariansaarille. Tämä kyselylomake on osa tutkimustani, jossa pyrin selvittämään miksi suomalaiset matkustavat Kanariansaarille. Tämä kysely on vain Kanariansaarilla lomailleille.
Täyttämällä tämän kyselylomakkeen autatte minua merkittävästi tutkimukseni kanssa. Kiitos!
Kysely löytyy olla olevasta linkistä:
https://e-lomake.puv.fi/elomake/lomakkeet/2303/lomake.html
Kysely Kanariansaarilla vierailleille
4
214
Vastaukset
- Marjory
Kanarialla on aina lämmintä ja siellä on helppo mennä ja olla, parempaa oleilua kuin euroopan maissa, välimerellä.
Oikeita hiekkarantoja oikealla merellä.- älkää uskoko
kyllä Kanarialla ei todellakaan ole aina lämmintä sillä joulu-helmikuu yöt alle 16 ja päivällä juuri ja juuri 20....lisäksi aina tuulee ja joskus jopa satelee....
- canaria_nevör_ögen
Lihapullia, perunamuusia ja mustikkapiirakkaa, sekä kyytipojaksi lapinkultaa. Ruokailun jälkeen voi käydä saunassa ja laulaa karaokea. Tuttua turvallista.
Se on vähän niinku mökillä kävis, eli maisemat vaihtuu ja paikalliset puhuu suomea oudolla murteella.
Kerran oon käyny joskus yheksäkytluvun-alussa, enkä mee enää ikinä.- ole ole
samoilla linjoilla ja möin tuulipuvunkin v. 1998 pois...vyölaukkua en ole edes omistanut ja sitä kyllä kovasti siellä kyseltiin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013811
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482731- 1142559
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392058Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301817Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221591- 271562
- 221358
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?711333Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81291