Olen nyt viime aikoina lukenut tästä kirousten teosta,joten olisi muutama kysymys:
1. okei,elikkäs jos teet kirouksen,kuinka poistan sen?
2. onko tää demonista hommaa? (katsos en halua vaivata kuolleita tai olla yhteydessä peeveliin)
3. mistä voin tietää jos joku on kironnut minut,katsos mulla on aina surkea tuuri?
suuret kiitokset sille joka vastaapi,
Kysymyksiä kirouksista:
iPOP
5
119
Vastaukset
- Joopa joo
Anna olla. Se huono tuuri saattaa johtua karmasta. Tuskin sua kukaan on kironnu.
- iPOP
no siinä tapauksessa hyvä homma.
mut mun lähes koko suvulla on huono tuuri.
oonkohan perinyt sen?
- lylly
se on sit suku karmaa, elä vaan positiivisellä mielellä ja ole optimisti, niin sen pitäisi kumota huonoa onnea.
- iPOP
sepä on kiva kuulla......................
- sadffgg
Ensinnäki, demonit eivät ole kuolleita ihmisiä, ne on olentoja. Itse en usko niihin, ja kirouksia ei ole olemassa, liikaa potteria lukenut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984