Moikka, haluaisin vähän kysellä teidän mielipiteitä ongelmastani. Eli mulla ja mun avopuolisolla on yhteinen hyvä ystävä, joka asuu kommuunissa ja heillä on siellä lutikoiden kanssa ongelma. Kysymys kuuluukin että miten meidän pitäisi asiaan suhtautua kun ystävämme on kovasti tulossa uuden kotimme tupareihin ja en missään nimessä halua meille mitää lutikoita. Voivatko lutikat siis tarttua vaatteiden kautta jos on vain halauksen verran kosketuksessa tai huonekaluihin. Onko siis viisasta kyseistä henkilöä kylään kutsua en tietenkään haluaisi ystäväämme ongelman takia syrjiä.
lutikka ongelma.
apuakaipaisin
2
220
Vastaukset
- 111200
Taitaa olla vennäänihmisiä.Niistä hajuelikosta on parempi pysyä irti! En ihmistä tarkoittanut, vaan sitä ötökkää.......
- reisirako
Se lutikka mennee sinne HAJURAKKOON ja siin se vasta haisee.. tuoksuu..meni hajuvesipuolelle...heh....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653