Eli huomasin että Kajaanissa Ammattikorkeakoulussa alkaisi ensi syksynä tietojenkäsittelyn koulutusohjelma jossa voi suuntautua pelialalle. Minulla ei ole yhtään kokemusta noista ohjelmointi ohjelmista, joten kannattaako hakea? Olen Datanomi
hakea pelialalle
2
262
Vastaukset
- Paha paimen
Hus siitä ammattikorkeakoulupalstalle!
- Pelintekijä
Väärä palsta, mutta saako silti vastata?
Meinasitko hakea tietojenkäsittelyn koulutusohjelmaan vai tietotekniikkaan? Tietotekniikka (eli insinööripuolen pelialan opinnot) alkaa meillä uutena nyt syksyllä. Siellä on paljon ohjelmointia, mutta jos olet nopea oppimaan niin hae ihmeessä ja kokeile.
Tietojenkäsittelyn koulutusohjelmassa meillä on opetettu pelialaa jo monta vuotta (itse opiskelen kolmatta vuotta) ja siinä voi erikoistua peliohjelmointiin, peligrafiikkaan, pelisuunnitteluun ja tuottamiseen tai peliääniin. Noissa muissa suuntautumisissa, paitsi ohjelmoinnissa, opiskellaan ohjelmoinnista vain peruskurssit ja muuten keskitytään sitten oman erikoistumisalueen syvällisempään osaamiseen. Eli hakea kannattaa jos pelialalle haluaa vaikka ohjelmointi ei olisikaan se vahvin ala. Graafikoita ja suunnittelijoita/tuottajia tarvitaan myös. www.kajak3d.com sivuilta voi käydä lukemassa lisätietoa ja mä voin kyllä vastailla lisää. Laita vaan hakupaperit sisään ja tule tänne tekemään pelejä meidän kanssa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813