Ihmettelen kovasti sitä kuinka tuota Teuvo Hakkaraista niin kovasti mollataan. Ettekö hyvät ihmiset muista kun itse Presidentti Tarja Halonenkin sanoi, että ihminen on parhaillaan silloin kun se saa olla omana itsenään.
Vastaukset 5
- Juha822222
Kaikki vihani ja empatiani Hakkaraista kohtaan.
Itse on aiheuttanu paljon ongelmia puheillaan ja teoillaan mutta nyt on meneillään prosessi jossa hän hakee ehkä parannusta, mutta valitettavasti suree sitä itseään käyttämällä alkoholia mut selvästi tämä iso karju katuu sanomisiaan ja tekojaan.
Humalassa kun on niin tulee varmasti mokailtua, ei ole täydellistä ihmistä joka ei mokaisi humalassa.
Parane Hakkarainen ja paranna myös tapasi ettet ole enään liikaa ulkomaalaisten vihaaja.
Itse pystyn toivottamaan hyvää jatkoa Teuvo sinulle, huolimatta sun rasistisista kommenteista menneisyydessö
Toivon että luet mun kommenttini.
Hyvää elämää sulle vaan.
Äitini asuu Viitasaarella mistä olet kotoisin muistaakseni.
Koita ryhdistäytyä ja kadu tekojasi muulla tavoin kuin ottamalla väkeviä.
Uskon että olet jo tehnyt parannuksen. - TAKAS SAHALLE
Kansanedustaja ei oikein vois elämöidä omana itsenään kun on niinku edustamassa kansaa. Toistaseksi T. Hakkaraisen ei ole kerrottu tehneen virassaan juuri muuta kun käyttäytyneen huonosti, puhuneen hävyttömiä ja rillutelleen kapakoissa. niin ja kaiken lisäksi on kaveerannut jonkun rikollis-jengin kanssa. Tuostako hänelle maksetaan korkeaa kansanedustajan palkkaa joka kustannetaan veronmaksajien rahoista. Hyvä kuitenkin kun tunnusti alkoholiongelmansa ja ymmärsi hakeutua hoitoon. Hatun nosto siitä.
- JK
NINKÖ
- orastynkkynenvihr
Hakkarainen kykyi Jani Toivolalta : Miten poistat kondomin rakastelun jälkeen ? Toivola vastasi : Pieraisemalla
- pultti+pultti
Hakkarainen kysyi Pekka Haavistalta kuinka poistat kondomin rakastelun jälkeen ? Pekka vastasi Välillä syljen välillä pieren.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 96941
- 59868
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun68683- 41635
- 61632
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22552Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33538Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37478- 45476