Osaisko joku sanoo että saako jossainpäin pk-seutua suht edullisesti nissanini jarruputkirempan? Paikallinen merkkihuolto veloittaa yli 600e, joka on aika iso summa pienelle kukarolle..
Minulla siis p10 primera?
Primeran jarruputket paskana...
6
1439
Vastaukset
- shurtygo
En osaa sanoo.
- osta putket itse
Merkkihuoltosta ei kannata edes kysyä.Eihän ne taida osata kohda tehdä enää noitakaan...
Pieniä korjaamoita on varmaan Pk seudeulla paljon ja kysy sieltä.
Jos tiedät mitkä putket on lahot niin osta motonetistä ne putket ja jarruneste ja korjaamo laittaa paikoilleen.Veloittaa siis työstä
Aika nopea homma 1-2h nosturin kanssa vaihtaa,joskus joutuu lämmittämään että saa irti.Ja jarrujen ilmaus lopussa.
Olen vaihtanut omaan autoon joskus pari putkea.Ihan helppo homma. - Plump
Pitääkös ne putket vaihtaa kokonaan? Muistelisin että jossain sanottiin ettei sais mitenkään jatkaa jarruputkia kun katsurit ei tykkää, mutten ole varma... Joskus aikoinaan ainakin faija pisti vaan surutta putken poikki että mätä osa pois ja siihen liitosta uuden putken kanssa, liekkö säädökset muuttunu?
- Taisi olla
vajaa kolmesataa toisen putken vaihto pikkukorjaamolla. Oli kai tehnyt liitoksen alkupäähän, vaikka ensin sanoi, että täytyy vaihtaa koko matkalta. Meni ainakin katsastuksesta läpi.
- nissan man..
Osta putkea ja laita itse, helppo homma..
- Kapa1
Itse vaihdoin eilen eli 9.6.16 putket .helppo nakki ,kunhan saa päät tehtyä putkiin.
Motonetissä maksaa 30e työkalu.tosin nosturin vaatii.menee pelleilyksi maassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354289Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141586Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481546Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2181400- 351266
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881078Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321072Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471054Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671031- 62994