Eli kissamme ontuu etujalkaansa. Ei tunnu sitä aristavan menoissaan, mutta kokeillessa tuntuu turvonneelta yläosasta, eli kuin ihmisen hauiksesta, kyynärpään yläpuolelta. Kissalla ollut virtsatievaivoja, jotka erityisruokavaliolla hoidossa, eli nähty kuinka reagoi kipuun ja sairauteen, nyt eri meininki, eli menossa kuten normisti. Lääkäriin mennään aamulla kun ei akuutti vaiva kyseessä kuitenkaan, mutta mikähän rötkäleen jalassa voisi olla? On isokokoinen siperiankissa ja ulkokissa, eli itse epäilisin että tassu on romahtanut pakkaslumen päältä läpi penkan ja ehkäpä venähtänyt yms kun nostanut tassun pois lumen alta? Tai hiusmurtuma tai vastaavaa? Varaa kyllä tassulle, tai siis kyseiselle raajalle, mutta ontuen. Jos täällä joku hereillä, niin pitäkääpä vaikka seuraa hermostuneelle mammalle. Landella tosiaan asustelemme ja lekuri kehotti ettei nyt yöaikaan mennä vaan vasta aamulla kun ei tosiaan akuutti vaiva kyseessä. Tuossa tuo kehrää kuten ennenkin, mutta jos jalkaa puristaa yläosasta niin murahtaa, eli kipeä on koskettaessa. Mutta ruoka maittaa... tassut veks mun tonnikalapastasta prkl!!! :D
Kissa ontuu
2
803
Vastaukset
- neuvo
Vie lääkäriin niin kissasi saa apua vaivaansa
- mammahuoli
Aamusella eilen menimme, kun ei ollut päivystysvaiva. Kyseessä oli tosiaan olkavarren venähdys/revähdys, eli ei löytynyt murtumaakaan kuvista. :) 10 pv:n kipulääkekuuri ja 2 viikkoa pidettävä sisällä. Lääkkeen pitäisi myös rentouttaa hiukan lihasta, jolloin paremmin saa liikuteltua, eikä lihakset jämähdä. Kovasti sai kehuja kun röhnötti vaan pöydällä antaen väännellä ja käännellä luottavaisena, mutta kipuvaste sieltä olkavarresta sitten löytyi. Enemmän tuntuu nyt kipeälle tassulle varaavan, kiitos lääkkeen ja tänään pomppasi tiskipöydälle ruokapaikalleen ja takaisin alas. Siirsin nyt kuitenkin ruuat lattiatasoon, ettei kivun katoamisen huumassa pompiskele liikoja ja tassu saa lepoa. Toivotaan että tästä näillä paranee. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849