JOO ETTÄ KU EN TAJUA PITÄÄKÖ TWINTIP-SUKSILLA HYPPIÄ VAI VOIKO LASKEA ILMAN HYPPELYÄ TAVALLISESTI RINTEESSÄ EN TAJUA.
EPÄTOIVONEN LIITTYEN TWINTIP SUKSIIN,
12
376
Vastaukset
- kulli2
ei miissään nimessä
- kulli2
kaiiki ei oosaa laskee
- truderp
joo kyl niil ainaki mun mielestä pitäs hyppii sillee kokoaja, mitäs muutakaan?
- kulli2
ite vejän kangarooflipei
- kulli2
kulli2 kirjoitti:
ite vejän kangarooflipei
Kannataa opetella?!
- kulli2
kulli2 kirjoitti:
Kannataa opetella?!
lol oot aika paska tuu joskus kilpasille
0 - prolaskija
ootko iha tyhmä:O twinit on sama asia kun muutkin sukset voi laskee miten haluu :(
- asdfghre
Miksi ei voisi? Kuka kieltää :D
- Naga Boots
twintipit on suunniteltu parkkiin mutta kyllä niillä ihan hyvin voi normaaleilla rinteilläkin vedellä
- rinnnemies
voihan niit käyttää tavallises laskus mut ite vedän niil reileist ja boxeist. oon pyörittäny tonnin. JUHUU!!
- dumass
Anteeks tyhmä kysymys, mut mitä eroo twineil on normeihin?
- twinit
twinit on käyristetty molemmista päädyistä eli niil voi laskee takaperin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561198
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1531158Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601085Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82986Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu47907Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55828Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54800Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54775- 32722
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71721