aprilia rx vai sx?

jubbe97

Joo olen kesällä ostamassa aprilia merkkistä mopoa, ja minua kiinnostaa rx ja sx, 2011 mallia siis katselen. mitä eroja on rx ja sx malleilla, ja kumpi kannattaisi ostaa? käyttelisin esim koulumatkoilla ja olisi hyvä että kestäisi temppuilua. jos tiedätte muitakin mopo merkkejä budjettiin 3000e, haluiasin kuulla niitä :) kiitos :)

10

5557

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jontec

Malleissa olellista eroa ei ole muuta kuin renkaat ja vähän korkeus ero, mutta jos ajattelit ajaa pelkällä asfaltilla niin suosittelen sx.

• .....

Sx sopii paremmi asfaltil ja kaupunkii, rx laama ja crossityylik meinattu. Eli kannattais ottaa sx :)

• Aaaaasd

Osta derbi tai Beta, molemmat kunnollisii ja luotettavii, mut jos aiot kunnol virittää ni suosittelen betaa.

• Ch on vitun hyvä

Aprilia , debi ja gilera tulee kaikki Piaggiolta omilla merkeillä vaan menee. Ero oikeastaan vaan muoveissa.
        ÄLÄ OSTA KUMPAAKAAN NOISTA VAAN CH RACING Wxe enduro tai Wsm motard!

• jontec

On aprilia samanlailla yhtä luotettava, kuin derbi. Emt onko sillä väliä mikä merkki on, mutta ostaja sen saa päättää minkä haluaa.

• jaaaah

kannattaa ostaa dt

• huhhuh huh

osta toi sx ! Enduromopot o jotai nii..sanoinkuvaamatonta. Niis ei oo mitää järkee! Asfaltil ne krossi renkaat seilaa ku vanhat lehmät!

• Räxämies
        huhhuh huh kirjoitti:

osta toi sx ! Enduromopot o jotai nii..sanoinkuvaamatonta. Niis ei oo mitää järkee! Asfaltil ne krossi renkaat seilaa ku vanhat lehmät!

Jos edes ajattelit käydä tien ulkopuolella/soralla niin Osta rx! Kävin tossa ajelemassa päitsireittejä sellasella ja kyl on niin nautinnollista hommaa supermotpoikien keulitteluihin/suditteluihin verrattuna. Ja ei kyllä seilaa mulla yhtää asfaltilla ja pitoa riittää kaikkialla!

Ainut miinus lyhyelle kuskille on se että räxä on oikeastaan aika huomattavasti korkeampi.

Kun vähän poraa kuristusta niin halutessaan saa kulkupuolen kuntoon, kulkeekin hyvin, PS olen ollut viivoilla tänään viiden muun mopon kanssa, jokainen muu hävinnyt mankeista riejuihin ja muihin aprilioihin ;)

• ApikkaGileraRiejuDerbi??
        Räxämies kirjoitti:

Jos edes ajattelit käydä tien ulkopuolella/soralla niin Osta rx! Kävin tossa ajelemassa päitsireittejä sellasella ja kyl on niin nautinnollista hommaa supermotpoikien keulitteluihin/suditteluihin verrattuna. Ja ei kyllä seilaa mulla yhtää asfaltilla ja pitoa riittää kaikkialla!

Ainut miinus lyhyelle kuskille on se että räxä on oikeastaan aika huomattavasti korkeampi.

Kun vähän poraa kuristusta niin halutessaan saa kulkupuolen kuntoon, kulkeekin hyvin, PS olen ollut viivoilla tänään viiden muun mopon kanssa, jokainen muu hävinnyt mankeista riejuihin ja muihin aprilioihin ;)

Saako kuitenkin säxään vaihettua sellaset crossirenkaat erikseen jos haluaa?

• ApriliaRx50Gianellil
        ApikkaGileraRiejuDerbi?? kirjoitti:

Saako kuitenkin säxään vaihettua sellaset crossirenkaat erikseen jos haluaa?

Kyllä voit vaihtaa jos haluut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      196
      1807
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      266
      1222
    3. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      66
      953
    4. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      182
      911
    5. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      251
      793
    6. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      61
      788
    7. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      47
      787
    8. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      64
      768
    9. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      48
      749
    10. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      93
      732
    11. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      159
      692
    12. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      76
      672
    13. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      666
    14. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      71
      636
    15. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      633
    16. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      622
    17. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      24
      586
    18. 31
      578
    19. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      25
      539
    20. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      538
    Aihe