Onko täällä ketään joka tietää tämän kyseisen pelin? Olisi kiva keskustella tästä pelistä :)
Star Fox
6
448
Vastaukset
- MASTER
ITSE OLEN PELANNUT AINOASTAAN STAR FOX ADVENTUREA GAME CUBELLE.
- Star
Mitä pidit siitä?
Must se oli hyvä - MASTER
Star kirjoitti:
Mitä pidit siitä?
Must se oli hyväSTARFOX ADVENTURE ON LAADULTAAN JA GRAFIKALTAAN HYVÄ PELI TAI VIELÄ ENEMMÄN MUTTA EHKÄ PELISSÄ OLI LIIKAA PALIKKA TEHTÄVIÄ MUTTA AIVAN LIIAN VÄHÄN POMO TAISTELUITA JOTKA TEKIVÄT PELISTÄ AIVAN LIIAN TYLSÄN. MINUSTA POMO TAISTELUT OVAT TÄRKEÄ OSA PELIÄ MUTTA STARFOX ADVENTURESSA NE OLI HELPPOJA LUKUUNOTTAMATTA VIIMEISTÄ POMOA ANDROSTA JOKA VAATI MUUTAMAN YRITYKSEN. KYSEESSÄ ON IHAN HYVÄ PELI MUTTA EI AIVAN OMA SUOSIKKINI.
- E-B
MASTER kirjoitti:
STARFOX ADVENTURE ON LAADULTAAN JA GRAFIKALTAAN HYVÄ PELI TAI VIELÄ ENEMMÄN MUTTA EHKÄ PELISSÄ OLI LIIKAA PALIKKA TEHTÄVIÄ MUTTA AIVAN LIIAN VÄHÄN POMO TAISTELUITA JOTKA TEKIVÄT PELISTÄ AIVAN LIIAN TYLSÄN. MINUSTA POMO TAISTELUT OVAT TÄRKEÄ OSA PELIÄ MUTTA STARFOX ADVENTURESSA NE OLI HELPPOJA LUKUUNOTTAMATTA VIIMEISTÄ POMOA ANDROSTA JOKA VAATI MUUTAMAN YRITYKSEN. KYSEESSÄ ON IHAN HYVÄ PELI MUTTA EI AIVAN OMA SUOSIKKINI.
Starfoxina se on huono peli mutta muuten se menee. Se olisi saanut olla enemmän Starfox 64:n tapainen. Onneksi tulle pelastaja joka on Starfox 2/Armada
- hyvä peli
no mulla on se on hyvä peli
- Anonyymi
Starfox 64 on todella hyvä peli, tiedän myös snessille starfox 1:kkösen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä242465- 911004
- 58871
- 66845
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6797Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75684Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu131678