Jälki-istunnossa tapahtuu

tyttö tuollainen

Tää on mun eka novelli ja tätä saa kommentoida, mut oon pahoillani kielioppillisista virheistä jne. et niistä ei kamalsati kannata sanoo...

Tää tapahtu joskus lukiossa. Mä ja yks poika oltii flirtailtu ja kerran vessassa se oli kielellä nuollu mun pilluu ja mä olin ottanu siltä suihin ja sit me ollaan tsoukilla koulussa vaattet päällä lääpitty toisiamme. Kerran kuitenkin mentii pidemmälle.

Me oltiin lääpitty toisiamme ja laitettu kädet toistemme housuihin. Sit yks maikka käveli vatsaa ja mun käsi oli sillon sen kundin housuis ja sit se maikka anto mulle jälkkää. Se poika kuiskas mulle et se korvaa tän mulle.

Sen jälkän jälkee kun se maikka oli lähteny luokasta ja mä olin laittamassa takkii päälle, se poika astu siihen luokkaan. Mä katoin sitä suoraan sen ruskeisiin silmiin joista paistoi kiima. Sen jälkeen mä laskin silmäni alaspäin ja näin kuinka sen muna sojotti eikä sillä ollu vaatteita päällä. Se lukitsi oven sisältäpäin ja lähti kävelemaan mua kohti.

Poika kaatoi mut pulpettin päälle ja repi mun farkut pois ennen kun mä ehdin sanoa mitään. Se alkoi nuolemaan mun pillua mun stringejen läpi. Se oli mahdottoman ihanaa. Mun stringit alkoi kastua ja mun häpyhuulet ja klitoris turposi. Sitten poika puristeli mun pakoroita ja hiljaa veti mun stringit alas. Mä voihkin hiljaa. Sitten se aloitti ilman mitää estettä. Se pyöritteli aluks mun glitorista kielellään. AAH!!! sitten se nuoli mun pillua alhaalta ylös ja ylhäältä alas. Se oli niin ihanaa. AAH!!! mä tärisin ja laukesin ja se vaan jatkoi. Se imi mun glitorista ja otti sormet avukseen. Se pyöritti sormiaan ympäri mun pillua. Mä olin pyörtyä...se oli niin ihanaa. Ja mä laukesin uudelleen.

Kaikki tää vaan jatkui ja jatkui. Sitten se asetttui mun päälle jatkaen nuolemista ja arvatkaa vaan kuinka monta kertaa mä olin lauennu ja kuinka monta kertaa olin laueta. Me oltiin 69 asennossa ja mä nielin ja imin ja puristelin huulillani sen penistä. Mä nuolin ja se imi. Sen spermat tuli mun suuhun ja mä nielin ne.

Yhtäkkiä se lopetti ja sano: "Nyt on aika ottaa noi sun muut vaattet pois". Poika repi mun vaatteet pois ja aloitti hyväillä mun rintoja. Se imi mun nännejä ja hyväili käsillään mun rintoja kun mä puristelin sen penistä. Poika nuoli mun napaa ja meni koko ajan alemmas. Sitten se asetteli peniksensä ja työnsi sen sisään. Aluksi se sattui sillä olin neitsyt. Sisään ja ulos, sisään ja ulos. Sitten poika nosti mut ylös ja mä kiedoin jalat sen lanteille. Poika käveli seinälle ja kävellessä sen penis oli mun sisällä. Se pani mu nyt seinää vasten ja mä sain taas orkun. Sisään ja ulos. Mä pidin kiinni pojan perseestä. Se oli niin ihanaa. Pojan sperma laukesi mun sisään ja se oli kuumaa ja se jatko vaan panemista. Mä suuteli pojan hikimärkää rintaa kun se karjui ja aina välillä mä huohotin ja kiljuin. Sitten poika kantoi mut opettajan pöydälle ja alkoi panna mua sitä pöytää vasten ja mä nautin siitä et sen pojan spermat levis mun sisään ja inhoamani maikan pöydälle.

Sitten me käännyttiin ja poika asettui makaan maikan pöydälle ja mä asetuin makaan pojan päälle. Alkoi rodeo ja poika hinkkasi sormillaan mun klitorista. Poika laukesi mun sisään jälleen ja mä sain ties monenen orkun. Mä heilun ja vaaouin ja oika hinkkasi mun klitorista. Me molemmat oltiin hiestä märkiä ja jatkettiin vaan. Pojan penis oli mun sisällä ja heilui siellä ja pojan sormet hyvili mun klitorista. Me molemmat kiljuttiin ja karjuttii ja suudeltiin intohimoisesti. Poika puristi mun persettä ja mä yritin saada pojan penistä vaan syvemmälle heilumalla edes takaisin. Mä laukesin ja poika laukesi mun sisään ja kuuma sperma levisi mun pillun perälle asti.

Sit poika kääntyi mun päälle ja pantiin vielä hetki, niin pitkään että lauettiin vielä kerran.

Me nostettiin vaattet ylös lattialta ja kello oli jo melkein 12 joten päätettiin jäädä kouluun yöks. siivottiin alasti hieman jälkiämme ja asetuttiin alasti vierekkäin halaus asentoon nukkumaan maikan pöydän alle. Ja tietnkin laitettiin hgerätyskello soimaan monta tuntia ennen koulun alkua, sillä muuten maikaa odottaisi kiva yllätys pöydän alla.

Me ollaan yhdessä nykyään ja voitte kuvitella meidän yhteisiä iltoja kun rakastellaan. Tuon illan lahjana mä tulin raskaaksi ja meille synty pikkuinen tyttö. Lapsen pitäminen oli iso päätös, mutta nyt ollaan ilosia että päätettiin pitää tyttö. Täytyy myöntää että tuo poika joka on nykyään mies on aivan TAJUTTOMAN hyvä sängyssä.

39

62929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no joo

      tosi hyvä!!! missähän lukiossa on noin huono taso äidinkieles...?

      • tyttö tuollainen

        mä pääsin just ja just lukioon ja en koskaan oo oollu hyvä äikäs...Tän kirjotin nopeasti ja sitä tulee välillä lyötyä näitä näppäimiä väärin... samalla sitä yritti hyssytellä tyttöä...:D


    • tyttö:)

      tosi kiihottava tarina ;D
      oliks toi totta OIKEESTI?!

      • minä vain

        pikkase liian tiuhaan tahtiin noita laukeamisia ja paikka olis voinu olla ehkäpä joku muu...muuten iha jees!


      • tytöntyllerö

        Oli tosi hyvä.


    • jepulis

      missäs lukiossa saa jälkkää???
      jos ei lasketa ruokailua

      • lukiolainen

        Itsekkin rupesin miettimään että missä lukiossa saa jälkkää, koska meidän lukiossa ei saa..


    • Joopati joo

      Se jätkä laukes sun kans 5 kertaa putkeen..mä lyön vaikka vasemman kivekseni vetoa et tollaseen ei pystyysi kukaan mies suomessa!!

      • Demon

        no oot kyl aikamoinen... AI EI VAI???? nössö


      • duipelo

        tota näin aluks kyl mä laskin 7 miehe orgasmia ja paras mitä oon kuullu on 3 ja seki kesti 7 tuntia että totta ei voi olla ja sitäpaitsi kävi jo puolitangos mut sitte lopahti ku meni samaa rataa:D ei oikee iskeny... sori! kaikinpuolin tylsä!


      • Demon
        duipelo kirjoitti:

        tota näin aluks kyl mä laskin 7 miehe orgasmia ja paras mitä oon kuullu on 3 ja seki kesti 7 tuntia että totta ei voi olla ja sitäpaitsi kävi jo puolitangos mut sitte lopahti ku meni samaa rataa:D ei oikee iskeny... sori! kaikinpuolin tylsä!

        TALLESSA ON LASKUTAITO EHKÄ VARMAAN MUT EI KIRJOITUSTAITO.... VÄÄRÄÄ TIETOO...


