Maksoin tästä kamerasta 700 euroa. Kannattiko se?
Käyttökokemuksia ja ko. kameralla otettuja esimerkkikuvia:
http://www.lahjomaton.com/arvostelu-canon-powershot-g1x/
Powershot G1X
6
424
Vastaukset
- Lisäarvo mittana
Kannattavuus on plussalla silloin, kun tuotos on arvoltaan suurempi kuin sen aikaansaamiseen tehty uhraus eli käytettyjen tuotantopanosten arvo (tuotantokustannus).
Kuinka paljon oli työn osuus tuotantokustannuksista?
Kuinka paljon oli tuotos euroina? - täyttä RAWia
Summa summarum:
varsinkin öiseen aikaan epämääräisillä alueilla … Jos zoomaa yhtään lähemmäs, joutuu kohteesta vetäytymään vähintään puoleen metriin … Tosin minua se ei haittaa silloinkaan. Mutta jotkut ovat tarkkoja sen suhteen … alkaisi paketti olla täydellinen. - 5dmarkkukaksällällä
Melkoista suttua noi kuvat, opettele kuvaan tai osta oikea kamera
- povershop
saakohan kameraan lähikuvauslinssiä lisävarusteena?
- 1X
”G12, oli huippukamera. Enkä olisi vaihtanut sitä, ellei G1x tarjoaisi niin paljon parempaa ISO-asteikkoa ja pidempää valotusaikaa.”
—minusta tuollainen pokkarin vaihtaminen on outoa, olisin pitänyt nolemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341552
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!501477Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka681103Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r921004- 108950
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51844Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s85800Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57733- 59695
- 34676