Siskollani on synttärit toukokuussa. En keksi mitä voisin hänelle ostaa. Hän täyttää 14. Voisitteko kertoa hyviä vinkkejä siitä mitä voisin ostaa tai järjestää. Monipuolisia vastauksia. Kiitos!
Synttäri lahja siskolle
7
625
Vastaukset
- siisemmätiiä
Vaatteet ja korut on ainakin kivoja, vaikkakin lahjana aika klassisia. Lahjakortti vaikka H&M tai joku muu. Tyyli- ja/tai värianalyysi ois kans kiva, mutta jotkut maksaa aika paljon(siinä katotaan että minkälaiset meikit sopii, tai sitten tukkatyyli yms.)
Ainahan sä voit leipoa sille kakun, mä mulle ainakin kelpais tommoset lahjat, mutta ei mun veljet mitään anna. Niin, kortti tietenkin, ja ihan itetehty. ;) - siisemmätiiä
Vaatteet ja korut on ainakin kivoja, vaikkakin lahjana aika klassisia. Lahjakortti vaikka H&M tai joku muu. Tyyli- ja/tai värianalyysi ois kans kiva, mutta jotkut maksaa aika paljon(siinä katotaan että minkälaiset meikit sopii, tai sitten tukkatyyli yms.)
Ainahan sä voit leipoa sille kakun, mä mulle ainakin kelpais tommoset lahjat, mutta ei mun veljet mitään anna. Niin, kortti tietenkin, ja ihan itetehty. ;)- systerboob
Kiitos vastauksesta. Kuulosti kivoilta vaihtoehdoilta ja ajattalenkin jotain vaatteisiin ja muotin liittyvää kun tykkää niin paljon muodista :) oisiko jotain ehdotukdis siitä mitä voisi tehdä ??
- LoveHeart
Hius pinni tai pompuloita
- systerboob
Ihan kiva vaihtoehto :)
- Ihq pihq
Onks sillä idoleita? Niitten julisteita tai koruja!!
- maisarakas♥
jos se harrastaa jotain esim. ratsastusta nii hanki sitten jotakin harrastukseen liittyvää (:
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2462219- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471319Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41826
- 14810
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647