Onneksi olkoon kuukanniemeläiset. Pääsette mukaan meidän suureen onnelliseen perheeseen. Saatte Salen. Mahtavaa. Onhan se kieltämättä melko kallista, eikä tavaratkaan mitään priimaa ole. Mutta kun muistatte maksaa vihreällä kortilla, saatte bonuksen lisäksi maksutapaedun. Se kannattaa.
Kuukanniemi
16
550
Vastaukset
- kuukkisasukas
no kyllä voi toisia kyrsiä moinen asia. oli hinnat mitkä tahansa kauppa on odotettu ja erittäin tervetullut! suuri kiitos manniselle.
- kuukanniemeläinen
Olen samaa mieltä, ylistys Manniselle.
- ränninen
Patsas Manniselle!
- kisskiss
suutelen mannista!
- jeahkuukkis
Kim Jong Manninen!
- -asiakasomistaja
Kuulin, että Manninnen oli uinut Soskuan sululta päihänniemeen yhdessä päivässä. Viimekesänä löi Kahilanniemen golfkentällä 9 hole in onea kerralla, ajatelkaas. Viimeviikolla Kuukanniemen taivaalla oli ihmeellinen valoilmiö. Satoi myös lunta pilvettömältä taivaalta ja kallioita halkesi. Mullekin tuli ei tupla vaan peräti triplabonukset ja maksutapaetukin oli ihan mahdoton.
- Manninen on kaunis
Ahti on miesten mies.
- J.Kölhi
Manninen on laskenut päässään äärettömään.Kahdesti.
Olipa kerran mies, joka ei kunnioittanut Mannista. Ei ole enää.
Manninen käyttää yövaloa. Ei siksi, että Manninen pekäisi pimeää, vaan siksi, että pimeä pelkää Mannista.
- bonus rulez
Ette ilkkuisi jos olisitte itse joutuneet olemaan näin kauan ilman kauppaa. Se, että sen viimein saamme ja että se on peräti Sale,on tosi jees. Taidatte olla ilkkujat jotain ihme plussanmetsästäjiä.
- ahti on rock
Oletteko huomanneet miten mannisen valo on saanut lumen sulamaan kaduilta. Myös linnut laulavat kunniaa manniselle. Pian jäät lähtevät ja manninen pääsee uimaan taas kilpaa yhdessä norppien kanssa.
- maksutapaetu
Manninen jää eläkkeelle kesäkuun alussa. Spontaania itkua ja voivotusta kolmannella. Siis joko itkette tai itkette ja itkette.
- kiiltävä volvo
Tuleeko Saleen pesuparkki niinkuin prismassakin on. Ei tarvitsisi täällä maallakaan enää itse autoa pestä.
- tuleeko luiskat?
pääseehän sinne pyörätuolilla?
- kepua
Saahan sieltä sitten koffia parikymppiä loota ku entisessä k-kaupassa mäyräkoira pullo-olvia maksoi n. 13 egee
- jeahkuukkis
Mut vakavasti puhuen, on kyllä hyvä homma.. ei tartte enää ajella Lemille tai Sammonlahteen hakemaan Floorapakettia!
- tylsämieli
Kuukanniemi. Onneksi ei tartte enää asua. Juoruämmien kylä kaukana kaikesta. Hetken oli hauska seurata velkaista kisailuanne paremmuudesta. Pthyi! Tukehtukaa itsekeskeisyyteenne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273523- 412359
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352188Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71947Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381399
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451165- 131149