Eli siis, te jotka pelaatte fudista, niin osaatteko sanoa, että onko keskitasoisella 16-vuotiaalla vielä mahdollisuuksia huipulle kovalla treenillä ja kuinka paljon pitäis vähintää harjotella viikossa? :)
Huipulle?
8
338
Vastaukset
- Halukas kovaan duuniin!
...ja oon siis tyttö.
- futaaja12334
varmaan melkein joka päivä pitäis treenata ja kotona pitäis tehdä kuntoharjoitteita (kuntopiiri, venyttelyt yms.) ja omatoimisia harjoituksia (esim. lenkkeilyä, hiihtoa, luistelua yms.)
- treeniä
joka päivä treeniä täs on yksin kertainen päiväkalenteri mitä mä käytän ja mä oon 12 v huom tää on kesäloma kalenteri
Aamu venyt aamu lenkki 2-5km normi treenit illal venyt lenkki 2-5km ja lihas huolto (esim punnerukset 30kpl, vatsat 50kpl , selät 25 kpl, kyljet 10 kpl puoli). - Onnea
Keskity omalla ajalla treenaamaan tekniikkaa ja motoriikkaa. Tekniikkaa niin että käyt kentällä treenaamassa jonkun kanssa pelitilanteita tötsillä jne. Vaikka pomputtelet 10 000, et vältämättä omaa hyvää tekniikkaa kentällä.
Yleinen virhe on sekoittaa freestyle/pomputtelu tekniikkaan. Hyvä lisähän se on, ja jonkunsortin pallonhallinta pakko olla. Netistä löytyy paljon infoa tästä.- valoja päälle
Jos pomputtelee putkeen 10 000 niin on aivan varmasti hyvä tekniikka kentällä... Itse pomputtelen päälle tuhat eikä kellään oo täälä päin yhtä hyvää tekniikkaa ku mulla...
- minä
valoja päälle kirjoitti:
Jos pomputtelee putkeen 10 000 niin on aivan varmasti hyvä tekniikka kentällä... Itse pomputtelen päälle tuhat eikä kellään oo täälä päin yhtä hyvää tekniikkaa ku mulla...
Jos pomputtelee 10 000 nii on pakko olla hyvä jos sen tekee ilman välipomppua ja vuoro jaloin . Ite pomputtelen 964 ilman välipomppuja ja vuoro jaloin .oon 12 vuotias tyttö
- thesleff
valoja päälle kirjoitti:
Jos pomputtelee 10000 on kysymys jonglöörikestävyys lajista ei jalkapallosta. 100 on aivan riittävä määrä, muu on ajanhukkaa.
100 täytyy toki saada myös reisillä, ulkosyrjällä ja sisäsyrjällä. Sama tupla ja triplakosketuksilla ja kävellessä etu- ja takaperin. Syötöt molemmin jaloin kaikilla jalan osilla. Vedot oikealla ja vasemmalla jalalla kaaripotkuna suorana nilkkapotkuna 16 metrin matkalta maalin neljänneksiin edestä ja 45 asteen kulmasta. Siinä asioita joita nämä tuhansien toistojen jonglöörineidit eivät osaa, vaikka syytä olisi :D
- futis2
ei pomputteluun edes hirveästi vaadita jopa 10v pojat saa suurinpiirtein kaikki 200 vuorojaloin.mielestäni tärkeeä olisi pikemminkin nopeus,peliäly ja hyvä pallohallinta.itse olen 15v poika ja pelaan hongassa.voitimme helsinki cupin tänä vuonna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251950- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822