Numeron parannusta

Lukematta

Olin peruskoulun viimeisellä luokalla. Meillä oli luokassa ihan mukavan näköisiä tyttöjä. Kerran sattui niin, että kun olin fysiikantunnin labran jälkeen viemässä kaikkea tavaraa varastoon, niin kuulin kun ulko-ovi kolahti ja korkokenkien tikkaus alkoi lähestymään. Luikahdin vaistomaisesti hyllyn väliin piiloon.

Kenkien ääni kertoi, että joku käveli varastohyllyjen välissä ristiinrastiin – ihan kuin etsien jotain. Hän ohitti minut kerran aika läheltä, mutta ei onnekseni huomannut. Sitten askeleet pysähtyi ja henkilö jäi kuuntelulle. Meni piiitkiiiä sekunteja. Meinasin juuri astua takaviistosta esiin, kun ovi kolahti uudelleen. Ilmoille kajahti miesopemme ääni : ” Ovi pannnaan lukkoon ulkoa, kaikki ulos”
Kuuntelin jännittyneenä hyllyn välissä, kun tytön ääni vastasi parin sekunnin kuluttua. ” Mie vaan täällä yksin”

Kuulin askeleista, kun he kävelivät toisiaan vastaan ja sitten lähestyivät piiloani, huoneen peränurkkaa. Menin kyykkyyn syvemmälle laitteistojen väliin, etten paljastuisi. Siellä oli pöytä, mihin minulla oli hyllyn välistä näköyhteys alaviistosta. Fysiikan jämeräkokoinen opemme ja luokkamme tyttö Miia tulivat pöydän ääreen!
Opemme kouri takaapäin puseron läpi Miian pieniä rintoja hetken aikaa ja käski hänen nousta pöydän reunalle. Miia napitti housujaan auki ja alkoi riisumaan niitä puolitankoon. Ope sanoi vielä tarkistavansa oven. Hän harppoi varaston poikki ja sormeili lukkoa. Miia oli sillä välin ottanut takin taskustaan niveapurkin. Hän seisoi pöydän äärellä käsi pikkareiden sisällä ja levittäen niveaa.

Opemme harppoi takaisin ja komensi tytön pöydän reunalle selin makuulle. Miia nousi pöydän reunalle selinmakuulle ja nosti jalkansa koukkuun ja nosti farkkuhousunsa ylös polvitaipeisiin. Opemme aukaisi housunsa veti kalunsa esiin runkaten sen kovaksi. Sitten hän nyhtäisi Miialta pikkarit ylös polviin. Miia makasi selällään reisistään kiinni pidellen. Samalla hän piteli housujaan polvitaipeissa.

Opemme katseli edessä olevaa näkyä hetken aikaa ja alkoi painamaan terskaansa häpyhuulien väliin. Saatuaan terskan sisään, hän otti tukevan asennon ja piti Miiaa lanteista kiinni ja alkoi työntymään sisään. Hän kumartui eteenpäin painaen samalla koko painollaan. Hetken aikaa he olivat siinä asennossa ja sitten yhtäkkiä mullkku sutkahti sisään. Miia parahti hieman. Opemme odotti hetken, veti mulllkun hitaasti lähes ulos, korjasi asentoaan pöydän äärellä ja alkoi työntelemään määrätietoisin liikkein. Kuulin, kun Miia parahti vaimeasti joka työnnöllä, ilmeisesti hän puri huuliaan yhteen. Ainut, mitä näin taka-alaviistosta oli, kun opemme perse heilui työntöjen tahdissa.

Parin minuutin tasaisen litinän jälkeen opemme kiristi tahtia hetkeksi ja ähkäisi. Sitten hän vetäytyi taaksepäin ja veti housujaan jalkaan. Miia laskeutui varovasti pöydältä ja alkoi nostelemaan housujaan pälyilleen arasti ympärilleen posket punoittaen. Hän kaivoi taskustaan nenäliinan ja laittoi sen pikkareihinsa suojaksi.
Opemme katseli toimitusta vierestä kädet rennosti lanteillaan, maiskautti huuliaan silmin nähden tyytyväisenä ja sanoi : ” Ysin arvoinen pimppa, mukavan tiukka – ysin saat toikkariin. Vahinko, ettet ollut neitsyt – olisit saanut kympin... heh-heh”

Sen sanottuaan hän kääntyi ja käveli rauhassa pois, ovi kolahti perässä. Miia nojasi pöydän reunaan vielä hetken aikaa ja tikkasi korkokengillään tiehensä.

Minä olin varastossa vielä seuraavan oppitunnin puoliväliin, ennenkuin lähdin pois.

2

4279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutin huvikseni

      Olin peruskoulun viimeisellä luokalla. Meillä oli luokassa ihan mukavan näköisiä tyttöjä. Kerran sattui niin, että kun olin fysiikantunnin labran (siis kaksoistunnin) jälkeen viemässä kaikkea tavaraa varastoon, niin kuulin kun ulko-ovi kolahti ja korkokenkien tikkaus alkoi lähestymään. Luikahdin vaistomaisesti hyllyn väliin piiloon.

      Kenkien ääni kertoi, että joku käveli varastohyllyjen välissä ristiinrastiin – ihan kuin etsien jotain. Hän ohitti minut kerran aika läheltä, mutta ei onnekseni huomannut. Olin aivan litteänä piilossa. Sitten askeleet pysähtyivät ja henkilö jäi kuuntelulle. Meni piiitkiiiä sekunteja. Meinasin juuri astua takaviistosta esiin, kun ovi kolahti uudelleen. Ilmoille kajahti miesopemme ääni : ” Ovi pannnaan lukkoon ulkoa, kaikki ulos”
      Kuuntelin jännittyneenä hyllyn välissä, kun tytön ääni vastasi parin sekunnin kuluttua. ” Mie vaan täällä yksin”

      Kuulin askeleista, että he kävelivät toisiaan vastaan ja sitten lähestyivät piiloani, huoneen peränurkkaa. Menin kyykkyyn syvemmälle laitteistojen väliin, etten paljastuisi. Siellä oli pöytä, mihin minulla oli hyllyn välistä näköyhteys alaviistosta. Fysiikan ja lyhyen matikan jämeräkokoinen opettaja ja luokkamme tyttö Miia tulivat pöydän ääreen!

      Miia riisui takkinsa pöydälle. Ope siirtyi hänen taakseen ja alkoi kouria, takaapäin paidan läpi, Miian pieniä rintoja. Sitten hän sujautti molemmat kätensä tämän paidan sisään ja jatkoi leipomistaan. Miia seisoi jännittyneenä asennossa, suu tiukkana, silmät kiinni. Hetken kuluttua ope laski toisen kätensä alas ja hieroi samalla Miian haaroväliä housujen päältä. Sitten hän käski Miian nousta pöydän reunalle ja housut alas.
      Miia napitti housujaan auki ja alkoi riisumaan niitä puolitankoon. Ope sanoi vielä tarkistavansa oven. Hän harppoi varaston poikki ja sormeili lukkoa. Miia oli sillä välin ottanut takin taskustaan niveapurkin. Hän seisoi pöydän äärellä käsi pikkareiden sisällä levittäen niveaa.

      Ope harppoi takaisin ja komensi tytön pöydän reunalle selin makuulle. Miia laskeutui selin makuulle ja nosti jalkansa koukkuun ja nosti farkkuhousunsa ylös polvitaipeisiin. Ope aukaisi housunsa veti puolikovan kalunsa esiin runkaten sen kovaksi. Sitten hän nyhtäisi Miialta pikkarit ylös polviin. Miia makasi selällään reisistään kiinni pidellen, sääret ylös sivuillepäin käännettyinä. Samalla hän piteli housujaan polvitaipeissa.

      Ope katseli edessään olevaa näkyä hetken aikaa ja alkoi painamaan terskaansa häpyhuulien väliin. Saatuaan terskan sisään, hän otti tukevan asennon ja piti Miiaa lanteista kiinni ja alkoi työntymään sisään. Hän kumartui hieman eteenpäin painaen samalla koko painollaan. Hetken aikaa he olivat siinä asennossa ja sitten yhtäkkiä mullkku sutkahti sisään. Miia parahti hieman. Ope odotti hetken, veti mulllkun hitaasti lähes ulos, korjasi asentoa pöydän äärellä ja alkoi työntelemään määrätietoisin liikkein. Kuulin, kun Miia parahti vaimeasti joka työnnöllä, ilmeisesti hän puri huuliaan yhteen. Ainut, mitä näin taka-alaviistosta oli, kun open takapuoli heilui työntöjen tahdissa. Miian korkokengät vispasivat sivuilla.

      Parin minuutin tasaisen litinän jälkeen ope kiristi tahtia hetkeksi ja ähkäisi. Hän vavahteli pari kertaa peräjälkeen lauetessaan sisään. Sitten hän vetäytyi taaksepäin ja veti housujaan jalkaan. Miia kääntyi ensin sivuttain ja laskeutui varovasti pöydältä ja alkoi nostelemaan housujaan pälyilleen arasti ympärilleen, posket punoittaen. Hän kaivoi taskustaan nenäliinan ja laittoi sen pikkareihinsa suojaksi. Sitten hän kiskoi tiukkoja farkkujaan ylös horjahdellen välillä korkokengissään.

      Ope katseli toimitusta vierestä kädet rennosti lanteillaan, maiskautti huuliaan silmin nähden tyytyväisenä ja sanoi : ” Ysin arvoinen pimppa, mukavan tiukka – ysin saat todistukseen fysiikasta. Vahinko, ettet ollut neitsyt – olisit saanut kympin... heh-heh”

      Sen sanottuaan hän kääntyi ja käveli rauhassa pois, ovi kolahti perässä. Miia nojasi pöydän reunaan vielä hetken aikaa korjaten lookkiansa ja tikkasi korkokengillään tiehensä.

      Oven kolahdettua uudelleen minä pyörähdin istualleen ja otin kengät ja sukat vauhdilla pois jaloistani. Sitten nousin polvilleni ja avasin hätäisesti housuni. Kulllini ponnahti esiin. Vedin haparoivin käsin sukan sen päälle ja puristin ja tein pari runkkausliikettä – ruikkasin kolmesti ja ainakin lasillisen siihen sukkaan!

      Hengästyneenä pyyhin kulllini sukkaan ja laitoin sukan toisen sukan sisään. Mytyn työnsin patterin taakse. Olin varastossa vielä seuraavan oppitunnin puoliväliin, ennenkuin lähdin pois pelkät kengät jalassani.
      Päätin tulla viikon kuluttua kuikuilemaan samaan paikkaan - varmuuden vuoksi.

    • Jälkimmäinen on

      ... parempi versioi ja siinä on hauska loppuratkaisukin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe