Keksimäni vitsit

Bvygs

Mitä blondi teki ajaessaan autoa? Hän kaasutti vaan menemään pysähtymättä kertaakaan missään välissä, paitsi sitten kun bensa loppui. Ja siihen blondi tuumasi:

"Mikä se sellainen auto on, joka pysähtyy?"



Mitä itsensä nolaaja sanoi ohikulkijalle, kun nolasi itsensä ja näki erään ohikulkijan, joka huomasi, kun tämä itsensä nolaaja nolasi itsensä, muttei välittänyt ollenkaan, vaikka itsensä nolaaja nolasikin itsensä?

"No jumalauta, eikö sun ohikulkija hyvä olis pitänyt nauraa mulle kun nolasin itseni? Että mä olisin sitten päässyt huutamaan sulle, että mitä helevettiä siinä naurat mulle!"



Mitä mies sanoi myyjälle ja parille muulle ihmiselle marketissa, kun he tulivat huvittuneina kysymään mieheltä tämän tekemisiä, kun tää mies yritti kurottamalla pidemmän aikaa vetää käteensä lehtihyllystä itsellensä lehteä, joka oli jumissa siellä muiden lehtien välissä korkealla tämän miehen pituuteen nähden:

"No pe#kele, eikö täällä saa rauhassa olla? Ettekö näe, että yritän tässä jo kyllästyneenä vetää käteeni, ja oonki jo pidemmän aikaa yrittänyt, mutten oo vielä onnistunu vetämään."


Mies kysyi blondilta, että voisiko tämä lähteä nostamaan hänelle rahaa, joten blondi suostui miehen vaatimukseen ja lähti rahannostoon. Paljon myöhemmin blondi soitti kuolemanväsyneenä tälle miehelle:

"Hei, en ollut löytäny kuin yhden 20-sentin kolikon maasta, mutten pystynyt "nostamaan" sitä sinulle, koska ei niin pientä rahaa voi mitenkään "nostaa".



Mitä sanotte?

1

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mÄnx

      aahahahahah toi käteen veto:DDDD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe