Ihmettelen kovasti sitä kuinka tuota Teuvo Hakkaraista niin kovasti mollataan. Ettekö hyvät ihmiset muista kun itse Presidentti Tarja Halonenkin sanoi, että ihminen on parhaillaan silloin kun se saa olla omana itsenään.
Teuvo Hakkarainen
5
142
Vastaukset
- Juha822222
Kaikki vihani ja empatiani Hakkaraista kohtaan.
Itse on aiheuttanu paljon ongelmia puheillaan ja teoillaan mutta nyt on meneillään prosessi jossa hän hakee ehkä parannusta, mutta valitettavasti suree sitä itseään käyttämällä alkoholia mut selvästi tämä iso karju katuu sanomisiaan ja tekojaan.
Humalassa kun on niin tulee varmasti mokailtua, ei ole täydellistä ihmistä joka ei mokaisi humalassa.
Parane Hakkarainen ja paranna myös tapasi ettet ole enään liikaa ulkomaalaisten vihaaja.
Itse pystyn toivottamaan hyvää jatkoa Teuvo sinulle, huolimatta sun rasistisista kommenteista menneisyydessö
Toivon että luet mun kommenttini.
Hyvää elämää sulle vaan.
Äitini asuu Viitasaarella mistä olet kotoisin muistaakseni.
Koita ryhdistäytyä ja kadu tekojasi muulla tavoin kuin ottamalla väkeviä.
Uskon että olet jo tehnyt parannuksen. - TAKAS SAHALLE
Kansanedustaja ei oikein vois elämöidä omana itsenään kun on niinku edustamassa kansaa. Toistaseksi T. Hakkaraisen ei ole kerrottu tehneen virassaan juuri muuta kun käyttäytyneen huonosti, puhuneen hävyttömiä ja rillutelleen kapakoissa. niin ja kaiken lisäksi on kaveerannut jonkun rikollis-jengin kanssa. Tuostako hänelle maksetaan korkeaa kansanedustajan palkkaa joka kustannetaan veronmaksajien rahoista. Hyvä kuitenkin kun tunnusti alkoholiongelmansa ja ymmärsi hakeutua hoitoon. Hatun nosto siitä.
- JK
NINKÖ
- orastynkkynenvihr
Hakkarainen kykyi Jani Toivolalta : Miten poistat kondomin rakastelun jälkeen ? Toivola vastasi : Pieraisemalla
- pultti+pultti
Hakkarainen kysyi Pekka Haavistalta kuinka poistat kondomin rakastelun jälkeen ? Pekka vastasi Välillä syljen välillä pieren.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.715990- 1305299
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4443208Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1021619Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3661219- 301049
- 651011
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46926Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109894Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52869