Olisiko tietoa miten pääsee eminönustä fatihin markkinoille keskiviikkona?
Fatih pazar
6
152
Vastaukset
- Günesli
Kun olimme menossa tutustumaan uskonnolliseen Fatihiin (ja hotla oli Sirkecissä), käytimme ratikkaa Kabatas-Zeytinburnu. Eli hyppäsimme omalta pysäkiltä (lähin oli silloin Gülhane) siihen, jäimme pois Aksarayssa ja kävelimme loput. Sama takasin: kävely Aksasayhin ja siitä ratikalla takaisin. Ihmiset neuvovat mielellään, vievät vaikka kädestä pitäen. Laita lapulle tai kännyyn sanat Fatih pazar nerede? (Missä on Fatihin markkinat?). Missä on lähin ratikkapysäkki = en yakin tramvay duragi nerede?
Parempiakin ehdotuksia voi olla, mutta en ole oppinut vielä busseja käyttämään. Ratikoilla ja metrolla pääsee niin kätevästi. Toivottavasti tästä olisi jotain hyötyä. Toisaalta hotellista saa parhaimmat neuvot.
Olemme menossa vielä tässä kuussa Istanbuliin, mutta emme saavumme markkinapäivänä, joten emme taaskaan pääse sinne. Eüypiin yritämme päästä, siinä onkin säätämistä menopelien suhteen.
Hyvää matkaa! Iyi yolculuklar!- iisi biisi
Mitäs säätämistä Sirkecistä Eüypiin on? Lautalla tai bussilla Eminönusta.
- Günesli
iisi biisi kirjoitti:
Mitäs säätämistä Sirkecistä Eüypiin on? Lautalla tai bussilla Eminönusta.
Jos olisit lukenut tarkemmin, olisit huomannut, että kerroin edellisestä matkasta, jossa hotellimmme o l i Sirkecissä.
Nyt tulevassa reissussa hotelli on aivan eri puolella kaupunkia. Selvitämme kyllä reitin Eüypiin itse, jos sinne menemme. Emme pyytäneet neuvoja, varsinkaan tylyä sellaista.
Ihme asenne. Emme ole kaikkitietäviä eikä tulisi mieleenkään tokaista Hgissä asuvana jonkun kaupunkia tuntemattoman kulkupelikysymykseen, että iisi biisi, senkun kävelette.
Hyvää matka silti edelleen aloittajalle :) - iisi biisi
Günesli kirjoitti:
Jos olisit lukenut tarkemmin, olisit huomannut, että kerroin edellisestä matkasta, jossa hotellimmme o l i Sirkecissä.
Nyt tulevassa reissussa hotelli on aivan eri puolella kaupunkia. Selvitämme kyllä reitin Eüypiin itse, jos sinne menemme. Emme pyytäneet neuvoja, varsinkaan tylyä sellaista.
Ihme asenne. Emme ole kaikkitietäviä eikä tulisi mieleenkään tokaista Hgissä asuvana jonkun kaupunkia tuntemattoman kulkupelikysymykseen, että iisi biisi, senkun kävelette.
Hyvää matka silti edelleen aloittajalle :)No koitappa selvittää ihan itse! :)
- Ist 20
Kiitos kovasti neuvosta:)
- iisi biisi
Fatihiin kävelee Eminönusta about 15-20 minuuttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892