Kaksi peruukkia

mä vaan ''

Hei. Minulla olisi 2 käyttämätöntä peruukkia. Tahtoisiko kukaan ostaa?

29

127

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+3

      Joo,minkälaisia ne ovat?kerrotko vähän niistä?

    • Soikiapää

      Eikö peruukit kuitenkin ole aika henkilökohtaisia. Eihän kaikki hiusmallitkaan sovi kaikille. Päät ovat erimallisia ja eri kokoisiakin-

      • Otappa ajatus...

        Sinulle Soikiapää, älä tyrmää heti toisen ajatusta myydä peruukkinsa täällä.
        Mielestäni tämä palsta on hyvä paikka myydä peruukkinsa, olis hyvä jos olis linkki kuvaan kans.
        Ei kaikilla ole soikiat päät ;)


      • Soikiapää
        Otappa ajatus... kirjoitti:

        Sinulle Soikiapää, älä tyrmää heti toisen ajatusta myydä peruukkinsa täällä.
        Mielestäni tämä palsta on hyvä paikka myydä peruukkinsa, olis hyvä jos olis linkki kuvaan kans.
        Ei kaikilla ole soikiat päät ;)

        Äläkä hyökkää asialliseen kommenttiin. Minusta peruukki on verrattavissa vanhaan käytettyyn hammasharjaan, en ostaisi sitäkään. Ja kuvittelisin että ostan peruukin juuri itselleni sopivan mallisen ja muotoillun, värisen, eli minun mielestäni peruukki ei ole kirppiskamaa. Mutta sehän on vain minun mielipiteeni, ostakoon toki joka haluaa mutta ainahan asiasta keskustellla voi ;-).


    • mä vaan''

      Toinen on konepohjainen ja toinen käsintehty. Molemmat niskapituisia ja vaaleahkoja.

      • Soikiapää

        Hei! Jos et saa niitä muuotin myytyä niin yritäs vaikka jollekin harrastelija teatterille, siellä vanhoilla peruukeilla on varmasti käyttöä.


    • -ra

      Samoin voi koittaa huutonettiä,jollei kukaan kysele.

      • rs2011.

        kaikkea kanssa sitä saa täällä lukea.Peruukinhan voi viedä peruukkiliikkeseen jossa he tekvät siitä ostajalle sopivaksi.Näin ainakin täällä.Olin kiinostuntut,mutta olen tummahiuksinen,joten vaalea ei sovi itselleni.Toivottavasti joku vaalea on asiasta kiinostunut.Onnea myyjälle.


      • Soikiapää
        rs2011. kirjoitti:

        kaikkea kanssa sitä saa täällä lukea.Peruukinhan voi viedä peruukkiliikkeseen jossa he tekvät siitä ostajalle sopivaksi.Näin ainakin täällä.Olin kiinostuntut,mutta olen tummahiuksinen,joten vaalea ei sovi itselleni.Toivottavasti joku vaalea on asiasta kiinostunut.Onnea myyjälle.

        Minä haluan ostaa peruukkiliikkeestä juuri minulle sopivan, minulle muotoillun ja uuden, sen verran olen mielestäni ansainnut ja hemmottelun tarpeessa. Ei kai siinä ole mitään pahaa. Hän jolle asialla ei niin ole merkitystä niin ostakoon suoraan joltakin, ei siinä mitään. kaikkea hyvää aloittajalle myös.


      • HuiHai.
        Soikiapää kirjoitti:

        Minä haluan ostaa peruukkiliikkeestä juuri minulle sopivan, minulle muotoillun ja uuden, sen verran olen mielestäni ansainnut ja hemmottelun tarpeessa. Ei kai siinä ole mitään pahaa. Hän jolle asialla ei niin ole merkitystä niin ostakoon suoraan joltakin, ei siinä mitään. kaikkea hyvää aloittajalle myös.

        No osta perkele peruukkis liikkeestä jos haluat. Nämä myytävät peruukithan olivat käyttämättömiä.


      • Älä enää ota
        HuiHai. kirjoitti:

        No osta perkele peruukkis liikkeestä jos haluat. Nämä myytävät peruukithan olivat käyttämättömiä.

        olet tainnut ottaa hiukan rähinäviinaa?.........................


      • HuiHai.
        Älä enää ota kirjoitti:

        olet tainnut ottaa hiukan rähinäviinaa?.........................

        Olen ottanut viinaa viimeksi tammikuun lopussa. Vieläköhän se vaikuttais? Otin kyllä äsken aika voimakkaan kipulääkkeen. Aiheuttaiskohan se rähinää?


      • Ota sittenkin
        HuiHai. kirjoitti:

        Olen ottanut viinaa viimeksi tammikuun lopussa. Vieläköhän se vaikuttais? Otin kyllä äsken aika voimakkaan kipulääkkeen. Aiheuttaiskohan se rähinää?

        Kipu voi tehdä kiukkuiseksi, jospa lääke ei vielä vaikuttanut.


      • HuiHai.
        Ota sittenkin kirjoitti:

        Kipu voi tehdä kiukkuiseksi, jospa lääke ei vielä vaikuttanut.

        Kivaa iltaa sinullekin. Minullakin kipu hellittää jo, lääke vaikuttaa.


      • Ota sittenkin
        HuiHai. kirjoitti:

        Kivaa iltaa sinullekin. Minullakin kipu hellittää jo, lääke vaikuttaa.

        Kiitos samoin sinulle.


    • se peruukeista

      Voi sua onnetonta.luitko aloituksen? Käsittäkseni siinä jopa luki että ovat käyttämättömiä?sinuna kyllä keskittyisin silmälaseihin ja niillä aloitat itsesi hemmottelun,ettei tule turhia väärinkäsityksiä.peruukeilla ei myöskään harjata hampaita,en ainakaan minä.mutta jokainen tyylillään.hyvää kevätt sinullekkin.

      • Soikiapää

        Minä kuitenkin haluan itse valita kampaamoliikkeen peruukeista omanlaiseni peruukin, siellä kuitenkin on isompi valikoima. Mitä minä laseilla teen jos peruuksita on puute?Käytetty hammasharja oli kuvannollinen vertaus. äly hoi. kivat peruukit myös sinulle!


      • syöpäpotilas.
        Soikiapää kirjoitti:

        Minä kuitenkin haluan itse valita kampaamoliikkeen peruukeista omanlaiseni peruukin, siellä kuitenkin on isompi valikoima. Mitä minä laseilla teen jos peruuksita on puute?Käytetty hammasharja oli kuvannollinen vertaus. äly hoi. kivat peruukit myös sinulle!

        www.cancer.fi/potilaatjalaheiset/hyvinvointi/peruukki/


      • Soikiapäälle
        Soikiapää kirjoitti:

        Minä kuitenkin haluan itse valita kampaamoliikkeen peruukeista omanlaiseni peruukin, siellä kuitenkin on isompi valikoima. Mitä minä laseilla teen jos peruuksita on puute?Käytetty hammasharja oli kuvannollinen vertaus. äly hoi. kivat peruukit myös sinulle!

        Kirjoituksesi kuulostavat eräältä vakkarin kirjoitukselta......


      • Soikiapää
        Soikiapäälle kirjoitti:

        Kirjoituksesi kuulostavat eräältä vakkarin kirjoitukselta......

        Ai sä oikein kuulet nää kirjoitukset ;-), noh leikki leikkinä. Eihän täällä ole enää ketään vakkareita, he ovat poistuneet.


      • Käyttämätön peruukki
        Soikiapää kirjoitti:

        Ai sä oikein kuulet nää kirjoitukset ;-), noh leikki leikkinä. Eihän täällä ole enää ketään vakkareita, he ovat poistuneet.

        Vakkarit poistuneet? Soikiapää, sinähän olet nimimerkillä IkiMuori. Ja vielä on toinen vakkari, -ra.


      • Soikiapää
        Käyttämätön peruukki kirjoitti:

        Vakkarit poistuneet? Soikiapää, sinähän olet nimimerkillä IkiMuori. Ja vielä on toinen vakkari, -ra.

        Sussiunakkoon mikä luulotauti!


      • Tattis vaan!
        Soikiapää kirjoitti:

        Sussiunakkoon mikä luulotauti!

        Vain IkiMuori tarttuu tähän, ei kukaan muu palstalainen!
        ;)


      • Soikiapää
        Tattis vaan! kirjoitti:

        Vain IkiMuori tarttuu tähän, ei kukaan muu palstalainen!
        ;)

        Mihin tarttuu?Mistä tiedät jottei tartu? Soikiapää ainakin tarttui, liekkö sitten Ikimuorin sielunveli;.)?


      • ;) ja nyt riittää!
        Soikiapää kirjoitti:

        Mihin tarttuu?Mistä tiedät jottei tartu? Soikiapää ainakin tarttui, liekkö sitten Ikimuorin sielunveli;.)?

        Juuri Soikiapää alias IkiMuori rakastaa näitä sanaleikkejä!


      • Soikiapää
        ;) ja nyt riittää! kirjoitti:

        Juuri Soikiapää alias IkiMuori rakastaa näitä sanaleikkejä!

        Ei pidä paikkaansa, kysy vaikka minun ex-puolisoltani joka sanoi ettei minulle riiitä mikään, HÄN kyllä tietää :). Kuka se nyt sanoja.........................


    • -ra

      Kirjoittavat osa nimettömänä

    • -ra

      Minulla meni peruukki aika pian paakkuiseksi vaikka pesin kampaamosta ostamallani shampoolla.odotin vaan koska peruukista pääsisin eroon.pesin peruukin kerran viikossa.

    • jykkukyu

      Usea käyttävät huivia,kun peruukki on niin hiostava

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe