Vuotovesi Hyvinkäältä?

newbierekkakuski

Onko hyvä firma? hakevat kuskia mollissa, kalusto näyttää aika iäkkäältä ja raihnaiselta. Tietääks joku jotai tost puljusta? meitsill ei oo paljoo ajokokemusta mutta jostai ha se o lähettävä eiks ni.

48

8035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LErkkku

      Seon varmaa pulju tai lafka, tiiä sitte.

      terv Lervo

    • kurriiri

      elekee mänkö tuonne hommihi, sanovatten terminaalisa etteivätten maksa eres palkkoja.

    • "ei palkka pahoille

      Ei palkkoja kaikille kuulu maksaa.

    • tietäjäää

      On hyvä punainen tiilitalo. Maksaa kaikki lisät ja siellä tienaa hyvin. Vuosiansiot kuljettajalla yli 50000euroa.

    • Ahmed Ahnepökäle

      Egyptistä on tulossa jasseria ahmedia mussufia ja kossufia töihin 20e kk palkalla. Ei ne toki samaan tahtiin tee ku suomikarvapersepenat mutta kylä kolme muslumaania yhtä finskikojoottia vastaa!

      Viiden vuoden kuluttua rahtikirjat on arabiaksi!

    • shaahi persiasta

      Tai sitten persiaksi volvon merkki ja asiakirjat.

    • viesly

      Tuskin paljon asiasta vastaillaan, koska vuotoveden kuskit ei varmaankaan osaa kirjoittaa tai edes omista nettiyhteyttä. Kesä lähestyy ja tuuraajia tarvitaan moneen taloon. hyvin hoidettujen ajojen jälkeen voi avautua vakipaikka tai sitten on ainakin muutama kuukausi ajokokemusta plakkarissa. Älä työnnä kättäsi paskaan.

    • djeuf

      Juu älkää missään nimessä menkö tuohon firmaan töihin. Palkkoja maksetaan kun muistetaan ja luvataan mitä ei voida pitää........

    • ajshk

      ÄÄLIÖ koko Herra Vuotovesi, Tutun tutulle ei maksettu palkkoja ajallaan, puolet palkkapäivänä ja loput ehkä seuraavalla viikolla, jos on firmalla rahaa. Lopputili rahat taisivat jäädä Herralle itselleen. Siis älkää missään nimessä erehtykö siihen firmaan ellei sit ole väliä millään.

    • qwuosaali
    • ex-kuski

      Kokemusta on kyseisestä firmasta ja en kyllä suosittelen kenellekkään jos haluaa palkat ajoissa. Palkat maksetaan 3-4erässä. Autoja tankataa 200e pari kertaa päivässä . Mut omistaja lentelee perheen kanssa minne vaa vaikkei palkkoja makseta . Lisät /päivärahat saamatta vaikka sopimuksessa lukee AKT.tes.sin mukaanmukaan. Nyt ollaan menossa käräjille . Yritys on konkurssi kypsä .Firma on ilmeisesti päässyt yrityssaneeraukseen ... EN KYLLÄ SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN !!!

      • Oleg veskimäe

        Jotenkin tuttua .Olen kuullut samanlaista tarinaa eräästä nimeltä mainitsematto-
        masta kellokoskelaisesta yrityksestä. Sen omistaja lukee tiilenpäitä nykyään
        mikäli puheet pitää paikkaansa tiedä häntä.......


      • yks vaa

        Tuohan on ihan paska puhetta! Omistaja leppoinen mies,Kannattaa mennä töihin!


      • yks vaa

        Tuohan on ihan paska puhetta! Omistaja leppoinen mies,Kannattaa mennä töihin!


      • yks vaa

        Tuohan on ihan paska puhetta! Omistaja leppoinen mies,Kannattaa mennä töihin!


    • ylermi1

      minne ne lentelee,en käsitä.sinä olet varmaan sama kusipää joka ei osannu ees peruuttaa laiturii suoraa.milloin oli mitäkin rikki sinun keikan jäljiltä.mee nyt saatana nuija ittees

      • Vaatimattomuus O.K

        Kalusto ei kerro aina totuutta. Koffilla Hellsten autot aivan kauheita katiskoja
        mutta porukka ei vaihdu vaan takoo rahaa oikein olan takaa. Jotkut laittaa
        rosteria ja kapselia ,mutta kyykyttää kuskeja.Toiset panostaa henkilökuntaan
        ja porukka pysyy,pysyy...........Ja ne autot ovat todella pahan näköisiä......
        Tekniikka kuitenkin pelaa .Eivät jätä tielle.Sehän kuitenkin on pääasia.


      • Ernesti setä
        Vaatimattomuus O.K kirjoitti:

        Kalusto ei kerro aina totuutta. Koffilla Hellsten autot aivan kauheita katiskoja
        mutta porukka ei vaihdu vaan takoo rahaa oikein olan takaa. Jotkut laittaa
        rosteria ja kapselia ,mutta kyykyttää kuskeja.Toiset panostaa henkilökuntaan
        ja porukka pysyy,pysyy...........Ja ne autot ovat todella pahan näköisiä......
        Tekniikka kuitenkin pelaa .Eivät jätä tielle.Sehän kuitenkin on pääasia.

        Tämä Vuotovesi ky on minulle täysin tuntematon firma. Nimi ei ainakaan
        ole eduksi bisneksiä ajatellen. Minkä alan kuljetukset on kyseessä????
        Taas tämä Hellsten josta oli edellä puhetta on aika iso firma.
        Bisnes idea on osunut nappiin. Autot 80-90-luvun alkusta.Luotettavia
        ikiliikkujia .Ulkonäöstä viis eipä joka naarmu erotu.Henkilöstöpolitiikka
        ilmeisesti ok.Kuskit eivät ainakaan vaihdu.Samat naamarit ajaa vastaan
        vuosikymmenestä toiseen.


      • Jalmari Kärttynen
        Ernesti setä kirjoitti:

        Tämä Vuotovesi ky on minulle täysin tuntematon firma. Nimi ei ainakaan
        ole eduksi bisneksiä ajatellen. Minkä alan kuljetukset on kyseessä????
        Taas tämä Hellsten josta oli edellä puhetta on aika iso firma.
        Bisnes idea on osunut nappiin. Autot 80-90-luvun alkusta.Luotettavia
        ikiliikkujia .Ulkonäöstä viis eipä joka naarmu erotu.Henkilöstöpolitiikka
        ilmeisesti ok.Kuskit eivät ainakaan vaihdu.Samat naamarit ajaa vastaan
        vuosikymmenestä toiseen.

        Henkilöstöpolitiikka ok niin kauan kuin vanhat karpaasit jaksavat.
        Nykynuori ei lähde 1980-luvun rotiskoilla ajamaan. Eipä ne
        halua juuri millään muullakaan ajopelillä ammatikseen ajella.
        Eli niin kauan homma pelittää kun vanha jaksaa nortti suussa
        painaa baanaa.


      • Juo olutta
        Ernesti setä kirjoitti:

        Tämä Vuotovesi ky on minulle täysin tuntematon firma. Nimi ei ainakaan
        ole eduksi bisneksiä ajatellen. Minkä alan kuljetukset on kyseessä????
        Taas tämä Hellsten josta oli edellä puhetta on aika iso firma.
        Bisnes idea on osunut nappiin. Autot 80-90-luvun alkusta.Luotettavia
        ikiliikkujia .Ulkonäöstä viis eipä joka naarmu erotu.Henkilöstöpolitiikka
        ilmeisesti ok.Kuskit eivät ainakaan vaihdu.Samat naamarit ajaa vastaan
        vuosikymmenestä toiseen.

        Nämä Hellstenin miehet ajavatkin provisiopalkalla eikä kuukausipalkalla.
        Siksi pojat kehoittavat juomaan kaljaa joka tilanteessa aina kun se on mahdollista.
        Mitä enemmän saa juomia viedyksi sitä parempi liksa. Siksi porukka
        ei vaihdu vaikka autot on museosta.


    • antti 65

      Jostainhan se kertoo jos on vain käteisasiakas .. Välillä saa odottaa muutaman päivän parin kolmen sadan euron osaa... Asentajat vaihtuu puolen vuoden välein ..Virolaisia kuskeja suurin osa... Kokoajan näyttäisi kuskeja hakevan .

    • Denso kutzeit

      Kuulostaa pahalta.Jos firma joutuu käteisellä ostelemaan ja polttoainekin
      on tiukassa niin kyllä sen luulisi yrittäjällekin olevan selvä merkki siitä,
      että umpikuja on vastassa ennemmin tai myöhemmin.Näissä tällaisissa
      kuljetusliikkeissä joita on aika paljon Suomessa on kaikilla sama ongelma,
      ei osata ajaa firmaa niin pieneksi,että saataisiin homma pelaamaan uudestaan..
      Yritetään vain epätoivoisesti vaikka loppu häämöttää täydellä kalustolla.
      Niin ne tekee rajuja saneerauksia isot pörssifirmakint jotta talous saadaan
      kuntoon.

