passatin vaihto pienempään . olen katellu poloa mutta kumpi moottori parempi 1.2vai 1.4 vm 2000- vikoja yms kiitos
ostamassa 1.2vai1.4
1
243
Vastaukset
- pasaati iltatuuleksi
Sama vaiva rahikaisella,passat 1,6 vm 98 327tkm keulan luita vaihdeltu ja niidenkin vaihtelu loppui kun ITSE rasvasin nivelet muuten ihan kelpo kärry.
Ikää 48v joten poloon mahtuu nykyisin egonkin puolesta. 1,2 tsi manuaalina on ykkös vaihtoehto. dsgtä ei kun aika monessa vikoja eikä tartte kun ajelee muualla kuin ruuhakaeskuskissa pakosta max 1 kerta kuussa. (tampere hesa turku)
Bensakulu putoaa varmaan 2l. Ihan sama mikä kone kyllä niillä ehtii jos omaa järkeä eikä ole rauhaton kusipää.
Itse tykkään pirteydestä jota ei ollut koskaan passatissa tuolla kelpo koneella. Koeajo tsillä oli pirtsakka ja ponteva kunhan oli hieman kierroksia alla , ei se vedä alta 2000 raikkaasti. 1,6 vetää koko ajan terveesti miten se voi tehollansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem342656- 111407
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361063- 45982
- 45904
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20879Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61774- 44760
- 44756
- 46686