Oliskohan suosituksia iskareista Vectra-B:een?
Tuli ensin vaihdettua TA Technix madallussarja mutta sehän muuttui sellaiseksi kivireeksi niin tilasin sitten uudet iskarit vakiojousille (laitoin vanhat jouset) mutta nekin tuntuu turhan kovilta ja iskee tiessä joka pikkumöykky perseeseen. Ja silleen tien pieni aaltoilukin huojuttelee autoa joka kulmasta ärsyttävästi kun jäykät iskarit ei kai anna yhtään periksi. Street Star-merkkiset oli nää iskarit eli vissiin nekin sitten turhan sporttiseen meininkiin. Alkuperäiset iskarit oli huomattavasti mukavammat ja oli pehmeämpää kyytiä, ellei sitten johtunut siitä että oli vanhat ja kulahtaneet... Merkki nyt vaan jäi katsomatta.
Vectra-B alusta
6
406
Vastaukset
- fgggf
GTS alustasarja oli minun mielestä sopivan jäykkä. kaverikin kerran kyydissä sanoi : vittu tälläsen alustan ku sais itellekki. sillä oli A-vectrassa jotku bilsteinin vai konin alusta ja se oli kans ihan kivireki
- Jumby
Tarkoitus olisi selvitä mahdollisimman halvalla ja nuo GTS-iskarit ilman madallusta näytää maksavan reippaasti yli 300e... Mites nuo lyhennetyt ja halvemmat GTS-iskarit, mahtaisiko toimia jos heittäisin TA technixin jousien kanssa yhteen? Ilmeisesti iskareilla on kuitenkin jousia suurempi vaikutus siinä tien nyppylöiden välittymisessä takamukseen, jos ennen niin mukavilla vakiojousillakin muuttui uusien sportti-iskareden kanssa kaameaksi?
- Se on totta
GTS-iskarit eli KYBit tuli ostettua ja suuri oli pettymys kun testasin niitä iskaritestissä.
Vanhat kolasivat ja vaimennusteho oli 32-35% mutta GTS veti pohjanoteerauksen joka oli 24-28% eli uusilla iskareilla olisi tullut hylky katsastuksessa. Bilstein ja koni on hintansa väärtit ja toimii.- Jorma Kovanen
Osta v-maxx coiloverit ja kallistuksen vakaajiin uudet puslat. Ei puutu enää kun poikkituet eteen ja taakse. Se on sitten ajonautintoa
- Jumby
Joo, tuli sitten hommattua halvalla käytetyt Saschin alkuperäisiskarit, lisäksi vaihdoin taakse pitkittäisten tukivarsien etummaiset puslat powerflexeihin ja voi jo alkaa puhua ajomukavuudesta, kun auto lisäksi kulkee suht suoraankin. Vittumaista ollut ajella kun rattia saanut suoraa tietä ajaessakin säädellä kokoajan eikä helvetin sokeat katsastusäijätkään ole koskaan nähneet ihan paskana ollutta puslaa joka näkyi selvästi ja olen peräti pyytänyt tutkimaan tarkemmin kun suuntavakaus ollut huono. Kannattaskohan tuo katsastus jo lopettaa turhana rahastuksena kun palkkaavat moisia sokeita apinoita sinne.
- sfsfsfsdcs
"GTS-iskarit eli KYBit tuli ostettua ja suuri oli pettymys kun testasin niitä iskaritestissä.
Vanhat kolasivat ja vaimennusteho oli 32-35% mutta GTS veti pohjanoteerauksen joka oli 24-28% eli uusilla iskareilla olisi tullut hylky katsastuksessa. Bilstein ja koni on hintansa väärtit ja toimii. "
milläs perusteella olisi hylky tullut? iskaritestissä mittari saa näyttää vaikka 0%. se prosenttiluku ei kelpaa hylkäys perusteeksi vaan inssi kokeilee itse heilutella autoa ja katsoo jääkö auto pomppimaan jousien varassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1776512- 1481794
- 1131578
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96923Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan240829- 41809