Olisiko tietoa miten pääsee eminönustä fatihin markkinoille keskiviikkona?
Fatih pazar
6
168
Vastaukset
- Günesli
Kun olimme menossa tutustumaan uskonnolliseen Fatihiin (ja hotla oli Sirkecissä), käytimme ratikkaa Kabatas-Zeytinburnu. Eli hyppäsimme omalta pysäkiltä (lähin oli silloin Gülhane) siihen, jäimme pois Aksarayssa ja kävelimme loput. Sama takasin: kävely Aksasayhin ja siitä ratikalla takaisin. Ihmiset neuvovat mielellään, vievät vaikka kädestä pitäen. Laita lapulle tai kännyyn sanat Fatih pazar nerede? (Missä on Fatihin markkinat?). Missä on lähin ratikkapysäkki = en yakin tramvay duragi nerede?
Parempiakin ehdotuksia voi olla, mutta en ole oppinut vielä busseja käyttämään. Ratikoilla ja metrolla pääsee niin kätevästi. Toivottavasti tästä olisi jotain hyötyä. Toisaalta hotellista saa parhaimmat neuvot.
Olemme menossa vielä tässä kuussa Istanbuliin, mutta emme saavumme markkinapäivänä, joten emme taaskaan pääse sinne. Eüypiin yritämme päästä, siinä onkin säätämistä menopelien suhteen.
Hyvää matkaa! Iyi yolculuklar!- iisi biisi
Mitäs säätämistä Sirkecistä Eüypiin on? Lautalla tai bussilla Eminönusta.
- Günesli
iisi biisi kirjoitti:
Mitäs säätämistä Sirkecistä Eüypiin on? Lautalla tai bussilla Eminönusta.
Jos olisit lukenut tarkemmin, olisit huomannut, että kerroin edellisestä matkasta, jossa hotellimmme o l i Sirkecissä.
Nyt tulevassa reissussa hotelli on aivan eri puolella kaupunkia. Selvitämme kyllä reitin Eüypiin itse, jos sinne menemme. Emme pyytäneet neuvoja, varsinkaan tylyä sellaista.
Ihme asenne. Emme ole kaikkitietäviä eikä tulisi mieleenkään tokaista Hgissä asuvana jonkun kaupunkia tuntemattoman kulkupelikysymykseen, että iisi biisi, senkun kävelette.
Hyvää matka silti edelleen aloittajalle :) - iisi biisi
Günesli kirjoitti:
Jos olisit lukenut tarkemmin, olisit huomannut, että kerroin edellisestä matkasta, jossa hotellimmme o l i Sirkecissä.
Nyt tulevassa reissussa hotelli on aivan eri puolella kaupunkia. Selvitämme kyllä reitin Eüypiin itse, jos sinne menemme. Emme pyytäneet neuvoja, varsinkaan tylyä sellaista.
Ihme asenne. Emme ole kaikkitietäviä eikä tulisi mieleenkään tokaista Hgissä asuvana jonkun kaupunkia tuntemattoman kulkupelikysymykseen, että iisi biisi, senkun kävelette.
Hyvää matka silti edelleen aloittajalle :)No koitappa selvittää ihan itse! :)
- Ist 20
Kiitos kovasti neuvosta:)
- iisi biisi
Fatihiin kävelee Eminönusta about 15-20 minuuttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337