Kiusaajaa turpaan?

kiusattu!!!!!!!

Juu eli olen 15 poika. Mua on yks ruvennu kiusaan koulus kamalasti. Ihan jatkuvaa paska-homo-paska vittuilua ja siitä vittuilee myös kun olen 185cm, eli aika pitkä, ja itse kiusaaja on säälittävä jtn 150cm pitkä. Tappelussa kyllä minä voittaisin reilusti, mutta uskokaa, se sen "henkinen" kiusaaminen on aivan kamalaa. Olen alkanut välttelemään porukkaa missä hän on (missä on myös minun muita kavereita paljon.) Enkä ole koulussa ruokailuunkaan mennyt moneen aikaan kun kiusaajani on siellä.

Eli, olen nyt miettinyt, että jos kerran leimaisen oiken kunnolla naamaan niin onko sen jälkeen hiljempaa? Tänään oli niiiin lähellä etten jo lyönyt kun luokkaan pääsyä odotellessa hän taas tuli haukkumaan. Kukaan aikuinen ei tiedä tästä, olisiko parempi lyödä vai kertoa jollekkin opettajalle tai vanhemmille?

Ja siis olen ihan suosittu tyyppi koulussa, en homo enkä mitään sellaista mistä kiusata voisi. Mistäköhän voisi johtua?

68

3920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen kiusattu

      Mielestäni kohtuullista olisi ensin huomauttaa asiasta sanomalla jotain tyyliin et, "pidäppä naamas kiinni" tai "älä jauha paskaa". Jos tilanne ei kuitenkaan muutu miksikään eikä kiusaaja tajua lopettaa, voit kyllä mielestäni läimäyttää kerran jos kaksikin oikein kunnolla.

      Perinteisestihän sanotaan, ettei väkivalta ole ratkaisu. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kiusattujen tulisi aina yrittää olla kiusaajiaan parempia. Joskus turpaanveto voi olla toiselle osapuolelle ihan herättävää.

      • Hahhatihaa

        Totta kai hän on kateellinen ja alemmuudentuntoinen. Eihän sitä tarvitse kuin nostaa hänet naulakkoon roikkumaan tai kieräyttele vaikka kaikkien nähden ilmassa ja naura, että pikkupoika puhuu nyt aikuisten asioista, joista ei ymmärrä vielä mitään.


      • ...
        Hahhatihaa kirjoitti:

        Totta kai hän on kateellinen ja alemmuudentuntoinen. Eihän sitä tarvitse kuin nostaa hänet naulakkoon roikkumaan tai kieräyttele vaikka kaikkien nähden ilmassa ja naura, että pikkupoika puhuu nyt aikuisten asioista, joista ei ymmärrä vielä mitään.

        Minusta kiusatut voisivat myös kantaa mukanaan jotain pientä nauhoituslaitetta ja kehottaa kiusaajaa sanomaan asiansa sen lähellä (esitellen ensin itsensä), ja sitten viedään nauha ainakin opettajalle kuunneltavaksi. Kai kiusaaja nyt niin rohkea on, varsinkin kun kaverit seisovat vieressä?


      • ...
        ... kirjoitti:

        Minusta kiusatut voisivat myös kantaa mukanaan jotain pientä nauhoituslaitetta ja kehottaa kiusaajaa sanomaan asiansa sen lähellä (esitellen ensin itsensä), ja sitten viedään nauha ainakin opettajalle kuunneltavaksi. Kai kiusaaja nyt niin rohkea on, varsinkin kun kaverit seisovat vieressä?

        Voi myös todeta tälle palliaiselle, että lyhyet miehet on tunnetusti aggressiivisia ja katkeria todistelijoita, ja että älä vain jää tuollaiseksi, koska olisi se sääli.


      • Anonyymi

        Väkivalta lopettaa vittuilun!


    • Vedä vaa

      Minua kiusattiin aluksi vitosella kun menin uuteen kouluun, sitä siinä vähän aikaa kestäilin kun en jaksanut mitn ongelmia mutta sitten pinna paloi ja vetäsin turpaan ja eipä o sen jälkee kiusannu :DD

    • ex-kiusattu

      kokemuksesta voin sanoa että se kiusaaminen ei lopu ennen kun vedät kunnolla turpaan sitä kiusaajaa. Mua kiusattiin sun ikäisenä ja päätin yhtenä iltana et huomen hakkaan ne pari kiusaajaa oikein kunnolla. olin kans paljon voimakkaampi mut eipä haitannut. No seuraavana aamuna raahasin sen kiusaajan koulun taakse ja vetelin kunnolla turpaan niin et se joutui sairaalaan kylkiluut murtunena ja silmät mustana. No poliisit tuli pian ja meikä vietiin laitokselle jonne tuli myös reksi ja mun huoltaja. Asuin tuolloin lastenkodissa. Tuolloin ilmoitin kaikille et se toinenkin kiusaaja saa turpaan heti kun löydän.

      Ja se sai myöhemmin. pointti on et kiusaaminen ei lopu jollet tee siitä loppua. mun kiusaajat vaihtoivat koulua pian ja kiusaaminen loppui. tosin kaikki pelkäsi mua hulluksija kavereita ei ollut kuin muutamia sen jälkeen

      • vcxvxxvcxvcx

        Noinhan se menee jos sosiaaliset taidot ovat 0. Jos sinulle ei ole kiusaajista fyysistä uhkaa niin kiusaamisen saa loppumaan helposti olemalla nokkelampi.


    • tublana

      edellistä on käynytkin ilmi, että eihän se lopu ennen kuin laitetaan loppumaan. Itse olin juurikin sinun kuvailemassa tilanteessa noin kymmenen vuotta sitten ja valitettavasti kurmuttaminen oli enää ainut ratkaisu, kun puheet ei riittäny. Otin tolppaa rinnuksista kiinni, työnsin käytävää pitkin taaksepäin samalla mäiskin avokämmentä poskelle ja kysyt että "mitä ei kuulu tänne ylös".
      Minun tapauksessa kiussaaja päästi porun kuudennen avarin jälkeen.
      Joo joo, väkivalta ei ole ratkaisu, mutta loppu se v*ittuilu,

    • exkiusattu_1x

      Välillä pelkkä väkivallalla uhkaus saattaa riittää,jos on selvästi pidempi.

      • kiusaaminen loppui

        Mites se pieni ja vahva?Ei tarvi ku papusalkoa munille potkaista.Heti taipuu alaspäin pilvistä.Jos ei siitä puhe pienene ni saa syyttää itseään


    • ukymjhngbfv

      Nyt minä sanon suoraan. Menet, otat sitä pelleä rinnuksesta kiinni, vedät oikein kunnolla turpaan sitä, heität sen maahan ja syljet sen päälle. Ja sitten huudat kaikkien kuullen: "Nyt loppu haukkuminen!" Ei se kiusaaminen muuten lopu. Kaikki opettajille kertomiset muut pelleilyt on ihan turhaa ja hyödytöntä. Eiköhän se kiusaaminen lopu siihen paikkaan. Ja vaikka saisit erotuksen koulusta tai jälki-istuntoa niin kyllä se kannattaa. Yleensä väkivalta ei ratkaise mitään, mutta tässä tilanteessa se on jopa suositeltavaa! Ja tuo pelle haukkuu luultavasti sinua vain siksi, että hän saisi rispektiä kovis jengiltään. Säälittävä jonne uhoaa kuitenkin.

      • kijhgfd

        Aloittaja, oletko tehnyt asialle mitään? Minäkin sanon vaan, että vedä turpaan!


      • Anonyymi
        kijhgfd kirjoitti:

        Aloittaja, oletko tehnyt asialle mitään? Minäkin sanon vaan, että vedä turpaan!

        Janjos vetää niin opettajat sanovat että miten noin isompiakin voi käydä pienemmän kimppuun , tamsitten läimäyttää kun kukaan ei näe ettei ole todistajia ja kunnjoku kysyy jos on lyönyt niin vastaa vain ketä, koska, missä, ja miksi ja kieltää kaiken . Kyllä se eäkänokka pitää saada kuriin


    • entinen kiusattu

      Vedä lättyyn ni kaikki voittaa.

    • lololololololooollol

      Turpaan veto

    • vedä lättyyn kunnoll

      Joo, samaa mieltä et vedä lättyyn sitä. Pääset vähemmällä kärsimyksellä ja jos vaikka joudut reksin tai poliisien puhutteluun niin haasta koulu oikeuteen ja sano et opettajat tiesi kiusaamisesta mut ne ei tehnyt mitään. Siinähän reksilläkin on sen jälkeen pas..kat housuissa. Mut ei se lopu ennen kun klaitat sen loppumaan, mut älä mitään naamalle sitä läpsi kuin joku neito vaan annan nyrkin puhua kunnolla niin et se tuntee saaneensa turpaan.

    • kiusattu 2

      Muakin on kiusattu jtn 10-15cm lyhyempi...
      Sit se sanoo kaikkee esim "pikkupoika" jne vaikka ite semmone...
      Oli mullakin aika lähellä etten lyönyt, mutta ainakin mun koulussa jos jonku kanssa tappelee ni sen kanssa saa tapella seuraavat puol vuotta...

    • Pistä nyt vastaan

      Ei kannata varmaan ihan hirveisiin vaikeuksiin hankkiutua mutta kyllä niille kiusaajille aina pitäisi antaa opetus jos eivät muuten opi. Kaikkea ei tarvitse sietää. Itse tein aikanaan sen virheen että nielin kiltisti kaiken ja vielä tänäkin päivänä ärsyttää kun en pistänyt ikinä kunnolla vastaan. Voin lohduttautua vain sillä tiedolla, että kiisaajistani tuli elämässään totaalisesti epäonnistuneita surkimuksia, joilla tuskin on minkäänlaista tulevaisuutta edessään.

    • dhrhthy

      Vedä turpaan nii pitää päänsä kiinni

    • Broken herz

      Juuh leivo vaan kunnolla lättyyn ku ei opettajia yksinkertaisesti kiinnosta olla ratkomas kiusaamisia.

      • _Aloittaja_

        Kaikki on selvästi turpaan vetämisen kannalla :D Sanoin sille, että lyön sitä ihan just jos ei lopeta. Oon myös ragettanu sen kavereille oikeen kunnolla, että neki oikein pelästy ja menivät kai kertomaan hekin kiusaajalle, mitä olin sanonut.
        Nyt on kiusaaminen vähentynyt huomattavasti, mutta oli vieläkin kyllä semmoista pientä paskanpuhumista. En ehkä oikein viittisi lyödä, kun olin juuri pari kuukautta sitten tappelussa ja sain vakavan varoituksen rehtorilta. Isäni kyllä ymmärtäisi jos löisin kiusaajaa, mutta äidilleni se olisi maailman loppu...
        Mutta jos nyt se ei lopu niin lyön. HAKKAAN SITÄ NIIN VlTUSTI!


      • ex kiusattu
        _Aloittaja_ kirjoitti:

        Kaikki on selvästi turpaan vetämisen kannalla :D Sanoin sille, että lyön sitä ihan just jos ei lopeta. Oon myös ragettanu sen kavereille oikeen kunnolla, että neki oikein pelästy ja menivät kai kertomaan hekin kiusaajalle, mitä olin sanonut.
        Nyt on kiusaaminen vähentynyt huomattavasti, mutta oli vieläkin kyllä semmoista pientä paskanpuhumista. En ehkä oikein viittisi lyödä, kun olin juuri pari kuukautta sitten tappelussa ja sain vakavan varoituksen rehtorilta. Isäni kyllä ymmärtäisi jos löisin kiusaajaa, mutta äidilleni se olisi maailman loppu...
        Mutta jos nyt se ei lopu niin lyön. HAKKAAN SITÄ NIIN VlTUSTI!

        Lopeta se neiteily ja hakkaa se kiusaaja heti. Saat sen jälkeen kunnioitusta ja mitä sä sitä reksiä pelkäät. Reksit o pas..kahousuja. itse työnsin yhen kiusaaja rappusia alas ja se loukkaantu vakavasti. jouduin reksin ja poliisien puhutteluun. Sanoin et mua kiusattiin jo ala-asteella joten ei kiinnosta niiden mielipiteet. Koska olin ala ikäinen niin soskutäditkin tuli puhuttelemaan. niille mä haistattelin vaan vit..tua. no mun mun vanhemmat puolusti mua ja ottivat reksin puhutteluun. Ja kiusaaminen loppui melkein heti. Kaikki luuli et olen joku hullu ja välttelivät mua jonkin aikaa. Olin vaan sen jälkeen omissa oloissani. Tytöt sentään jutteli mulle.


    • exäääö

      Kyllä mäkin oon ton lättyyn vetämisen kannalla jos ny saakeli alkaa sua vaivaamaan noin paljon. Pistä tanssiks vaan sen kans!

    • dfsfd

      mitä jos ite on semmone pirpana verrattuna kiusaajaan?

      • jcg

        "mitä jos ite on semmone pirpana verrattuna kiusaajaan?"

        No sitte et oikeen voi päälle käydä, mutta sitte kyllä kannattaa kertoo aikuselle.


      • jebouuuuuu

        Jyrsi sen nilkkoja


      • XDDD
        jebouuuuuu kirjoitti:

        Jyrsi sen nilkkoja

        :--DDD


      • Lättyyvaa
        jcg kirjoitti:

        "mitä jos ite on semmone pirpana verrattuna kiusaajaan?"

        No sitte et oikeen voi päälle käydä, mutta sitte kyllä kannattaa kertoo aikuselle.

        Lyö täisiä munille sitte ku kyyristyy niin vedä lättyy


    • MustaVyö85

      Meillä oli eräs poika karatetreeneissä jota kiusasivat koulussa. No poika tuli meille tereeneihin ja kesti muutaman vuoden kunnes sai ylioppilaslakin päähänsä. Silloin tilaisuuden jälkeen hän otti koululla sen pahimman kiusaajan puhutteluun ja vähän retuutteli sitä pitkin pihamaata. No tämä suuri kiusaaja sankari joka uskalsi käydä normaalisti päätään lyhyemmän kimppuun kun oli muita kuspäitä siinä ympärillä naureskelemassa, karkasi ja kiipesi karkuun läheiseen puuhun kun ei hädissään muutakaan keksinyt. Siellä tää kiusattu kaveri piti häntä niin että itkien pyyteli anteeksi eikä sen kaveritkaa uskaltaneet puuttua asiaan. Monessa kylässä olis tehtävää tällä saralla. Esim. tuokin Sysmä. josta seuraava lainaus:

      "Sysmässä taas nämä muutamat selkäsaunaa vailla olevat juntit häiriköivät niin että kirjaston nuorten soppi suljettiin. Tekis mieli mennä ja vetää turpaan sitä sakkia. Tää on se sama porukka joka rikkoo lasten leikkipaikat, uimapaikat ja muutenkin yleisillä ja yksityisillä paikoilla olevia kalusteita ja muuta omaisuutta. Vanhemmat vaan silittää päätä niiltä junteilta. Pitäis silittää niiden päätä sillä lailla että luu näkyy niin jokohan oppisivat että turpaan tulee jos mun omaisuuteen kajoatte. Siinä ei sit auta poliisia apuun huudella koska täällä Sysmässähän ei ole poliisia ja sen saapuminen paikalle vie niin kauan että kerkiän vedellä lärviin koko porukkaa... heh. On vaan ajan kysymys milloin tuo porukka ottaa nokkaasa niin että lopuu se sit se isottelu tällä kylällä. Hävetkää aikuiset miehet kun ette uskalla tai halua puuttua vieraiden pentujen käyttäytymiseen ja kieltää heitä. Mitä se haittaa jos sieltä haistatellaan?? Silloin tietty otetaan niskasta kiinni ja pierastaan nokkaan sellaselle pennulle, niin alkaa ymmärtää miten heikko ja pikunen tekijä se on tällä kylällä. Raavaat miehet kävelee ohi rötöstelevistä pennuista eivätkä uskalla puuttua asioihin ja pennut kuvittelee saavansa tehä mitä ne haluaa. "

    • Analpunisher94

      Kasvata munat saatanan neiti! :p

      • RauhallisestiPoijjat

        Tämä Analpunisher94 on se jäbä joka antaa perää, elikkä ruskeaa reikäänsä näille vihreän liiton Nuuksion tallaajille kumpillä. Munia vaan kaipaa vaikka ne pitäisi neitien kasvattaa. Ei ne sun munat kuule siitä kasva vaikka saatanan neiti niitä kuinka koettas kasvatella. Kyllä saat tyytyä siihen sinulle luojan antamaan parisenttiseen venttiilikumiin joka on tarkoitettu pelkästään kusemista varten. Hanki kissa.. tai älä sittenkään ei sekään tykkäis. Kylillä leveilee ja leikkii kovista rassukka. Tulevaisuutesi on anaalissasi. Varmaan sulta kohta joku potkasee hampaat kurkkuun että pääset sit Tanskaan vituksikii. Kasvata sitä ennen viikset, luulevat muuten alaikäseksi eivätkä uskalla tyrkätä jolua sulle kurkkuun. menetät ansiotuloja.


      • RauhallisestiPoijjat kirjoitti:

        Tämä Analpunisher94 on se jäbä joka antaa perää, elikkä ruskeaa reikäänsä näille vihreän liiton Nuuksion tallaajille kumpillä. Munia vaan kaipaa vaikka ne pitäisi neitien kasvattaa. Ei ne sun munat kuule siitä kasva vaikka saatanan neiti niitä kuinka koettas kasvatella. Kyllä saat tyytyä siihen sinulle luojan antamaan parisenttiseen venttiilikumiin joka on tarkoitettu pelkästään kusemista varten. Hanki kissa.. tai älä sittenkään ei sekään tykkäis. Kylillä leveilee ja leikkii kovista rassukka. Tulevaisuutesi on anaalissasi. Varmaan sulta kohta joku potkasee hampaat kurkkuun että pääset sit Tanskaan vituksikii. Kasvata sitä ennen viikset, luulevat muuten alaikäseksi eivätkä uskalla tyrkätä jolua sulle kurkkuun. menetät ansiotuloja.

        Kun rauhallinen ihminen hermostuu...


      • Löytyy vastus.
        RauhallisestiPoijjat kirjoitti:

        Tämä Analpunisher94 on se jäbä joka antaa perää, elikkä ruskeaa reikäänsä näille vihreän liiton Nuuksion tallaajille kumpillä. Munia vaan kaipaa vaikka ne pitäisi neitien kasvattaa. Ei ne sun munat kuule siitä kasva vaikka saatanan neiti niitä kuinka koettas kasvatella. Kyllä saat tyytyä siihen sinulle luojan antamaan parisenttiseen venttiilikumiin joka on tarkoitettu pelkästään kusemista varten. Hanki kissa.. tai älä sittenkään ei sekään tykkäis. Kylillä leveilee ja leikkii kovista rassukka. Tulevaisuutesi on anaalissasi. Varmaan sulta kohta joku potkasee hampaat kurkkuun että pääset sit Tanskaan vituksikii. Kasvata sitä ennen viikset, luulevat muuten alaikäseksi eivätkä uskalla tyrkätä jolua sulle kurkkuun. menetät ansiotuloja.

        Sulle löytyy vastus.Äläkä ketään netin kautta hauku.Sinunlaisia pitäs erottaa koulusta ettet pilaa kovin monen ihmisen elämää kouluaikana jotka haluaa siellä jopa opiskella ilman kiusaajien silmätikkuna.Älyyks sä häh?


    • sddmk

      Varoita kiusaajaa että vedät sitä pian lättyyn jos ei lopu tuo vittuilu.
      Jos ei lopu niin, leivo sitä kiusaajaa kunnolla turpaan silloin kun kukaan ei ole näkemässä!

      • tyhmä idea sulla

        luuletko et varoitus toimii. ei toimi. pitää vetää turpaan ilman varoitusta


    • No mikset anna lättyyn sille?

    • Ex-kiusaaja

      Mua ei oo koskaan kiusattu tosissaan, joskus vähä läpällä =) Ala-asteella se kiusaaja olin kylläkin minä... Mut oikeesti, vedä kiusaajias turpaan, ei noita kusipäitä muuten kukaan saa kuriin!!! Mä sentään aikuistuin vähäsen ja ryhdyin parempikäytöksiseks =) Useimmat kiusaajat on raukkamaisia, kun ei ne uskalla kiusata päätä pienempääkään tyyppiä ilman että on 5 tyyppii siinä ympärillä... Vittu pesäpallomailalla turpaan jos muuten ei kiusaajalle mahda, niin ne asiat hoituu =) Tai uhkaile pikkasen puukolla, sekin tehoo yllättävän hyvin, testattu on ^^ Jos opettajalle kantelee niin sillonhan sitä vaan kiusataan enemmän... ja opettajat miettii kun nuoret on niin väkivaltasia =D

    • vedä turpaa ja kunnolla nii ne kiusaajat oppii

    • timetofightor

      Pistä turpaan! Tuntuu kuule hyvältä, kokemusta on.

    • Koulukiusaus on aina ollu tosi säälittävää ja siihe kannattaa puuttuu mahdollisimma aikasi, mut täs on kaikil koulukiusatuille video joka kaikkien kuuluis nähdä: http://www.youtube.com/watch?v=iDAwa13fheo

    • Eks-kiusattu

      Kerroha sitre veditkö sitä lättyy :D

    • Ex kaveri petti

      Mun ex paras kamu alko vaan jotenkin vältellä mua ja sitten kuulenkin parilta mun kaverilta mun salaisuuksia jotka olin vaan kertonu tälle ex best frendilleni joka lupas minulle että hän ei kerro niitä kellekään.
      Itse päättelin tämän johtuneen siitä että meidän luokalle oli tullut uusi tyttö josta hän taisi pitää ja sitten kerran kun olin kaverini kanssa puhumassa niin hän tulee siihen ja sanoo että minun pitäs haistaa paska ja että olen kusipää.
      Eka tietty ihmettelin että onks tää jotain pilaa ja sit se mun ex best frend yhtenä päivänä oli sanonu mun hyvin luotettavalle kaverilleni että sen pitäs alkaa vältellä mua ja haukkua mua yms.
      Noh minun kaverini oli viisas ja kertoi minulle (New Best frend!).
      Seuraavaksi alkoi levitä minun tärkein salaisuus eli ihastus joka tätä nykyä välttelee minua :(((( Ja tietysti vain kaksi minun lisäkseni tiesi ihastukseni todella luotettava ystäväni sekä tämä vitun kusipää joka on kertonut lähemmäs kaikki salaisuuteni
      Mitä mieltä olette vetäisinkö tätä tyyppiä lättyyn vai mitä oikein tekisin? Joka tapauksessa aion tehdä jotain mutta vetäisinkö vaan lättyyn?

    • Höhööööö

      Kerran nenänvarteen hujautat ja se on sillä ohi. Istut siitä tunnin mutta ei sua enää kiusata sen jälkeen. Ja jos henkinen kiusaus sattuu niin kiusaajan vetäminen turpiin on henkisesti todella vahvistava kokemus.

    • TROROROOR

      Sano oikeen silleen ilkeellä ja "vamppyyrimaisella ilmeellä" näin "- Siis sä näköjään ihan kerjäät verta nenästäs ja nyt on niin tipalla et tekisin susta hermorauniota vitun sairas" ja/tai "- Haluutsä vielä pitää ton sun hammaskaluston ehjänä ku se oikein siis näyttää maalitaululta johon pitäis iskeä (toi sano silleen WOI WOI tyyliin ja -> sillee vihasesti) ja nyt pidä se saatanan moinen leipäläppäs ummessa ja mee kaivelee kaapinpohjalta rauhoittavia että toi sun ADHD- vähän rauhoittuis..." XD sori jos kopsasin isoveljeltä mut ei se pahastu (ei ees siitä et varastin sen pelit vaikka se ties et se oon mä)

    • jio wefwefw

      lyö sitä nyt perkele!

    • tyttö97

      Hakkaat se perkele!! :D:D
      Mut sit saat ragen maineen. D:::::
      Joo en sitä.... Jos sun elämäs sen persettä nii kutittaa, ni rapikoot vaikka kaksin käsin, ku vaa pitäs sen turpansa kiinni... :DD
      Muaki on ruvennu yks huora kiusaamaa, koska oon sen mielest läski. D:

    • Ex kaveri petti

      Kiitos paljon ideoistanne jotka motivoivat hyvin minua vetämään häntä turpaan kiitoksia kaikille :D

      • Topper

        Minua kiusattiin ensialkuu yläasteella, mutta kerran sumeni ja vedin lärviin " kahta" kiusaajaa, ehkä jopa liian paljolti tosin tsemppasivat minua sen verran reilusti että toisella nenä muljuaa vielä 20 v vuoden jälkeenkin. Ollaan tosin nykyään hyviä tuttuja kummankin kanssa ja samalla kylällä asutaan. Kun kerran saa kunnon raivarin päälle ihan kunnon fyysisellä ilmeellä niin jo loppui kiusaaminen :) (tosin ruumitakin olisi voinut tulla kun en hllitse itseäni pimennyksen aikana).


    • Tytsy 98

      Mä oon lyönykiusaajaani turpaan. Mä jouduin siitä vastuuseen, ja se ain yltyi.

    • sjdoahsdasd

      turpaan sanon minä

    • fdsfdsfdsfsd

      Jospa hommaisit aivot ja ehkäisit niillä kiusaamisen etkä lähtisi hakkaamaan ihmisiä täysin turhaa. Jos kiusaaminen ei ole fyysistä niin siihen ei myöskään fyysisesti vastata.

    • kunnollaturpaanvaa

      muaki yks jätkä ärsytti koulus. aina ku näin sen se rupes vittuilee ja on yrittäny pöllii mun frendit ja kääntää ne mua vastaan. yks päivä tää sit riitti mulle. venasin dösää koulun vieres oleval pysäkil ja tää kusipää tuli siihen kans ja rupes aukoo päätään nii otin sitä takin kauluksist kiinni ja vedin kunnolla turpaan ja sanoin haluuks aukoo viel päätäs mulle. tyyppi lähti sit ku jaloilleen pääs juoksee pois paikalta. loppu aika nopeesti ton jälkeen kaikki vittuilu eikä tyyppi ees uskalla kattoo mua silmiin enää :D

    • Samat_kokemukset

      Juuh, mulla on ihan sama juttu koulus kuin ketjun aloittajallakin paitsi että ei niin vakavaa ehkä, kun en ota niinkään sen puheita silleen henkilökohtaisesti (joten ei koulukiusausta ainakaan minulle) mutta kyllä se ärsyttää vaan. Ja on vielä se juttu että meikäläinen on justiin noin 185cm ja se jätkä jotain 155cm :D. Tyyppi on samalla luokalla ja ajoittain tulee vittuilemaan ja yhdessä välissä tämä sama jätkä piilotti mun ulkovaatteita eri paikkoihin (sama juttu kävi mun frendillekin, jolla oli myös ollu riitaa tämän kanssa) ja lopulta menin sanomaan jätkälle että lopettais ton naurettavan vaatteiden piilottelemisen :D. Se vaan ihan pokkana sanoi että ei se mitään oo vieny vaikka silminäkijöitäkin oli :D. No, sitten se lopetti sen piilottelun ainakin toistaiseksi, mutta saa nähä miten on keväällä. Mietin ite että jos se ei lopeta tuota vittuilua, niin vedän sitä turpaan keväällä sen jälkeen kun on saatu päättötodistus eikä tarvi enää nähdä koko tyyppiä :DD. Mutta kannatan kyllä että varoitat jätkää ja sitten jos ei kuuntele niin vedä kerran vähän lättyyn :D

    • Anonyymi

      Oon vaa about 10vuotta myöhässä mutta kyllä se vaa nii näyttää menevän että yleensä turpaan lyönnillä vittuilu loppuu. Ite vetassu yhtä kiusaajaa turpaan ja pään aukominen loppu suurimmaks osaks, ainaki tähän asti. Jos oot valmis aukoo päätä oot valmis saamaa päihis

    • Anonyymi

      Voi, kun toivoin että olisin ollut yläasteella poika yhden päivän ajan. Olisin mätkinyt kiusaajajuntteja turpaan oikein huolella. Mä heiveröinen neito koin tönimistä ja nimittelyä, ivaa pojilta, eikä siellä junttikoulussa mitkään opet auttanut mitenkää. Se pää kiusaaja oli myöskin pienin jätkistä että piti egoa nostaa kiusaamalla tyttöä.

    • Anonyymi

      Tietysti on aina parempi kertoa jollekin aikuiselle mutta silti karu totuus on, että väkivalta lopettaa vittuilun. Kiusaamista ei kannata, eikä tarvitse sietää keneltäkään. Jos sanominen ei auta, niin ei muuta kuin tirvaiset runkkaria pataan. Liiallisuuksiin ei kannata mennä, mutta sen verran ,että nenään tulee pipi.

    • Anonyymi

      Huonolla tuurilla sillä pienelläkin lyönnillä voi olla peruuttamattomat vaikutukset. Mikäli vastapuoli ei ole valmistautunut mitenkään, että toinen tulee ja lyö, ja hän kaatuu maahan. Lyö päänsä tässä yhteydessä asfalttiin, voi seurauksena olla aivovamma tai jopa kuolema. Kukaan onkaan se, kuka joutuu kärsimään? Se kuka tuli ja löi.

    • Anonyymi

      Kyllä saa antaa turpaan kiusaajille. Minä palkitsin öapseno ,lun löi .

