minua ei hyväksytty kumpaankaan kouluun, mihin hain.. hain kahteen eri kouluun ja toinen oli kuvisluokalle, mutta vittu kun en kumpaankaan päässy... no, nyt vituttaa ja tuntuu hirveeltä.. olisin niin halunnu kuvisluokalle parhaan kamuni kanssa, joka sinne pääsi, mutta vittu kun ei hyväksytty... sitten nyt joudun neulamäen paskakouluun ja sielläkin mulla on vaan muutama kaveri nyt tulossa, kun se paras kamu sinne kuvisluokalle menee... vihaan yhtä tyyppiä meidän luokalta, ja jos se tulee mun luokalle, niin vittu varmistan, että sen yläkoulu ei tuu olemaan helppoo... sit mä vihaan yhtä toistakin, se on ruma, läski ja idiootti ja ilkee, vihaan sitä sydämestäni... mulla oikeestaan on vaan yks kunnon kaveri nyt siellä... mut mul on kaks rinnakkaisluokkaa.. niilllä on sellasia hirveitä pissiksiä, jotka ärsyttää ja on muutenkin ärsyttäviä... sitten siellä on muutamia hyviä tyyppejä, mutta lyödäänkö vetoo, ettei kukaan hyvä tyyppi tuu mun luokalle........ -.- tekis mieli tappaa itteni kun oon niin vitun pettyny ja saatana vihaan elämää.. ja turha tulla kommentoimaan mitään paskaa!!!! te ette oo mä, ette oo kulkenu mun paskaa elämää ja tuntenu kaikkia niitä tunteita, ja tilanteita, mitkä mut sai tänne kirjottamaan...
Seiskaluokka
6
428
Vastaukset
- vapaudenkaipuu
Suosittelen, et yrität suhtautuu asioihin vähän vähemmän ennakkoluulosesti ja negatiivisesti :) Sillä pääsöö pitkälle!
En ehkä oo eläny sun elämää, mut oon käyny läpi oman tieni ja oon sitä mieltä et jokasen elämässä on omat kivikkonsa. Kaikkia vituttaa ja masentaa ja ärsyttää, mut sitä se elämä on.
Tsemaa va siulleki! - oonsurgeee :' ((
Kuule, mäki hain kuvisluokalle enkä päässy ! >:( v*ttuko ärsyttää.... meijän luokalta 8 haki sinne ja mun paras kaveri haki kans mut ei päässy. Mut onneks pääsen mun vihaamasta tyypistä eroon,se pääs sinne. MÄÄ OISIN NII HALUNNU SINNE !! :'(( nyt joudun toho yhtee idioottikouluu , ja varmaa yhen meijän rinnakkaisluokan pissikset tulee mun luokalle..... ETTÄ MUA ÄRSYTTTÄÄ KU EN PÄÄSSY, ku nyt se ärsyttävä tyyppi on kokoaja sillee : "oikeesti jeeeee mä pääsin kuvisluokalle oon onnelline ! " Nojeejee kiva kiva et pääsit mut mä en! :(( Mut oon nyt viel kutosel ja oon nyt kuvisluokal olli 3lk asti... haluisin nii jatkaa viel 7,8 ja 9 kuvisluokalla.... nyyyyyyyyyyyyyyyh :'(
Tää oli täs.- 15 .
No vittu kun on hirveää. Oleppa 9 vuotta eli koko peruskoulun ajan ilman kavereita kuten minä.
- samatyyppiii (surg)
Oon toi : oonsurgeee :' (( .
:(( Ilman kavereita... :((( oh my god ! Uskon et on inhottavaa . :// Tsemppii sulle ! :'(((((( ♥ - ysillähehe
vaikka ootkin varmaan trolli, jos kuitenkaan ET ole: voit olla varma että elämäsi on ruusuilla tanssimista verrattuna niille joiden elämä ON vaikeaa. no se että et päässyt kuvisluokalle johtuu joko a) siitä että olet tuollainen hemmoteltu kermaperse TAI b) olet paska kuviksessa. ei sille mitään voi jos jouduit ''paskaan kouluun'' et vaan ollu tarpeeks hyvä, vittu et saa varmaan yhtään kaveria koko yläasteen aikana, toiset ihmiset ovat yleensä normaaleja, toisin kuin sinä. henkisellä tasolla olet viisivuotiaan tasolla. paskaa seiskaluokkaa :)
- vituttava seiskaluokkala
Vituttaa ku mun koululle tulee seiskalla kolme luokkaa 7a,7b ja 7c.
Vittu varmaan joudun sinne mut varmistan etten joudu sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912174Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1421807- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560