Onko hyvä firma? hakevat kuskia mollissa, kalusto näyttää aika iäkkäältä ja raihnaiselta. Tietääks joku jotai tost puljusta? meitsill ei oo paljoo ajokokemusta mutta jostai ha se o lähettävä eiks ni.
Vuotovesi Hyvinkäältä?
48
8035
Vastaukset
- LErkkku
Seon varmaa pulju tai lafka, tiiä sitte.
terv Lervo - kurriiri
elekee mänkö tuonne hommihi, sanovatten terminaalisa etteivätten maksa eres palkkoja.
- "ei palkka pahoille
Ei palkkoja kaikille kuulu maksaa.
- tietäjäää
On hyvä punainen tiilitalo. Maksaa kaikki lisät ja siellä tienaa hyvin. Vuosiansiot kuljettajalla yli 50000euroa.
- Ahmed Ahnepökäle
Egyptistä on tulossa jasseria ahmedia mussufia ja kossufia töihin 20e kk palkalla. Ei ne toki samaan tahtiin tee ku suomikarvapersepenat mutta kylä kolme muslumaania yhtä finskikojoottia vastaa!
Viiden vuoden kuluttua rahtikirjat on arabiaksi! - shaahi persiasta
Tai sitten persiaksi volvon merkki ja asiakirjat.
- viesly
Tuskin paljon asiasta vastaillaan, koska vuotoveden kuskit ei varmaankaan osaa kirjoittaa tai edes omista nettiyhteyttä. Kesä lähestyy ja tuuraajia tarvitaan moneen taloon. hyvin hoidettujen ajojen jälkeen voi avautua vakipaikka tai sitten on ainakin muutama kuukausi ajokokemusta plakkarissa. Älä työnnä kättäsi paskaan.
- djeuf
Juu älkää missään nimessä menkö tuohon firmaan töihin. Palkkoja maksetaan kun muistetaan ja luvataan mitä ei voida pitää........
- ajshk
ÄÄLIÖ koko Herra Vuotovesi, Tutun tutulle ei maksettu palkkoja ajallaan, puolet palkkapäivänä ja loput ehkä seuraavalla viikolla, jos on firmalla rahaa. Lopputili rahat taisivat jäädä Herralle itselleen. Siis älkää missään nimessä erehtykö siihen firmaan ellei sit ole väliä millään.
- qwuosaali
http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=709840&kielikoodi=1&tarkiste=14D1E43DA06034AF50FFE090F08ACA3FF297C59A&path=1547
Harmin pala.Olisi suonut tenempi mäihää.tällä alalla ei menesty välttämätä millään. - ex-kuski
Kokemusta on kyseisestä firmasta ja en kyllä suosittelen kenellekkään jos haluaa palkat ajoissa. Palkat maksetaan 3-4erässä. Autoja tankataa 200e pari kertaa päivässä . Mut omistaja lentelee perheen kanssa minne vaa vaikkei palkkoja makseta . Lisät /päivärahat saamatta vaikka sopimuksessa lukee AKT.tes.sin mukaanmukaan. Nyt ollaan menossa käräjille . Yritys on konkurssi kypsä .Firma on ilmeisesti päässyt yrityssaneeraukseen ... EN KYLLÄ SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN !!!
- Oleg veskimäe
Jotenkin tuttua .Olen kuullut samanlaista tarinaa eräästä nimeltä mainitsematto-
masta kellokoskelaisesta yrityksestä. Sen omistaja lukee tiilenpäitä nykyään
mikäli puheet pitää paikkaansa tiedä häntä....... - yks vaa
Tuohan on ihan paska puhetta! Omistaja leppoinen mies,Kannattaa mennä töihin!
- yks vaa
Tuohan on ihan paska puhetta! Omistaja leppoinen mies,Kannattaa mennä töihin!
- yks vaa
Tuohan on ihan paska puhetta! Omistaja leppoinen mies,Kannattaa mennä töihin!
- ylermi1
minne ne lentelee,en käsitä.sinä olet varmaan sama kusipää joka ei osannu ees peruuttaa laiturii suoraa.milloin oli mitäkin rikki sinun keikan jäljiltä.mee nyt saatana nuija ittees
- Vaatimattomuus O.K
Kalusto ei kerro aina totuutta. Koffilla Hellsten autot aivan kauheita katiskoja
mutta porukka ei vaihdu vaan takoo rahaa oikein olan takaa. Jotkut laittaa
rosteria ja kapselia ,mutta kyykyttää kuskeja.Toiset panostaa henkilökuntaan
ja porukka pysyy,pysyy...........Ja ne autot ovat todella pahan näköisiä......
Tekniikka kuitenkin pelaa .Eivät jätä tielle.Sehän kuitenkin on pääasia. - Ernesti setä
Vaatimattomuus O.K kirjoitti:
Kalusto ei kerro aina totuutta. Koffilla Hellsten autot aivan kauheita katiskoja
mutta porukka ei vaihdu vaan takoo rahaa oikein olan takaa. Jotkut laittaa
rosteria ja kapselia ,mutta kyykyttää kuskeja.Toiset panostaa henkilökuntaan
ja porukka pysyy,pysyy...........Ja ne autot ovat todella pahan näköisiä......
Tekniikka kuitenkin pelaa .Eivät jätä tielle.Sehän kuitenkin on pääasia.Tämä Vuotovesi ky on minulle täysin tuntematon firma. Nimi ei ainakaan
ole eduksi bisneksiä ajatellen. Minkä alan kuljetukset on kyseessä????
Taas tämä Hellsten josta oli edellä puhetta on aika iso firma.
Bisnes idea on osunut nappiin. Autot 80-90-luvun alkusta.Luotettavia
ikiliikkujia .Ulkonäöstä viis eipä joka naarmu erotu.Henkilöstöpolitiikka
ilmeisesti ok.Kuskit eivät ainakaan vaihdu.Samat naamarit ajaa vastaan
vuosikymmenestä toiseen. - Jalmari Kärttynen
Ernesti setä kirjoitti:
Tämä Vuotovesi ky on minulle täysin tuntematon firma. Nimi ei ainakaan
ole eduksi bisneksiä ajatellen. Minkä alan kuljetukset on kyseessä????
Taas tämä Hellsten josta oli edellä puhetta on aika iso firma.
Bisnes idea on osunut nappiin. Autot 80-90-luvun alkusta.Luotettavia
ikiliikkujia .Ulkonäöstä viis eipä joka naarmu erotu.Henkilöstöpolitiikka
ilmeisesti ok.Kuskit eivät ainakaan vaihdu.Samat naamarit ajaa vastaan
vuosikymmenestä toiseen.Henkilöstöpolitiikka ok niin kauan kuin vanhat karpaasit jaksavat.
Nykynuori ei lähde 1980-luvun rotiskoilla ajamaan. Eipä ne
halua juuri millään muullakaan ajopelillä ammatikseen ajella.
Eli niin kauan homma pelittää kun vanha jaksaa nortti suussa
painaa baanaa. - Juo olutta
Ernesti setä kirjoitti:
Tämä Vuotovesi ky on minulle täysin tuntematon firma. Nimi ei ainakaan
ole eduksi bisneksiä ajatellen. Minkä alan kuljetukset on kyseessä????
Taas tämä Hellsten josta oli edellä puhetta on aika iso firma.
Bisnes idea on osunut nappiin. Autot 80-90-luvun alkusta.Luotettavia
ikiliikkujia .Ulkonäöstä viis eipä joka naarmu erotu.Henkilöstöpolitiikka
ilmeisesti ok.Kuskit eivät ainakaan vaihdu.Samat naamarit ajaa vastaan
vuosikymmenestä toiseen.Nämä Hellstenin miehet ajavatkin provisiopalkalla eikä kuukausipalkalla.
Siksi pojat kehoittavat juomaan kaljaa joka tilanteessa aina kun se on mahdollista.
Mitä enemmän saa juomia viedyksi sitä parempi liksa. Siksi porukka
ei vaihdu vaikka autot on museosta.
- antti 65
Jostainhan se kertoo jos on vain käteisasiakas .. Välillä saa odottaa muutaman päivän parin kolmen sadan euron osaa... Asentajat vaihtuu puolen vuoden välein ..Virolaisia kuskeja suurin osa... Kokoajan näyttäisi kuskeja hakevan .
- Denso kutzeit
Kuulostaa pahalta.Jos firma joutuu käteisellä ostelemaan ja polttoainekin
on tiukassa niin kyllä sen luulisi yrittäjällekin olevan selvä merkki siitä,
että umpikuja on vastassa ennemmin tai myöhemmin.Näissä tällaisissa
kuljetusliikkeissä joita on aika paljon Suomessa on kaikilla sama ongelma,
ei osata ajaa firmaa niin pieneksi,että saataisiin homma pelaamaan uudestaan..
Yritetään vain epätoivoisesti vaikka loppu häämöttää täydellä kalustolla.
Niin ne tekee rajuja saneerauksia isot pörssifirmakint jotta talous saadaan
kuntoon.- Kuljetuskonsultti
Ihan näin tuoreeltaan haluan kommentoida Denso kutzeittia. Osuit
naulan kantaan. Nykyisin kun suoritat SKAL:n liikennelupakurssia
niin sinulle tehdään selväksi heti ,että jos tykkäät ajella kuorma-autoa
niin pysy kuljettajana. Jos haluat kuljetusyrittäjäksi niin opiskele matematiikkaa.
Se näissä kurssihommissa on hyvä,että opitaan laskemaan kannattavuus.
Nämä ongelmayhtiöt on perustettu aikana jolloin tällaisia aiheita ei suuremmin
pohdittu.Painettiin menemään ja usvaa putkeen kyllä se siitä.....
Tiedän yrittäjiä jotka ovat olleet pahoissa vaikeuksissa,mutta radikaaleilla
ratkaisuilla esim 10 autosta 1 autoon ovat pelastaneet yrityksen ja onnistuneet
nostamaan yrityksen uudelleen menestyväksi usean auton yritykseksi.
Tällainen vuoristorata on normaalia yrittäjän elämää.Vaikeuksien kautta
voittoon! - Hyvinkään mies
Tällaisia firmoja oli mm. EKS jolla oli varmaan 100 autoa. Kaukokiidon ajot loppui
Reka-kaapeleiden kuljetus loppui. Hämeenlinnan osuusmeijerin ajot loppui
Autot myytiin romuraudan hinnalla huutokaupassa. Niin loppuun ajettuja ne
olivat. Kyseinen firma oli aikoinaan pohjois-uudellamaalla merkittävä työllistäjä.
Hekin yrittivät pinnistellä loppuun asti heikoin seurauksin. - Kaiken kokenut
Kuljetuskonsultti kirjoitti:
Ihan näin tuoreeltaan haluan kommentoida Denso kutzeittia. Osuit
naulan kantaan. Nykyisin kun suoritat SKAL:n liikennelupakurssia
niin sinulle tehdään selväksi heti ,että jos tykkäät ajella kuorma-autoa
niin pysy kuljettajana. Jos haluat kuljetusyrittäjäksi niin opiskele matematiikkaa.
Se näissä kurssihommissa on hyvä,että opitaan laskemaan kannattavuus.
Nämä ongelmayhtiöt on perustettu aikana jolloin tällaisia aiheita ei suuremmin
pohdittu.Painettiin menemään ja usvaa putkeen kyllä se siitä.....
Tiedän yrittäjiä jotka ovat olleet pahoissa vaikeuksissa,mutta radikaaleilla
ratkaisuilla esim 10 autosta 1 autoon ovat pelastaneet yrityksen ja onnistuneet
nostamaan yrityksen uudelleen menestyväksi usean auton yritykseksi.
Tällainen vuoristorata on normaalia yrittäjän elämää.Vaikeuksien kautta
voittoon!Konsulttipellet tekee saneerauksia tosta noin muutaman minuutin funtsimisen
jälkeen. Yrittäjä jonka koko elämän työ on vaakalaudalla ei ajattele näin.
Se häpeä ja toisten autoilijoiden,kuskien ja asiakkaiden irvailu on sen verran
kova pala ettei siihen kunnon pienyrittäjä hevillä lähde. Mieluummin kaatuu
totaalisesti niin saa rehellisen miehen maineen. Kovasti yritti mutta
kaikki meni ja sen muijakin lähti lätkimään..Sääliksi käy....... - Taskulaskin O.K
Kuljetuskonsultti kirjoitti:
Ihan näin tuoreeltaan haluan kommentoida Denso kutzeittia. Osuit
naulan kantaan. Nykyisin kun suoritat SKAL:n liikennelupakurssia
niin sinulle tehdään selväksi heti ,että jos tykkäät ajella kuorma-autoa
niin pysy kuljettajana. Jos haluat kuljetusyrittäjäksi niin opiskele matematiikkaa.