    • Anonyymi

      Kyllä pitäisi opettajalle puhua, jos menet lappaamaan aitä turpiin niin kun se on pieni niin saat itse syyt niskoilleni sanovatbettä ei noin pieni poika sulle mitään vahinkoa voi tehdä .
      Kateellinen se in kun sinä olet pitkä ja hän lyhyt, siksi varmaan korostaa itseään kovan kundina ja soittaa suutaan . Äänistä puhelimella kaikki mitä se sanoo.sulle että sulla on todiste tarvittaessa. Käske se niistää nenänsä

    • Anonyymi

      Pyydä Janne avuksi, hän nujertaa kiusaajan kuin kiusaajan. Hän hallitsee BJJ

    • Anonyymi

      Kateellisuus, haluaa pönkittää omaa asemaansa, koska kokee sinut uhkana

    • Anonyymi

      Oon aika helvetin myöhäs täst jutust mut munki tekis mieli vetää parii tyyppiä turpaan ku vittuilevat kokoajan vituttaa mennä kouluu ku ne homot on siel

    • Anonyymi

      Itse aikanaan olin muutaman tarkkailuluokkalaisen pällin silmätikkuna, 3 tyyppiä kaikkinensa. Kaksosjätkät ja joku heidän kaveri.
      Heidän kaveri oli kerran ottanut tosissaan, kun joku oli sanonut hänelle että lapiomiehen hommiinkin tarvitsee olla ammattikorkeakoulutus. Eli ei ihme, että olivat tarkkislaisia.
      Yrittivät aina saada ilmaista röökiä, rahaa yms ja sitten haukkuivat aina jokisikin kommariksi ym, kun itse olivat olevinaan jotain natseja.
      Kerran sitten olin lähdössä koulusta ja oli kiire bussiin, niin he norkoilivat eräässä alikulkutunnelissa, mikä oli hieman ennen bussipysäkkiä, ja yrittivät blokata mun menemisen ohitse ja alkoivat taas sen sirkuksensa.
      Käsikin heitä jättämään mut rauhaan ja muutenkin sanoin että multa ei liikene lanttiakaan rahaa eikä röökiä eikä yhtään mitään.
      Toinen näistä kaksosista yritti käydä käsiksi tai alkaa tönimään, vai mitä nyt olikaan.
      Niin siinä vaiheessa mulla meni hermot sen verran pahasti, että potkaisin häntä kohden niin lujaa, kun vain pystyin.
      Ehti väistämään jonkin verran, onneksi, mutta osuin silti sen verran mojovasti hänen kylkeensä, että hän lensi aika komeassa kaaressa maahan perseelleen ja yllättyi tietysti vielä koko tilanteesta. Onneksi itse tajusin reagoida heti ja sanoin uudestaan, että mä tulen jatkossakin aina tinttaamaan takaisin, jos vielä yritätte pelleillä noita juttujanne mun kanssa.
      Siihen loppui mun riivaaminen. Joskus jos olivat jotain vailla, niin kysyivät ystävällisesti, että liikenisikö multa esim yks tupakka tai sitten ostivat ihan rehellisesti röökin tai kaksi.

    • Anonyymi

      Toivottavasti hakkasit tämän säälittävän otuksen. Vanhassa koulussa luokkalaistani kiusattiin yli 2 vuotta (valitettavasti olin itsekkin tässä kiusaamisessa mukana mutta
      hyvin harvoin). Opettajat eivät tehneet oiken kunnolla mitään kunnes sitten lopulta kiusaaja heitettiin ulos koulusta. Kyllä se väkivalta joskus on ihan hyväksi ainakin kiusaajille

    • Anonyymi

      Olin yläasteella 80-luvulla syrjäänvetäytyvä tietokonenörtti. Ehkä osaksi vähän kovis, koska harrastin itsepuolustuslajeja.
      Nörttiyden takia varmaan minusta tuli silmätikku kiusaajalle. Vedin kerran kiusaajaa nyrkillä nenään josta tuli verta. Pojan vanhemmat laittoivat maksamaan takin pesulalaskun kun siihen pikku tahra tuli verta.
      Hakkasin jätkän kanveesiin koulun pihalla kaikkien nähden.
      Se tyyppi ei enää uskaltanut tulla enää kiusaamaan.

      Kävin karatekurssilla joskus koulun jälkeen. Onneksi kiusaaja ei tiennyt sitä.

      Se on vähän kumma että samaa nähnyt vielä aikuisenakin työpaikkakiusaamisena kun nimitellään vielä esimiehen edessä neidiksi.
      Kahden kesken kun vielä sanoi mua neidiksi niin otin kurkusta kiinni niin loppui pään aukominen.

    • Anonyymi

      ei kannata lyödä etenkään kimmastuksissaan, tilanne voi olla järjestetty niin että jäät siitä saman tien kiinni ja joudut vaikeuksiin. omia kavereita ei myöskään kannata vältellä kiusaajan takia, voit lopulta jäädä yksin mikä ei helpota tilannetta ollenkaan

    • Anonyymi

      Lyö

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2654
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1777
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    Aihe