Niin semmoista kysyisin että miksiköhän kyseisessä purkissa Zyxel P-870HN-51b on DSL valo keltaisena. Laitoin Soneran valokuitu liittymän, ja enpä noista modeemin asetuksista tiedä, että onko jokin asetus pielessä. Ohjeessa ainakin oli, että vihreänä kuuluis palaa, niin kuin on edellisässäkin modeemeissa minulla vihreänä loistellut valot Kiitos
Zyxel P-870HN-51b DSL valo keltaisena??
10
1548
Vastaukset
- yellowlight
Käyttöohjeessa varmaan kerrotaan . Lue sieltä: Kiitos!
- Xyxel
Sepä se kun ei kerrottu, ja olen googlettanut moneen kertaan, mutta en ole vastausta löytänyt sen takia täältä kyselin.
- ehkä kannattaisi
"Zyxel P-870HN-51b on DSL valo keltaisena. Laitoin Soneran valokuitu liittymän"
opetella eri tekniikoiden väliset erot. ADSL-tekniikkaa ei käytetä mitenkään kuituverkoissa.- Kunhan kysyin
Mitä väliä minun on opetella. Minulle netin käyttössä riittää kun se vaan pelaa. Ei tarvi opetella kaikkea. Riittää kun koneet asennan ja huollan. Kunhan vaan kysyin miellenkiinnon vuoksi teiltä viisammilta dsl valosta, sekin ehkä tiedon hakua?Ei häiritse vaikka onkin valo keltaisena. Netti pelaa silti.
- Sep-phoh
Jos valo on keltainen, laatikko käyttää VDSL linjaa. Jos vihreä, käytössä on ADSL linja.
Eli toimii niinkuin pitääkin.- Sep-phoh
Toisinsanoen keltainen valo meinaa että käytössä on valokuitu, vihreä taasen tarkoittaa että käytössä on normi kuparilanka.
- Niinpä niin
Sep-phoh kirjoitti:
Toisinsanoen keltainen valo meinaa että käytössä on valokuitu, vihreä taasen tarkoittaa että käytössä on normi kuparilanka.
Kiitos tulihan se sieltä: näinhän se selittyykin:) No kaikki sitten ok.
- petteris2
Sep-phoh kirjoitti:
Yleensä huoneistoihin tulee joko VDSL tai ADSL kuparia pitkin talojakamosta. Jakamoon voi sitten tulla optinen kuitu eli jakomossa on VDSL tai ADSL kytkimiä, joista lähtee kierretty kuparikaapelipari asuntoihin.
Voi myös olla niin, että ADSL modeemi menee lähimpään puhelinkeskukseen saakka kuparilla. Keskuksessa on operaattorin ADSL kytkin (D-SLAM).
VDSL tulee todnäk aina taloon kuidulla, koska yhteysetäisyys kuparipiuhoilla on lyhyempi kuin ADSL tekniikalla.
- Realisti777
Sama ongelma. Pc portti keltaisena. Muut vihreänä. Eli miten se selittyy että soneran 100meganen muuttuu adsl linjaksi Pc:n ulostuloon? Muissa on digiboxi,xboxi. Ne siis vihreänä
- puhdistaheti
Siitepölyä portissa. Putsaa äkkiä ettei kone muutu raskaaksi. Sitten ei suju työt enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876