Mikä on fetissi?

%97

Oonko tyhmä ku en tiiä tollasta sanaa? Voisko joku kiva tyyppi kertoo?:D

13

7174

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+8

Siis niinkö oma persoonallinen kiihotuksen kohde. Siis semmone seksuaalinen juttu mistä kiihottuminen on taattu.

• jjuupaajuu

Fetissi on sitä, kun saat seksuaalista tyydytystä jostakin esineestä, vaikkapa kengästä.

• hcfdsugbkuds

Ööh no ei ? Voihan se olla myös vaikka joku aktiasento taitai sitominen tai joillain sairailla se ku eläimet panee.

• karvainen.eläin
        hcfdsugbkuds kirjoitti:

Ööh no ei ? Voihan se olla myös vaikka joku aktiasento taitai sitominen tai joillain sairailla se ku eläimet panee.

Eläinfetisismi ei ole harvinaista eikä sairasta.

• olennytviisas:)

Kiitti! Ymmärsin heti;D

• Fetissimies

Hyvä! Tarkistaan ymmärsitkö oikein.

Onko sinulla fetissejä ja minkälaisia?

• Anonyymi
        Fetissimies kirjoitti:

Hyvä! Tarkistaan ymmärsitkö oikein.

Onko sinulla fetissejä ja minkälaisia?

Koiralla on joku vitun jalkafetissi ku nuolee sitä koko ajan vaikka kiellän😂

• kyl tajusin oikeesti

No jos oot lihaksikas ja hyvännäköne nii sä voisit olla yks sellane;););)no ei bedofiili sä oot...

• mikämikäissi
    • Semmonejännä

En oikein ymmärrä. voisitteko sanoo millasia fetissei teil on ni tiiän onks mul yhtään fetissiä?

• Googleta ja/tai lue tuo wikipedia-artikkeli tai käy tämän suomikaksnelosen leikit ja fetissit - palstalla. Se auttaa ymmärtämään, niin ei tarvitse aloittaa tällaista maailman ehkä paskimmin naamioitua uteliaisuus/pervoilu/seksiketjua tänne.

• olddiepedoton
        Oldie kirjoitti:

Googleta ja/tai lue tuo wikipedia-artikkeli tai käy tämän suomikaksnelosen leikit ja fetissit - palstalla. Se auttaa ymmärtämään, niin ei tarvitse aloittaa tällaista maailman ehkä paskimmin naamioitua uteliaisuus/pervoilu/seksiketjua tänne.

No fetisismi ole jokaisessa tapauksessa seksuaalista, kannttaa Oldien tarkistaa itse tuo wikin linkki, eikä heti ajatella pervon pedofiilin tapaan seksiä.

• olddiepedoton kirjoitti:

No fetisismi ole jokaisessa tapauksessa seksuaalista, kannttaa Oldien tarkistaa itse tuo wikin linkki, eikä heti ajatella pervon pedofiilin tapaan seksiä.

Vai heilutellaan sitä pedofiilikorttia siellä. Sillä onkin kätevää koettaa saada huomio pois itse asiasta, vai mitä.

On aivan tasan varmaa, että aloittaja tarkoitti nimen omaan seksuaalista fetisismiä. Enkä muuten yllättyisi, että aloittaja olisit sinä itse, koska yleensä se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Tuo minua vastaan hyökkääminen ja pervoon pedofiiliin vertaaminen viittaa siihen, että viestini taisikin osua maaliinsa - tai ainakin hyvin lähelle sitä.

Aiheesta löytyy helposti asiapitoista tietoa muualta ja itse asia selitetään ymmärrettävästi aika monessa paikassa. Myös muualla, kuin ei-aina-niin-luotettavassa wikipediassa. Siksipä täällä kysely "ymmärtämistarkoituksessa" pistää ilmoille aika hyvät palaneen käryt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      119
      2325
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      95
      1559
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1175
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      167
      1072
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      77
      1027
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      28
      927
    7. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      61
      907
    8. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      24
      865
    9. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      38
      830
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      780
    Aihe