Mulla on nyt pari vuotta ollut Skullcandyn Lowriderit, ja oon ollut oikein tyytyväinen. Ainut ongelma on, että ne ei oikein sovellu silmälasien kanssa pidettäväksi, kun tulee korvat niin kamalan kipiäksi. Ajattelinpa siis kysäistä, että mahtaako kukaan tietää mitään kuulokkeita jotka olisi oikein mukavat, hyvä äänenlaatu ja kuitenkin suht. edulliset? Nappikuulokkeita en osta ihan periaatteesta kun ne menee niin nopeasti rikki (nämä Skullcandyt on mun ensimmäiset kuulokkeet jotka on kestäny puolta vuotta pitempään), ja ihan siitä syystä ettei ne oikein mun korviin sovi.
Joten, ehdotuksia?
Mukavat kuulokkeet?
2
216
Vastaukset
- hifi nappi
Thinksound ts02 in-ear kuulokkeet. Niissä on kestävä ja laadukas (myös melko painava) johto, ei höttöistä pvc-johtoa kuten vähän halvemmissa nappikuulokkeissa. Myös äänenlaatu on paljon parempi kuin muissa tuonhintaisissa kuulokkeissa ja ne ovat mukavat päässä.
- hyvatnapit
Suomalaisen inear.fi -yrityksen F1-kuulokkeet ovat hintaansa nähden erittäin hyvät. Hintaa noin kymmenen euroa, tilaus suoraan osoitteesta inear.fi
http://musatekniikka.blogspot.fi/2013/04/laadukkaat-nappikuulokkeet-edullisesti.html
Kännykän handsfreeksi sopii mainiosti noin 30 euron hintaiset Vissng-kuulokkeet, joissa on mukana mikrofoni. Toimii useampien puhelimien kanssa suoraan, kelpaa myös iPod Touchin mikrofoniksi.
http://musatekniikka.blogspot.fi/2013/07/laadukkaat-nappikuulokkeet-visang-vs-k2m.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984