Se näissä kurssihommissa on hyvä,että opitaan laskemaan kannattavuus.
Nämä ongelmayhtiöt on perustettu aikana jolloin tällaisia aiheita ei suuremmin
pohdittu.Painettiin menemään ja usvaa putkeen kyllä se siitä.....
Tiedän yrittäjiä jotka ovat olleet pahoissa vaikeuksissa,mutta radikaaleilla
ratkaisuilla esim 10 autosta 1 autoon ovat pelastaneet yrityksen ja onnistuneet
nostamaan yrityksen uudelleen menestyväksi usean auton yritykseksi.
Tällainen vuoristorata on normaalia yrittäjän elämää.Vaikeuksien kautta
voittoon!Matematiikasta ei ole mitään apua. Firmat nauraa sinut pihalle.
Asiakkaat sanoon hinnan ja sinä hyväksyt tai sitten hylkäät.
Skallilla ja asiakkailla on ihan eri laskukaavat.Ja aina löytyy
kuljetusyritys jonka mielestä asiakkaan laskutapa on se oikea.
Näillä mennään.
- Forssa here i come
Nämä ammattimiehet ovat kovia liioittelemaan. EKS:ssä oli
loppuvaiheessa vain 40 täysperäautoa muutama jakari ja vain
88 työntekijää. Kyllä faktat kannattaisi tarkistaa ennen kirjoittelua. - Hyvinkään mies
Liioittelua.... jos on 40 täysperää ja 88 työntekijää niin kai nyt kyseessä
on Suomen mittakaavaassa merkittävä kuljetusliike. Kyllä niitä autoja
oli todella paljon kun firmalla meni todella kovaa! Lopussa oli nämä
reilut 40. Huutokaupassa sai kunnon 143 Scanian muutamalla tonnilla.
Se on sitä konkurssipesän ryöstämistä jos suoraan sanotaan. - Jalmari Tuupanen
Ilman muuta hommiin. Tee kunnon työsopimus kirjallisena jossa
kaikki työehtosopimuksen ehdot on mainittu. Liity AKT:n ja maksa
jäsenmaksu. Jos ei homma pelitä niin liiton toimitsija kertomaan
faktat yrittäjälle. Näin se toimii. Ei muuta kuin töihin vaan.- Näin on!
Hyvät ohjeet olivat. Kaikki paperille ja nimet alle. Pelkkiin kättäpäälle
puheisiin ei pidä luottaa. Aloittelevan kannattaa liittyä AKT:n se
turvaa selustan ja tilin. Sitten kun on varma työpaikka voi harkita
omillaan pärjäämistä jos jäsenmaksu tuntuu korkealta.Jos yrittäjä
ei halua hoitaa jäsenmaksuasiaioita niin maksa itse.
Suurin osa yrittäjistä on rehellisiä ja kirjanpitäjä hoitaa asiat mallikkaasti. - Kalimera Rutanov
Näin on! kirjoitti:
Hyvät ohjeet olivat. Kaikki paperille ja nimet alle. Pelkkiin kättäpäälle
puheisiin ei pidä luottaa. Aloittelevan kannattaa liittyä AKT:n se
turvaa selustan ja tilin. Sitten kun on varma työpaikka voi harkita
omillaan pärjäämistä jos jäsenmaksu tuntuu korkealta.Jos yrittäjä
ei halua hoitaa jäsenmaksuasiaioita niin maksa itse.
Suurin osa yrittäjistä on rehellisiä ja kirjanpitäjä hoitaa asiat mallikkaasti.Asiat ja ehdot paperille. Sitten ilmoitat,että tarkistutat työsopimuksen
vielä AKT toimitsijalla/lakimiehellä. Jos tässä yrittäjä ei lähde
epäröimään vaan sanoo,että se sopii niin voit olla varma,että
palkat ja lomat pyörii niinkuin on sovittu. Eli tietysti menet
Vuotovedelle töihin.
- Puutarhan tekijä
Yritystä mikä on saneeruksessa ei voi paljon suositella. Juha poika yritää isän saappaisiin muttei täyty. Johtuisko siitä että kaatoi lateksin punaista päähän?? Aina, kun joku paikka aukeaa niin sinnehän Juhis singantaa joskus onnistuen joskuis ei. Mutta yrittäjällä näitä onnistumisia pitäisi olla 3/5....
- Kontio saapas
Saappaat jalassa kaadutaan. Jos kaadutaan yhdessä niin vielä mukavampaa....
Ei muuta kuin hommiin...ja ei mitään muttia. - Tuohitorvi """
Kaatuminenkin on kokemus... kokemus jonka muistaa loppuelämänsä.
Sen muistaa mainita myös parhaille kavereille saunaillassa ja kertoa
lapsenlapsille. Kunnon kaatuminen kontiot jalassa kuuluu jokaisen
rahti-reiskan elämään. "On kerran koettava eläessään" kokemus
vailla vertaa.(kusetus) - Pastori iäs
Hyvä saarna. Täytyy sanoa
- ihmettelijä
Tino tietää... Hakee laittomasta irtisanomisesta korvauksia oikeuden kautta.
- tuohitorvi
ihmettelijä kirjoitti:
Tino tietää... Hakee laittomasta irtisanomisesta korvauksia oikeuden kautta.
tinohan on naistenhakkaja..kelan elätti..vittuako se mistään tietää
- ihmettelijä 1
Kalusto seisoo ja pajero kulkee ilman kilpiä. Voisko paremmin firmal enää mennä.
- Jokelan poju
Tästä voi vielä yrittää josko leivättömän pöydän ääreen pääsisi.
Sinne kyllä on melkoiset vaatimukset. Olisi pitänyt purutupakka myydä eli
2 vuotta vankeutta. Fryckmann on poikkeus hän pääse kyllä hyvin helposti.,
kuten olemme lehdistä saanet lukea. No ei olla surullisia. Pajero on
messevä peli afrikan savanneilla. Eiköhän se laivata sinne ja aina voi perustaa
uuden firman. Ja näinhän se käy koska suomalainen ei pienistä lannistu. - Virolainen ex-kuski
Jokelan poju kirjoitti:
Tästä voi vielä yrittää josko leivättömän pöydän ääreen pääsisi.
Sinne kyllä on melkoiset vaatimukset. Olisi pitänyt purutupakka myydä eli
2 vuotta vankeutta. Fryckmann on poikkeus hän pääse kyllä hyvin helposti.,
kuten olemme lehdistä saanet lukea. No ei olla surullisia. Pajero on
messevä peli afrikan savanneilla. Eiköhän se laivata sinne ja aina voi perustaa
uuden firman. Ja näinhän se käy koska suomalainen ei pienistä lannistu.Veropetos, vakuutuspetokset ympäristörikokset ...
- Rööri-Roope
Kaikesta tästä valituksesta huolimatta firma on pystyssä ja tahkoo
rahaa joka päivä yrittäjän kukkaroon. Eli sillä menee itseasiassa
ihan hyvin Suomen valtioon verrattuna jonka luottoluokitus putosi
AA :ssaan. Tehkää töitä älkää valittako! - Jokelan parooni
Eli jos oikein ymmärsin niin jos kyseisen firman kaverit edes yrittäisi
tehdä töitä niin firmahan olisi yksi Hyvinkään ylpeyden aihe.
Mistä tämä motivaation puute voi sitten johtua? - Alvari tuohitorvi
Onko tämä puulaaki vielä pystyssä vuonna 2015 ?En ole yhtään autoa nähnyt vaikka keski-uusimaata kolutaan joka päivä
- eikuulusulle
On , mutta eri nimellä?
- Olkipahnoilla
Se on hyvä uudistus. Ei ole menestymisen kannalta hyvä asia olla Vuotovesi. Sehän on jokaisen ihmisen pahin painajainen kotioloissa. Siis sellainen vesivahinko. Mikähän tämän uuden yrityksen nimi sitten on... ei kai sentään Water Power Oy
- hyväniin
On linna tuomion saanut, ehdotonta tuli.
- KakkuaTuli
Nyt Juha lähtee tiilenpäitä lukemaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813075Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911756Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831606- 1371462
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571354
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821227Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981217- 841200