      • Onnistuu
        duipelo kirjoitti:

        tota näin aluks kyl mä laskin 7 miehe orgasmia ja paras mitä oon kuullu on 3 ja seki kesti 7 tuntia että totta ei voi olla ja sitäpaitsi kävi jo puolitangos mut sitte lopahti ku meni samaa rataa:D ei oikee iskeny... sori! kaikinpuolin tylsä!

        Kyllä 3 kertaa onnistuu ihan kohtalaisen helposti n. 1-2 tunnin sisään, enempää en osaa sanoa, kenties jos aikaa menisi vaikka tuo 7 tuntii välissä, voisi taas tulla eli 4. kerran 7-9 tunnin sisään. 2 kertaa lähtee puoleen tuntiin, eihän 1 kerta riitä mihinkään jos on esim. tuore suhde tai uusi kumppani tai muuten kovasti panettaa/kiihottaa, 2. kerran jälkeen sitten 3. kerta 1-2 tunnin sisään vaatii kyllä todella kovaa kihotusta, että homma jaksaa kiinnostaa, just uus kumppani tai muuten jotenkin joku jota on himoinnu kauan ja vihdoin saa, ja tällöinkin naisen pitää osata hoitaa homma, kiihottaa kovasti joillain esim. pepputempuilla tai suulla tai istua kiihottavan viekoittelevasti naamalle tai tarjoilla "puolivahingossa" pyllyään haisteltavaksi, tai muuten tarjoilla peppuaan viekoittelevasti, jolloin 3. kerrankin halut saattavat herätä 1-2 tunnin sisään ja jatkoa siis sitten myöhemmin, mutta en nyt sitten tiedä onko tuo homman tarkoitus, kun ei muuten jaksa oikein 2. kerran jälkeen kinnostaa, mutta siis jos nainen kovasti vielä haluu, niin taidot peliin ja 3. kerta peräperään onnistuu kyllä.


      • hih

        kuka sano, että tää tapahtu suomessa tai että kyseessä oli mies? :)


    • juups

      skidis tykkäis varmaan lukee ton sun ikäsenä, sitäki kiihottais varmaan iiiihan vitusti

    • nhnhn

      Ihan ok oliko oikeesti totta?

    • Juu.

      Ei se kirjoteta Glitoris vaan klitoris. Muista se seuraavalla kerralla.

    • Jack

      Aika surkea tarina. Yritetty selvästi kirjoittaa realistisesti mutta todella huonosti onnistuen. Kirjoittaja ei varmastikaan ole vieläkään lukioiässäkään.
      Pahoittelen negatiivista palautetta mutta itepä sitä pyysit.

      • raakel

        Hei haista ny vittu toi ei saletisti ole totta! hoh hoijaa!eihä ny kukaa usko et joku ees laukee ekal kerral ja just sen jäbän laukeamiset.ei ne ees pysty peräkkäi panee ja laukee, saati sit ees halua tai jaksa sit ku on jo tullu. naurettavaa paskaa.ja joku skidi tullu hei moro! kukaa tuskin nykyää voi mihkää kouluukaa jäädä nukkuu.tai ees haluais...


      • [juupa]
        raakel kirjoitti:

        Hei haista ny vittu toi ei saletisti ole totta! hoh hoijaa!eihä ny kukaa usko et joku ees laukee ekal kerral ja just sen jäbän laukeamiset.ei ne ees pysty peräkkäi panee ja laukee, saati sit ees halua tai jaksa sit ku on jo tullu. naurettavaa paskaa.ja joku skidi tullu hei moro! kukaa tuskin nykyää voi mihkää kouluukaa jäädä nukkuu.tai ees haluais...

        enpä tiedä että mistä johtuisi se etteivät miehesi jaksa/pysty/halua jatkaa laukeemisen jälkeen mut ei silti tarvi yleistää ettei kukaan vois niin tehdä... esimerkiksi mulla on tooodella monta kokemusta että kundi on vetäny 3-5 "putkeen" ja vielä olisi jaksanut... mutta miten vaan...enskerralla älä yleistä liikaa...


    • Hihhih

      Tuolla sisältöluettelossa on semmonen palsta ku vitsit, käy laittaa tää sinne ni saat ehkä enemmän positiivista palautetta..^^

    • koskenkorva

      ei tommonen ole todellakaan mahdollista... ei millään pahalla mutta todella huono tarina ja opettele kirjottaan...

