NÄKÖ

JK

MINULLA ON ERITTÄIN HUONO NÄKÖ

9

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SJ

      No mitä sitten? Kiitos vaan tiedosta, mutta oliko sulla jotain asiaakin tuon huonon näön ympäriltä?

      • intendetti

        Eläintarhan eläimiä ei saa ruokkia. Sama aloittaa kerran kuussa ja ihan sama ns. sisältö. Joku sosiaalitapaus tai sitten joku, joka haluaa muiden haaskaavan aikaansa. Annetaan olla. Heikot sortuu elon tiellä.


      • vammainen oikeasti
        intendetti kirjoitti:

        Eläintarhan eläimiä ei saa ruokkia. Sama aloittaa kerran kuussa ja ihan sama ns. sisältö. Joku sosiaalitapaus tai sitten joku, joka haluaa muiden haaskaavan aikaansa. Annetaan olla. Heikot sortuu elon tiellä.

        Minulla on selain joka ei toimi kun antaa tuosta paskanjauhajasta palautetta ylläpidolle. Voisiko joku muu , jolla on toimiva selain, antaa tuota palautetta, että loppuisi näillä sairaus- ja suru-palstoilla tuo meidän vuosikausia jatkunut pilkkaaminen. Täällä on ihmisiä, joilla on oikeita ongelmia. Tämä ei ole oikea palsta pilkkajalle.


      • se on säälittävä
        vammainen oikeasti kirjoitti:

        Minulla on selain joka ei toimi kun antaa tuosta paskanjauhajasta palautetta ylläpidolle. Voisiko joku muu , jolla on toimiva selain, antaa tuota palautetta, että loppuisi näillä sairaus- ja suru-palstoilla tuo meidän vuosikausia jatkunut pilkkaaminen. Täällä on ihmisiä, joilla on oikeita ongelmia. Tämä ei ole oikea palsta pilkkajalle.

        Olen antanut useasti palautetta ja yleensä se sen viikkoinen ketju poistetaan. Mitään pysyvää ratkaisua Suomi24 ei ole tarjonnut eikä palstalla taida olla edes asiantuntevaa seriffiä.

        Näitä pellejä voi harmittaa vähän edes se, ettei heitä huomioi. Eihän tuollaisella narisijalla ole oikeasti väliä. Kohinaa. Evoluutio korjaa tilanteen joskus.


    • ptms

      Mikähän sulla oikeasti on hätänä, kun vuodesta toiseen avaat näitä ketjuja tänne ja kuulo -palstalle??? Niistä ei taida apua löytyä...

      • näin se menee

        Joku häiriintynyt.


      • vammainen heikko
        näin se menee kirjoitti:

        Joku häiriintynyt.

        Ei tämä mikään ns. uhri ole. On hyvin ilkeä paskamainen ihminen. Raukka joka ei uskalla kiusata vertaisiaan. Kiusaa heikompiaan.
        En silti tarkoita, että vertaisiaankaan saa kiusata. Mutta tämän henkilön selvästi tekisi mieli. Siksipä hänellä ei ole ystäviä eikä hänestä kukaan tykkää.
        Mutta on väärin että me vammaiset ja sairaat joudumme sen takia kärsimään.

        Kyllä ylläpito rupeaisi toimimaan jos useampi puuttuisi asiaan.
        Kun valitin tästä niin ylläpito antoi ymmärtää ettei ole ollenkaan tietoinen tästä häiriköstä.


    • JK

      N IN ONN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe