Mietin tässä sellaista, että olenko tyhmä, sokea vai ovatko ohjeet vain puutteelliset, kun ei kaikki mennytkään niin kuin Strömsössä uusien kajareitten kytkemisen kanssa. Ostin siis Logitechin LS21 2.1 Stereo speaker system -kaiutinsetin, jossa kahden pikku kajarin lisäksi on isompi subwoofer mukana. Ongelma on, että en ole varma, kuuluuko subbarista ylipäätään mitään (bassonupin säätö ainakaan ei muuttanut mitenkään äänenlaatua, eikä myöskään volyymirullan pyöritys), ja se, että kaiuttimista tuleva ääni on todella hiljainen, vaikka koneen puolelta olen jo sataseen säätänyt volyymin. Olihan tuossa mukana jonkinlainen ohje jostain testailusta ja äänikortin valinnasta, mutta eipä siellä tietenkään ole ohjetta Windows 7:lle.
Onhan kytkennät oikein, kun vihreäpäinen johto (jolle varmasti on jokin hieno termi, jota en tiedä) on koneessa kiinni, ja musta, joka lähtee kajareista, pikkumötikässä, jossa mm. virtapainike ja volyymin säätö?
Kyseessä siis nämä kaiuttimet: http://www.logitech.com/en-gb/439/4251?WT.z_sp=Image
Logitech LS21 - mistä lisää volaa ja subwoofer eloon?
12
3292
Vastaukset
- nnis
Ja eihän ne kytkennät olleet oikein. Kajarien johtohan meni siis subwooferin taakse. Johan toimii, ja hyvin toimiikin.
- kiitos ja kumarrus
Jes, kiitos! Painiskelin tässä tovin täsmälleen saman ongelman (ja samojen kaiuttimien) kanssa, kunnes sain ongelmaan ratkaisun tämän keskustelun avulla. Nyt kuuluu!
- hölöööömö
idiootti lol
- Burgel
Hyvät kaiuttimet, tosin basso on heikohko. Itse sitä juuri säätelin niin että diskantit soivat hiljempaa ja basso lujempaa.
- bvczx
Mulla kuuluu kaiuttimista aika selvästi sellaista sirinää ja surinaa, onko muilla sama? Halvathan nää on, joten tiedä sitten onko vika vai ominaisuus...
- lsonp...ska
se surina on ominaisuus, voi helpottaa jos kääntää "bassoja" pienemmälle niin se ainakin vähenee, ja ei sillä "subilla" juuri mitään tee joten kaikki vaan pois.
- vuonna86
"ei sillä "subilla" juuri mitään tee joten kaikki vaan pois." eli pitäis kuunnella diskanttia pas'ka ääntä??!! vit'un urpo!!!
- eetuboi
Itte ostin 35€ kuulokkeet, ihan pelaamiseen tarkoitetut mikillä varustellut kuulokkeet, mutta jostain syystä kaikissa ostamissani kuulokkeissa jossa on ollut mikki, on ääni kuulokkeissa alkanut rätistä. Rätisiminen kuuluu, kun en esim. kuuntele musiikkia tai pelaa. Miten tämän saisi korjattua?
- Muovi ei ole laatua
Surinat, pörinät ja muut korvia ärsyttävät äänet ovat noiden halpislaitteiden vitsaus.
Suosittelen panostamaan laatuun. Maksaa tietenkin enemmän, mutta on taatusti sen arvoista. Laadukas vahvistin esim. hyllykaiutinpari ovat jo ihan planeetalta kuin nuo muoviset kottaraispöntöt.
Oikeita laitteita saa jo nykyään osamaksullakin, harvalla kun on varaa hommata kerralla kaikkea.
Jyrkkä EI muoviroskalle. - Pavosen Heska
Itselläni on käytössä pioneerin integroitu vahvistin vuodelta 1980, saloran kaksitiekaiuttimet ja audio-pro 10" subbari. Käytettynä hankittua kamaa siis eikä maksanut maltaita ja pesee mennen tullen tuollaiset muovipaskat.
Kaupan päälle tuo vahvistin on vallan hyvännäköinen harjattuine alumiinietulevyineen.
Toinen vaihtoehto sennheiserin kuulokkeet. - Logltekki
itelläki oli jotai ongelmaa ls21:n kans, nykyään mulla on nykyään logitech Z523 subbari on paaljo parempi kuin ls21:ssä joten ei kannata ostaa ls21 huono setti.
- tyytyväinen
kannattaa ostaa nää ihan hyvät jos kattoo hintaa makso 25euroo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984