    • nuunuu

      Sä oot ihan TAJUTTOMAN huono seksinovellien kirjoittaja. Älä vaan jatka enää näiden kirjoittamista.

      • *Mini*

        mä en ekasta kerrastani ainaskaa nauttinu..pelkkää tuskaa se oli ku tarkemmin aattelee... o_O mut ihan miten vaan :D ja en todellakaa näyttäs tota stoorii kovin monelle..mieti jos naperos joskus löytää mutsisa kirjottaman ns. "seksinovellin" mitähän se siihen tuumais... x)


    • nuunuu

      1. Lukiossa ei saada jälkkää
      2. Ei glitoris vaan klitoris
      3. Laukeemiset epärealistisia


      muuten erittäin hupaisa tarina. kiitos. naurattaa vieläki.. :DD

      • ??????????

        oletteko te ne parit jot oli lehdes????????????


    • NightSpirit

      ...että tuo olisi totta. Tuolla äidinkielen tasolla voisit ehkä juuri ja juuri olla yläasteikäinen, ja silloinkin sinun olisi pitänyt nukkua suurin osa äidinkielen ja terveystiedon tunneista.
      Takkeja ei yleensä saa pitää luokassa, opettaja ei jätä oppilasta valvomatta luokkaan, lukiossa ei ole jälki-istuntoa, kai joku olisi kiinnittänyt käytävällä huomiota jos tämä herra olisi vaeltanut siellä ilman vaatteita? Minkäs ikäinen tämä tyttäresi muuten on? Vai onko hänkin mielikuvituksen tuotetta...

    • hyvä

      Hauska lukea kaikkia mollauskirjeitä.
      Minä nautin juttua lukiessani siitä kutkuttavasta tunteesta, että jutun on kirjoittanut kokeeksi ja hassutellen joku törkeää suomea sivusta seuraava kahdeksannen vuosikurssin korkeakouluopiskelija.

      Siis taitavaa kusetusta, toimiva provokaatio.

      Pääsee nyt kannabishöyryissään hihittelemään vastauksille.

      Sit sen gulli tökki mun piluu mela heiluen.
      Ja sain kymmenen orgasmia samallakuin opettajakunnan hallitus astui sisään.

    • Jees..

      Aha..Oli ihan ok..

    • Driver

      Eihän tuossa ole todellisuudentajua, herranjestas!
      Olis se jätkä aika robotti jos laukeis yli neljä kertaa, HALOO?

    • uuh..

      tää on mahtava kun masturboi samalla uuh... luen heti uusiks ja otan orkut UUH..

      • Anonyymi

        Niin on ei vi**u ku saa hyvät orkut ku tätä samal lukee


    • perhoskosketus

      joo toi on tosi epäuskottava..hei kamoon vähän parempii seuraavaksi!

    • paskaolet

      poika ei voi laueta kuutta kertaa viidessä minuutissa ellei tää sessari kestäny tyylii koko pv

    • PASKAAAAAAAAAAAAAAAA

      HAISTA paska!!!!!!!!!!!!!!! IHAN vitun paska TARINA EI VOIS PASKEMPAA KIRJOTTAA!!!!!!!!!!! OOT JOKU vitun huora JOKA nussii KETÄ VAA!!!!!!!

    • lol-,-

      lol juu vitut.. kukaan ope ei jätä oppilast koko päiväks sinne luokkaa yksin jos on jälkkä eikä lukios saa jälkkää...:D LOL haluisin tietääkuka tänki on kirjottanut? joku vitun 11v kiimanen tyttö..

    • looooolllerooo

      MITÄ VITU VÄLII SILÄ ON ONKO SE TOTTTA VAI EI ? kyllä mää ainaki kostuin ja se se pääasia on -.-

    • kennelihuohoti

      huohotiläääähäti huohotiläähäti

    • IME MUN MUNAA

      KUSETUSTA

    • ihuhuuiiggk

      Luuseri on se, kun tänään oot neitsyt ja huomenna isä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe