Oliskohan suosituksia iskareista Vectra-B:een?
Tuli ensin vaihdettua TA Technix madallussarja mutta sehän muuttui sellaiseksi kivireeksi niin tilasin sitten uudet iskarit vakiojousille (laitoin vanhat jouset) mutta nekin tuntuu turhan kovilta ja iskee tiessä joka pikkumöykky perseeseen. Ja silleen tien pieni aaltoilukin huojuttelee autoa joka kulmasta ärsyttävästi kun jäykät iskarit ei kai anna yhtään periksi. Street Star-merkkiset oli nää iskarit eli vissiin nekin sitten turhan sporttiseen meininkiin. Alkuperäiset iskarit oli huomattavasti mukavammat ja oli pehmeämpää kyytiä, ellei sitten johtunut siitä että oli vanhat ja kulahtaneet... Merkki nyt vaan jäi katsomatta.
Vectra-B alusta
6
403
Vastaukset
- fgggf
GTS alustasarja oli minun mielestä sopivan jäykkä. kaverikin kerran kyydissä sanoi : vittu tälläsen alustan ku sais itellekki. sillä oli A-vectrassa jotku bilsteinin vai konin alusta ja se oli kans ihan kivireki
- Jumby
Tarkoitus olisi selvitä mahdollisimman halvalla ja nuo GTS-iskarit ilman madallusta näytää maksavan reippaasti yli 300e... Mites nuo lyhennetyt ja halvemmat GTS-iskarit, mahtaisiko toimia jos heittäisin TA technixin jousien kanssa yhteen? Ilmeisesti iskareilla on kuitenkin jousia suurempi vaikutus siinä tien nyppylöiden välittymisessä takamukseen, jos ennen niin mukavilla vakiojousillakin muuttui uusien sportti-iskareden kanssa kaameaksi?
- Se on totta
GTS-iskarit eli KYBit tuli ostettua ja suuri oli pettymys kun testasin niitä iskaritestissä.
Vanhat kolasivat ja vaimennusteho oli 32-35% mutta GTS veti pohjanoteerauksen joka oli 24-28% eli uusilla iskareilla olisi tullut hylky katsastuksessa. Bilstein ja koni on hintansa väärtit ja toimii.- Jorma Kovanen
Osta v-maxx coiloverit ja kallistuksen vakaajiin uudet puslat. Ei puutu enää kun poikkituet eteen ja taakse. Se on sitten ajonautintoa
- Jumby
Joo, tuli sitten hommattua halvalla käytetyt Saschin alkuperäisiskarit, lisäksi vaihdoin taakse pitkittäisten tukivarsien etummaiset puslat powerflexeihin ja voi jo alkaa puhua ajomukavuudesta, kun auto lisäksi kulkee suht suoraankin. Vittumaista ollut ajella kun rattia saanut suoraa tietä ajaessakin säädellä kokoajan eikä helvetin sokeat katsastusäijätkään ole koskaan nähneet ihan paskana ollutta puslaa joka näkyi selvästi ja olen peräti pyytänyt tutkimaan tarkemmin kun suuntavakaus ollut huono. Kannattaskohan tuo katsastus jo lopettaa turhana rahastuksena kun palkkaavat moisia sokeita apinoita sinne.
- sfsfsfsdcs
"GTS-iskarit eli KYBit tuli ostettua ja suuri oli pettymys kun testasin niitä iskaritestissä.
Vanhat kolasivat ja vaimennusteho oli 32-35% mutta GTS veti pohjanoteerauksen joka oli 24-28% eli uusilla iskareilla olisi tullut hylky katsastuksessa. Bilstein ja koni on hintansa väärtit ja toimii. "
milläs perusteella olisi hylky tullut? iskaritestissä mittari saa näyttää vaikka 0%. se prosenttiluku ei kelpaa hylkäys perusteeksi vaan inssi kokeilee itse heilutella autoa ja katsoo jääkö auto pomppimaan jousien varassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818