Moi,
Onko joku käyttänyt Nykissä itsepalvelupesuloita? Onko helppoa? Halpaa? Luotettavaa?
Lähdemme 11 päivän matkalle Nykiin ja painorajoituksista johtuen haluaisimme ottaa mahd. vähän vaatetta Suomesta mukaan. Olisi siis kätevä jos matkan puolivälissä voisi käydä pesemässä pari konetta pyykkiä.
Itsepalvelupesulat?
4
187
Vastaukset
- Ariel Ultra
Onhan niitä. En NYC kaupungin alueella ole käyttänyt, mutta samanlaisia ne kaikkialla taitavat olla. Hae Google Mapsin avulla ja katsasta muutaman paikan hinnat ja arvostelut.
Toki 11 päivän matkan takia en itse välttämättä alkaisi pyykkirumbaa... lähtisin varmaan UFF-kelpoisissa retkuissa, käyttäisin likaiseksi paikan päällä ja ostaisin uudet tilalle. Tai sitten nyrkkipyykillä lavuaarissa, tuskin hikeä pahempaa saatte vaatteisiin tarttumaan. Lomaa ei kannata käyttää kotitöissä. :) - matkailija-x
Me olemme vieneet "wash and fold"-pesuun eri pesuloihin, kymmenen paunaa eli n 4,5 kg on maksanut muistaakseni keskimäärin vähän yli kymmenen dollaria, aamulla viety pyykki on ollut illalla noudettavissa. Turha on tuhlata kallista loma-aikaa pesulassa istumalla.
- heremic
Tuossa tulikin jo hyvä ehdotus, että kannattaa lähteä mahdollisimman vähillä vaatteilla ja ostaa uudet kaupoista.
Kannattaa myös kysyä, onko teidän hotellissa kolikkopesula. Jos on niin suosittelen käyttämään sellaista. - asd235hs
Kiitos vinkeistä. Viedään varmaan joko hotellin pesupalveluun tai sitten wash&Fold-pesuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249