      • Kuljetuskonsultti

        Ihan näin tuoreeltaan haluan kommentoida Denso kutzeittia. Osuit
        naulan kantaan. Nykyisin kun suoritat SKAL:n liikennelupakurssia
        niin sinulle tehdään selväksi heti ,että jos tykkäät ajella kuorma-autoa
        niin pysy kuljettajana. Jos haluat kuljetusyrittäjäksi niin opiskele matematiikkaa.
        Se näissä kurssihommissa on hyvä,että opitaan laskemaan kannattavuus.
        Nämä ongelmayhtiöt on perustettu aikana jolloin tällaisia aiheita ei suuremmin
        pohdittu.Painettiin menemään ja usvaa putkeen kyllä se siitä.....
        Tiedän yrittäjiä jotka ovat olleet pahoissa vaikeuksissa,mutta radikaaleilla
        ratkaisuilla esim 10 autosta 1 autoon ovat pelastaneet yrityksen ja onnistuneet
        nostamaan yrityksen uudelleen menestyväksi usean auton yritykseksi.
        Tällainen vuoristorata on normaalia yrittäjän elämää.Vaikeuksien kautta
        voittoon!


      • Hyvinkään mies

        Tällaisia firmoja oli mm. EKS jolla oli varmaan 100 autoa. Kaukokiidon ajot loppui
        Reka-kaapeleiden kuljetus loppui. Hämeenlinnan osuusmeijerin ajot loppui
        Autot myytiin romuraudan hinnalla huutokaupassa. Niin loppuun ajettuja ne
        olivat. Kyseinen firma oli aikoinaan pohjois-uudellamaalla merkittävä työllistäjä.
        Hekin yrittivät pinnistellä loppuun asti heikoin seurauksin.


      • Kaiken kokenut
        Kuljetuskonsultti kirjoitti:

        Ihan näin tuoreeltaan haluan kommentoida Denso kutzeittia. Osuit
        naulan kantaan. Nykyisin kun suoritat SKAL:n liikennelupakurssia
        niin sinulle tehdään selväksi heti ,että jos tykkäät ajella kuorma-autoa
        niin pysy kuljettajana. Jos haluat kuljetusyrittäjäksi niin opiskele matematiikkaa.
        Se näissä kurssihommissa on hyvä,että opitaan laskemaan kannattavuus.
        Nämä ongelmayhtiöt on perustettu aikana jolloin tällaisia aiheita ei suuremmin
        pohdittu.Painettiin menemään ja usvaa putkeen kyllä se siitä.....
        Tiedän yrittäjiä jotka ovat olleet pahoissa vaikeuksissa,mutta radikaaleilla
        ratkaisuilla esim 10 autosta 1 autoon ovat pelastaneet yrityksen ja onnistuneet
        nostamaan yrityksen uudelleen menestyväksi usean auton yritykseksi.
        Tällainen vuoristorata on normaalia yrittäjän elämää.Vaikeuksien kautta
        voittoon!

        Konsulttipellet tekee saneerauksia tosta noin muutaman minuutin funtsimisen
        jälkeen. Yrittäjä jonka koko elämän työ on vaakalaudalla ei ajattele näin.
        Se häpeä ja toisten autoilijoiden,kuskien ja asiakkaiden irvailu on sen verran
        kova pala ettei siihen kunnon pienyrittäjä hevillä lähde. Mieluummin kaatuu
        totaalisesti niin saa rehellisen miehen maineen. Kovasti yritti mutta
        kaikki meni ja sen muijakin lähti lätkimään..Sääliksi käy.......


