Mikä on fetissi?

%97

Oonko tyhmä ku en tiiä tollasta sanaa? Voisko joku kiva tyyppi kertoo?:D

13

7389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+8

Siis niinkö oma persoonallinen kiihotuksen kohde. Siis semmone seksuaalinen juttu mistä kiihottuminen on taattu.

• jjuupaajuu

Fetissi on sitä, kun saat seksuaalista tyydytystä jostakin esineestä, vaikkapa kengästä.

• hcfdsugbkuds

Ööh no ei ? Voihan se olla myös vaikka joku aktiasento taitai sitominen tai joillain sairailla se ku eläimet panee.

• karvainen.eläin
        hcfdsugbkuds kirjoitti:

Ööh no ei ? Voihan se olla myös vaikka joku aktiasento taitai sitominen tai joillain sairailla se ku eläimet panee.

Eläinfetisismi ei ole harvinaista eikä sairasta.

• olennytviisas:)

Kiitti! Ymmärsin heti;D

• Fetissimies

Hyvä! Tarkistaan ymmärsitkö oikein.

Onko sinulla fetissejä ja minkälaisia?

• Anonyymi
        Fetissimies kirjoitti:

Hyvä! Tarkistaan ymmärsitkö oikein.

Onko sinulla fetissejä ja minkälaisia?

Koiralla on joku vitun jalkafetissi ku nuolee sitä koko ajan vaikka kiellän😂

• kyl tajusin oikeesti

No jos oot lihaksikas ja hyvännäköne nii sä voisit olla yks sellane;););)no ei bedofiili sä oot...

• mikämikäissi
    • Semmonejännä

En oikein ymmärrä. voisitteko sanoo millasia fetissei teil on ni tiiän onks mul yhtään fetissiä?

• Googleta ja/tai lue tuo wikipedia-artikkeli tai käy tämän suomikaksnelosen leikit ja fetissit - palstalla. Se auttaa ymmärtämään, niin ei tarvitse aloittaa tällaista maailman ehkä paskimmin naamioitua uteliaisuus/pervoilu/seksiketjua tänne.

• olddiepedoton
        Oldie kirjoitti:

Googleta ja/tai lue tuo wikipedia-artikkeli tai käy tämän suomikaksnelosen leikit ja fetissit - palstalla. Se auttaa ymmärtämään, niin ei tarvitse aloittaa tällaista maailman ehkä paskimmin naamioitua uteliaisuus/pervoilu/seksiketjua tänne.

No fetisismi ole jokaisessa tapauksessa seksuaalista, kannttaa Oldien tarkistaa itse tuo wikin linkki, eikä heti ajatella pervon pedofiilin tapaan seksiä.

• olddiepedoton kirjoitti:

No fetisismi ole jokaisessa tapauksessa seksuaalista, kannttaa Oldien tarkistaa itse tuo wikin linkki, eikä heti ajatella pervon pedofiilin tapaan seksiä.

Vai heilutellaan sitä pedofiilikorttia siellä. Sillä onkin kätevää koettaa saada huomio pois itse asiasta, vai mitä.

On aivan tasan varmaa, että aloittaja tarkoitti nimen omaan seksuaalista fetisismiä. Enkä muuten yllättyisi, että aloittaja olisit sinä itse, koska yleensä se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Tuo minua vastaan hyökkääminen ja pervoon pedofiiliin vertaaminen viittaa siihen, että viestini taisikin osua maaliinsa - tai ainakin hyvin lähelle sitä.

Aiheesta löytyy helposti asiapitoista tietoa muualta ja itse asia selitetään ymmärrettävästi aika monessa paikassa. Myös muualla, kuin ei-aina-niin-luotettavassa wikipediassa. Siksipä täällä kysely "ymmärtämistarkoituksessa" pistää ilmoille aika hyvät palaneen käryt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe