Joo olen kesällä ostamassa aprilia merkkistä mopoa, ja minua kiinnostaa rx ja sx, 2011 mallia siis katselen. mitä eroja on rx ja sx malleilla, ja kumpi kannattaisi ostaa? käyttelisin esim koulumatkoilla ja olisi hyvä että kestäisi temppuilua. jos tiedätte muitakin mopo merkkejä budjettiin 3000e, haluiasin kuulla niitä :) kiitos :)
aprilia rx vai sx?
10
4682
Vastaukset
- jontec
Malleissa olellista eroa ei ole muuta kuin renkaat ja vähän korkeus ero, mutta jos ajattelit ajaa pelkällä asfaltilla niin suosittelen sx.
- .....
Sx sopii paremmi asfaltil ja kaupunkii, rx laama ja crossityylik meinattu. Eli kannattais ottaa sx :)
- Aaaaasd
Osta derbi tai Beta, molemmat kunnollisii ja luotettavii, mut jos aiot kunnol virittää ni suosittelen betaa.
- Ch on vitun hyvä
Aprilia , debi ja gilera tulee kaikki Piaggiolta omilla merkeillä vaan menee. Ero oikeastaan vaan muoveissa.
ÄLÄ OSTA KUMPAAKAAN NOISTA VAAN CH RACING Wxe enduro tai Wsm motard!
- jontec
On aprilia samanlailla yhtä luotettava, kuin derbi. Emt onko sillä väliä mikä merkki on, mutta ostaja sen saa päättää minkä haluaa.
- jaaaah
kannattaa ostaa dt
- huhhuh huh
osta toi sx ! Enduromopot o jotai nii..sanoinkuvaamatonta. Niis ei oo mitää järkee! Asfaltil ne krossi renkaat seilaa ku vanhat lehmät!
- Räxämies
huhhuh huh kirjoitti:
osta toi sx ! Enduromopot o jotai nii..sanoinkuvaamatonta. Niis ei oo mitää järkee! Asfaltil ne krossi renkaat seilaa ku vanhat lehmät!
Jos edes ajattelit käydä tien ulkopuolella/soralla niin Osta rx! Kävin tossa ajelemassa päitsireittejä sellasella ja kyl on niin nautinnollista hommaa supermotpoikien keulitteluihin/suditteluihin verrattuna. Ja ei kyllä seilaa mulla yhtää asfaltilla ja pitoa riittää kaikkialla!
Ainut miinus lyhyelle kuskille on se että räxä on oikeastaan aika huomattavasti korkeampi.
Kun vähän poraa kuristusta niin halutessaan saa kulkupuolen kuntoon, kulkeekin hyvin, PS olen ollut viivoilla tänään viiden muun mopon kanssa, jokainen muu hävinnyt mankeista riejuihin ja muihin aprilioihin ;) - ApikkaGileraRiejuDerbi??
Räxämies kirjoitti:
Jos edes ajattelit käydä tien ulkopuolella/soralla niin Osta rx! Kävin tossa ajelemassa päitsireittejä sellasella ja kyl on niin nautinnollista hommaa supermotpoikien keulitteluihin/suditteluihin verrattuna. Ja ei kyllä seilaa mulla yhtää asfaltilla ja pitoa riittää kaikkialla!
Ainut miinus lyhyelle kuskille on se että räxä on oikeastaan aika huomattavasti korkeampi.
Kun vähän poraa kuristusta niin halutessaan saa kulkupuolen kuntoon, kulkeekin hyvin, PS olen ollut viivoilla tänään viiden muun mopon kanssa, jokainen muu hävinnyt mankeista riejuihin ja muihin aprilioihin ;)Saako kuitenkin säxään vaihettua sellaset crossirenkaat erikseen jos haluaa?
- ApriliaRx50Gianellil
ApikkaGileraRiejuDerbi?? kirjoitti:
Saako kuitenkin säxään vaihettua sellaset crossirenkaat erikseen jos haluaa?
Kyllä voit vaihtaa jos haluut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256