CANON 450d ????

Avutonkuvaaja

Mulla on toi Canonin 450d ja rakastan valokuvaamista.
Mulla on fisheye ja pari zoomi objektiivia. Niillä ei kuitenkaan niiiiin hyviä kuvia
saa kuin haluaisin. Millaiset objektiivit takaisivat "paremman" kuvan??
Onko jotain, jossa kuva näyttäisi laadukkaamalta ja hienommalta, vai onko 450d jo niin huono verrattuna uusiin Canoneihin??

8

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EOS 550D & f/2.8

Millassia objektiiveja sulta löytyy? Kannattaa tutkia, josko ne sun objektiivit olis yhteensopivia FF kennollisen kameran kanssa, niin kannattanee tuossa välissä hommata se EOS 5D Mark II

Jos taas fisheye ja zoomit ovat EF-S sarjaa ja APS-C kokoisen piirtoympyrän piirtäviä ja haluat pysyä APS-C kokoisten kennojen kameroissa, suosittelen seuraavia:

EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
      EF-S 60mm f2.8 Macro USM

Päivittäminen runkoon EOS 550D voisi myös olla hyvä ajatus.

• EOS 550D & f/2.8

esim. Samyang 8 mm f/3.5 Aspherical IF MC Fish-eye on juuri "produced for cameras with the APS-C sensor" eli käyttökelvoton FF kennollisessa kamerassa.

jos nuo zoomitkin olivat APS-C kennolliseen suunniteltuja, niin ei muuta kuin valovoiman f/2.8 optiikkaa hankintalistalle ja sen jälkeen runko päivitykseen.

• kjkfwjgfwjeh

Väitetään vain, että 450 D on parempi, kuin 7D.

• 1920

Kun EOS 450 ON EF_S sarjaa, esim EOS 30, 300, 40 jne 450, 50, 500, 550, 60, 600
        Turha rahaa hukata EF.sarjaa, jos ei aio ostaa FF-kameraa.

Ehdottamasi eka on mullakin, ja mielestäni se on hyvä. Varmasti toinenkin on yhtä hyvä.

Jos haluat isompaa, osta Sigman tai Tokinan Ef-s 70-200 F/2,8 tai enintään F/4. Canon saat myös, mutta saat tai joudut saamaan EF 70-200 F/4, tosi hyvä ja sopii sitten myös FF-kameraan.

• 18

450D on ihan käypä runko. Jos zoomit on vakaajattomia kittiversioita, voisi kuvat uusilla objektiiveilla hiukan parantuakin, mutta muuten hyvät kuvat ei kalustosta riipu.

• -Niillä ei kuitenkaan niiiiin hyviä kuvia saa kuin haluaisin.-

millä lailla ne eivät ole hyviä? hiukan epäteräviä? syväterävyys pielessä? puhkipalamiset? jne.......

käytä viivelaukaisua otat sitten käsivaralla tai jalustalla. tuossa neuvoa antava syväterävyydestä:

http://www.dofmaster.com/doftable.html

puhkipalaminen ja tummat päät hoituu valoituksen haarukoinnilla, tuossa alkua:

http://www.pinseri.com/2006/07/28/hdr-valoisampia-kuvia/

tai puoliharmaasuotimilla.

itse käytän cokinin p sarjaa, voi käyttää eri kokoisissa linsseissä pelkällä kympin soviterenkaalla. yleensä kyllä pelaan valoituksen haarukoinnilla.

emt tarkoititko tätä......

kyllä 450:nen on ihan hyvä kamera ja luultavasti objektiivisikin ovat oivallisia omaksi iloksi kuvaamiseen.

• jäi pois että jos otat liikkuvasta kohteesta kuvia niin käytä tv modea ja aseta suljinajaksi joku 1/400-1/1500 ja auto ISO.

• Osta tuo

F/2.0 35mm. Kun opit ottamaan parempia kuvia normaalilla, olet jo pitkällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      2917
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      2468
    3. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      42
      2147
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2094
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1798
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1399
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1015
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      992
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      934
    Aihe