Vähän on jäänyt epäselväksi yksi asia. Miten amk-inssi -aikuispuolella voi suorittaa harjoittelut, jos kuitenkin työn ohessa opiskelee? Saako hyväksiluettua jotain harjoitteluja, jos opiskelee esim. konetekniikkaa ja on ennestään jotain metallialan työkokemusta, sama mitä hommaa on tehnyt?
työharjoittelu aikuis-amk:ssa
2
280
Vastaukset
- ____________________
Jos on aikaisempaa työkokemusta niin sillä voidaan hyväksilukea harjoittelut osittain tai kokonaan. Jos ei ole soveltuvaa työkokemusta, niin harjoitteluihin on mentävä. Se voi tietysti olla loma-aikoina, jos ei puutu paljoa. Muuten pitää ottaa opintovapaata tms.
- aimli71
Itselläni ei ole kokemusta inssipuolesta, mutta sama pätenee insseihin kuin liiketalouden puolellakin. Itse opiskelin Mikkelin ammattikorkeakoulussa aikuiskoulutuksessa tradenomiksi pari vuotta sitten ja ainakin homma toimi niin, että perusharjoittelun sai luettua hyväksi vanhasta työkokemuksesta. Syventävää harjoittelua ei saanut luettua hyväksi, mutta ihan normaali työ kävi syventäväksi työharjoitteluksi. Jatkoin siis töissä, kuten aikaisemminkin, ja minulle maksettiin siitä palkkaa, kuten aikaisemminkin, mutta samalla se oli syventävä työharjoitteluni. Jos siis on töissä niin työharjoittelut eivät aikuispuolellakaan tuota ongelmia, mutta työttömillä opiskelijoilla tai ihan muulla alalla työskentelevillä tilanne on eri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315736- 363781
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122728
- 292202
- 122147
- 1621906
- 161484
- 1051362
- 1371174