      • Taskulaskin O.K
        Kuljetuskonsultti kirjoitti:

        Ihan näin tuoreeltaan haluan kommentoida Denso kutzeittia. Osuit
        naulan kantaan. Nykyisin kun suoritat SKAL:n liikennelupakurssia
        niin sinulle tehdään selväksi heti ,että jos tykkäät ajella kuorma-autoa
        niin pysy kuljettajana. Jos haluat kuljetusyrittäjäksi niin opiskele matematiikkaa.
        Se näissä kurssihommissa on hyvä,että opitaan laskemaan kannattavuus.
        Nämä ongelmayhtiöt on perustettu aikana jolloin tällaisia aiheita ei suuremmin
        pohdittu.Painettiin menemään ja usvaa putkeen kyllä se siitä.....
        Tiedän yrittäjiä jotka ovat olleet pahoissa vaikeuksissa,mutta radikaaleilla
        ratkaisuilla esim 10 autosta 1 autoon ovat pelastaneet yrityksen ja onnistuneet
        nostamaan yrityksen uudelleen menestyväksi usean auton yritykseksi.
        Tällainen vuoristorata on normaalia yrittäjän elämää.Vaikeuksien kautta
        voittoon!

        Matematiikasta ei ole mitään apua. Firmat nauraa sinut pihalle.
        Asiakkaat sanoon hinnan ja sinä hyväksyt tai sitten hylkäät.
        Skallilla ja asiakkailla on ihan eri laskukaavat.Ja aina löytyy
        kuljetusyritys jonka mielestä asiakkaan laskutapa on se oikea.
        Näillä mennään.


    • Forssa here i come

      Nämä ammattimiehet ovat kovia liioittelemaan. EKS:ssä oli
      loppuvaiheessa vain 40 täysperäautoa muutama jakari ja vain
      88 työntekijää. Kyllä faktat kannattaisi tarkistaa ennen kirjoittelua.

    • Hyvinkään mies

      Liioittelua.... jos on 40 täysperää ja 88 työntekijää niin kai nyt kyseessä
      on Suomen mittakaavaassa merkittävä kuljetusliike. Kyllä niitä autoja
      oli todella paljon kun firmalla meni todella kovaa! Lopussa oli nämä
      reilut 40. Huutokaupassa sai kunnon 143 Scanian muutamalla tonnilla.
      Se on sitä konkurssipesän ryöstämistä jos suoraan sanotaan.

    • Jalmari Tuupanen

      Ilman muuta hommiin. Tee kunnon työsopimus kirjallisena jossa
      kaikki työehtosopimuksen ehdot on mainittu. Liity AKT:n ja maksa
      jäsenmaksu. Jos ei homma pelitä niin liiton toimitsija kertomaan
      faktat yrittäjälle. Näin se toimii. Ei muuta kuin töihin vaan.

      • Näin on!

        Hyvät ohjeet olivat. Kaikki paperille ja nimet alle. Pelkkiin kättäpäälle
        puheisiin ei pidä luottaa. Aloittelevan kannattaa liittyä AKT:n se
        turvaa selustan ja tilin. Sitten kun on varma työpaikka voi harkita
        omillaan pärjäämistä jos jäsenmaksu tuntuu korkealta.Jos yrittäjä
        ei halua hoitaa jäsenmaksuasiaioita niin maksa itse.
        Suurin osa yrittäjistä on rehellisiä ja kirjanpitäjä hoitaa asiat mallikkaasti.


      • Kalimera Rutanov
        Näin on! kirjoitti:

        Hyvät ohjeet olivat. Kaikki paperille ja nimet alle. Pelkkiin kättäpäälle
        puheisiin ei pidä luottaa. Aloittelevan kannattaa liittyä AKT:n se
        turvaa selustan ja tilin. Sitten kun on varma työpaikka voi harkita
        omillaan pärjäämistä jos jäsenmaksu tuntuu korkealta.Jos yrittäjä
        ei halua hoitaa jäsenmaksuasiaioita niin maksa itse.
        Suurin osa yrittäjistä on rehellisiä ja kirjanpitäjä hoitaa asiat mallikkaasti.

        Asiat ja ehdot paperille. Sitten ilmoitat,että tarkistutat työsopimuksen
        vielä AKT toimitsijalla/lakimiehellä. Jos tässä yrittäjä ei lähde
        epäröimään vaan sanoo,että se sopii niin voit olla varma,että
        palkat ja lomat pyörii niinkuin on sovittu. Eli tietysti menet
        Vuotovedelle töihin.


    • Puutarhan tekijä

      Yritystä mikä on saneeruksessa ei voi paljon suositella. Juha poika yritää isän saappaisiin muttei täyty. Johtuisko siitä että kaatoi lateksin punaista päähän?? Aina, kun joku paikka aukeaa niin sinnehän Juhis singantaa joskus onnistuen joskuis ei. Mutta yrittäjällä näitä onnistumisia pitäisi olla 3/5....

    • Kontio saapas

      Saappaat jalassa kaadutaan. Jos kaadutaan yhdessä niin vielä mukavampaa....
      Ei muuta kuin hommiin...ja ei mitään muttia.

    • Tuohitorvi """

      Kaatuminenkin on kokemus... kokemus jonka muistaa loppuelämänsä.
      Sen muistaa mainita myös parhaille kavereille saunaillassa ja kertoa
      lapsenlapsille. Kunnon kaatuminen kontiot jalassa kuuluu jokaisen
      rahti-reiskan elämään. "On kerran koettava eläessään" kokemus
      vailla vertaa.(kusetus)

    • Pastori iäs

      Hyvä saarna. Täytyy sanoa

      • ihmettelijä

        Tino tietää... Hakee laittomasta irtisanomisesta korvauksia oikeuden kautta.


      • tuohitorvi
        ihmettelijä kirjoitti:

        Tino tietää... Hakee laittomasta irtisanomisesta korvauksia oikeuden kautta.

        tinohan on naistenhakkaja..kelan elätti..vittuako se mistään tietää


    • ihmettelijä 1

      Kalusto seisoo ja pajero kulkee ilman kilpiä. Voisko paremmin firmal enää mennä.

      • Jokelan poju

        Tästä voi vielä yrittää josko leivättömän pöydän ääreen pääsisi.
        Sinne kyllä on melkoiset vaatimukset. Olisi pitänyt purutupakka myydä eli
        2 vuotta vankeutta. Fryckmann on poikkeus hän pääse kyllä hyvin helposti.,
        kuten olemme lehdistä saanet lukea. No ei olla surullisia. Pajero on
        messevä peli afrikan savanneilla. Eiköhän se laivata sinne ja aina voi perustaa
        uuden firman. Ja näinhän se käy koska suomalainen ei pienistä lannistu.


      • Virolainen ex-kuski
        Jokelan poju kirjoitti:

        Tästä voi vielä yrittää josko leivättömän pöydän ääreen pääsisi.
        Sinne kyllä on melkoiset vaatimukset. Olisi pitänyt purutupakka myydä eli
        2 vuotta vankeutta. Fryckmann on poikkeus hän pääse kyllä hyvin helposti.,
        kuten olemme lehdistä saanet lukea. No ei olla surullisia. Pajero on
        messevä peli afrikan savanneilla. Eiköhän se laivata sinne ja aina voi perustaa
        uuden firman. Ja näinhän se käy koska suomalainen ei pienistä lannistu.

        Veropetos, vakuutuspetokset ympäristörikokset ...


    • Rööri-Roope

      Kaikesta tästä valituksesta huolimatta firma on pystyssä ja tahkoo
      rahaa joka päivä yrittäjän kukkaroon. Eli sillä menee itseasiassa
      ihan hyvin Suomen valtioon verrattuna jonka luottoluokitus putosi
      AA :ssaan. Tehkää töitä älkää valittako!

    • Jokelan parooni

      Eli jos oikein ymmärsin niin jos kyseisen firman kaverit edes yrittäisi
      tehdä töitä niin firmahan olisi yksi Hyvinkään ylpeyden aihe.
      Mistä tämä motivaation puute voi sitten johtua?

    • Alvari tuohitorvi

      Onko tämä puulaaki vielä pystyssä vuonna 2015 ?En ole yhtään autoa nähnyt vaikka keski-uusimaata kolutaan joka päivä

    • eikuulusulle

      On , mutta eri nimellä?

    • Olkipahnoilla

      Se on hyvä uudistus. Ei ole menestymisen kannalta hyvä asia olla Vuotovesi. Sehän on jokaisen ihmisen pahin painajainen kotioloissa. Siis sellainen vesivahinko. Mikähän tämän uuden yrityksen nimi sitten on... ei kai sentään Water Power Oy

      • hyväniin

        On linna tuomion saanut, ehdotonta tuli.


      • PettäjänTie

      • KakkuaTuli

        Nyt Juha lähtee tiilenpäitä lukemaan!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

      Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      81
      3075
    2. Sinä vain tulit elämääni

      Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1756
    3. Tiesitkö mies

      Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      83
      1606
    4. Nuorempi mies

      Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      137
      1462
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

      Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1438
    6. Miksi teillä meni...

      ...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      157
      1354
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

      Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      159
      1273
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

      Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      82
      1227
    9. Jos siis saamme

      Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      98
      1217
    10. Onko sinulla

      Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      84
      1200
    Aihe