MINULLA ON ERITTÄIN HUONO NÄKÖ
NÄKÖ
9
265
Vastaukset
Tästä voi olla apua kaikille huononäköisille (:
http://www.youtube.com/watch?v=0fpGG82hYk0- SJ
No mitä sitten? Kiitos vaan tiedosta, mutta oliko sulla jotain asiaakin tuon huonon näön ympäriltä?
- intendetti
Eläintarhan eläimiä ei saa ruokkia. Sama aloittaa kerran kuussa ja ihan sama ns. sisältö. Joku sosiaalitapaus tai sitten joku, joka haluaa muiden haaskaavan aikaansa. Annetaan olla. Heikot sortuu elon tiellä.
- vammainen oikeasti
intendetti kirjoitti:
Eläintarhan eläimiä ei saa ruokkia. Sama aloittaa kerran kuussa ja ihan sama ns. sisältö. Joku sosiaalitapaus tai sitten joku, joka haluaa muiden haaskaavan aikaansa. Annetaan olla. Heikot sortuu elon tiellä.
Minulla on selain joka ei toimi kun antaa tuosta paskanjauhajasta palautetta ylläpidolle. Voisiko joku muu , jolla on toimiva selain, antaa tuota palautetta, että loppuisi näillä sairaus- ja suru-palstoilla tuo meidän vuosikausia jatkunut pilkkaaminen. Täällä on ihmisiä, joilla on oikeita ongelmia. Tämä ei ole oikea palsta pilkkajalle.
- se on säälittävä
vammainen oikeasti kirjoitti:
Minulla on selain joka ei toimi kun antaa tuosta paskanjauhajasta palautetta ylläpidolle. Voisiko joku muu , jolla on toimiva selain, antaa tuota palautetta, että loppuisi näillä sairaus- ja suru-palstoilla tuo meidän vuosikausia jatkunut pilkkaaminen. Täällä on ihmisiä, joilla on oikeita ongelmia. Tämä ei ole oikea palsta pilkkajalle.
Olen antanut useasti palautetta ja yleensä se sen viikkoinen ketju poistetaan. Mitään pysyvää ratkaisua Suomi24 ei ole tarjonnut eikä palstalla taida olla edes asiantuntevaa seriffiä.
Näitä pellejä voi harmittaa vähän edes se, ettei heitä huomioi. Eihän tuollaisella narisijalla ole oikeasti väliä. Kohinaa. Evoluutio korjaa tilanteen joskus.
- ptms
Mikähän sulla oikeasti on hätänä, kun vuodesta toiseen avaat näitä ketjuja tänne ja kuulo -palstalle??? Niistä ei taida apua löytyä...
- näin se menee
Joku häiriintynyt.
- vammainen heikko
näin se menee kirjoitti:
Joku häiriintynyt.
Ei tämä mikään ns. uhri ole. On hyvin ilkeä paskamainen ihminen. Raukka joka ei uskalla kiusata vertaisiaan. Kiusaa heikompiaan.
En silti tarkoita, että vertaisiaankaan saa kiusata. Mutta tämän henkilön selvästi tekisi mieli. Siksipä hänellä ei ole ystäviä eikä hänestä kukaan tykkää.
Mutta on väärin että me vammaiset ja sairaat joudumme sen takia kärsimään.
Kyllä ylläpito rupeaisi toimimaan jos useampi puuttuisi asiaan.
Kun valitin tästä niin ylläpito antoi ymmärtää ettei ole ollenkaan tietoinen tästä häiriköstä.
- JK
N IN ONN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514