Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Primeran jarruputket paskana...

matti kukkarossa

Osaisko joku sanoo että saako jossainpäin pk-seutua suht edullisesti nissanini jarruputkirempan? Paikallinen merkkihuolto veloittaa yli 600e, joka on aika iso summa pienelle kukarolle..

Minulla siis p10 primera?

6

1301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shurtygo

      En osaa sanoo.

    • osta putket itse

      Merkkihuoltosta ei kannata edes kysyä.Eihän ne taida osata kohda tehdä enää noitakaan...

      Pieniä korjaamoita on varmaan Pk seudeulla paljon ja kysy sieltä.
      Jos tiedät mitkä putket on lahot niin osta motonetistä ne putket ja jarruneste ja korjaamo laittaa paikoilleen.Veloittaa siis työstä

      Aika nopea homma 1-2h nosturin kanssa vaihtaa,joskus joutuu lämmittämään että saa irti.Ja jarrujen ilmaus lopussa.

      Olen vaihtanut omaan autoon joskus pari putkea.Ihan helppo homma.

    • Plump

      Pitääkös ne putket vaihtaa kokonaan? Muistelisin että jossain sanottiin ettei sais mitenkään jatkaa jarruputkia kun katsurit ei tykkää, mutten ole varma... Joskus aikoinaan ainakin faija pisti vaan surutta putken poikki että mätä osa pois ja siihen liitosta uuden putken kanssa, liekkö säädökset muuttunu?

      • Taisi olla

        vajaa kolmesataa toisen putken vaihto pikkukorjaamolla. Oli kai tehnyt liitoksen alkupäähän, vaikka ensin sanoi, että täytyy vaihtaa koko matkalta. Meni ainakin katsastuksesta läpi.


    • nissan man..

      Osta putkea ja laita itse, helppo homma..

    • Kapa1

      Itse vaihdoin eilen eli 9.6.16 putket .helppo nakki ,kunhan saa päät tehtyä putkiin.
      Motonetissä maksaa 30e työkalu.tosin nosturin vaatii.menee pelleilyksi maassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe