Ihmettelen kovasti sitä kuinka tuota Teuvo Hakkaraista niin kovasti mollataan. Ettekö hyvät ihmiset muista kun itse Presidentti Tarja Halonenkin sanoi, että ihminen on parhaillaan silloin kun se saa olla omana itsenään.
Teuvo Hakkarainen
5
130
Vastaukset
- Juha822222
Kaikki vihani ja empatiani Hakkaraista kohtaan.
Itse on aiheuttanu paljon ongelmia puheillaan ja teoillaan mutta nyt on meneillään prosessi jossa hän hakee ehkä parannusta, mutta valitettavasti suree sitä itseään käyttämällä alkoholia mut selvästi tämä iso karju katuu sanomisiaan ja tekojaan.
Humalassa kun on niin tulee varmasti mokailtua, ei ole täydellistä ihmistä joka ei mokaisi humalassa.
Parane Hakkarainen ja paranna myös tapasi ettet ole enään liikaa ulkomaalaisten vihaaja.
Itse pystyn toivottamaan hyvää jatkoa Teuvo sinulle, huolimatta sun rasistisista kommenteista menneisyydessö
Toivon että luet mun kommenttini.
Hyvää elämää sulle vaan.
Äitini asuu Viitasaarella mistä olet kotoisin muistaakseni.
Koita ryhdistäytyä ja kadu tekojasi muulla tavoin kuin ottamalla väkeviä.
Uskon että olet jo tehnyt parannuksen. - TAKAS SAHALLE
Kansanedustaja ei oikein vois elämöidä omana itsenään kun on niinku edustamassa kansaa. Toistaseksi T. Hakkaraisen ei ole kerrottu tehneen virassaan juuri muuta kun käyttäytyneen huonosti, puhuneen hävyttömiä ja rillutelleen kapakoissa. niin ja kaiken lisäksi on kaveerannut jonkun rikollis-jengin kanssa. Tuostako hänelle maksetaan korkeaa kansanedustajan palkkaa joka kustannetaan veronmaksajien rahoista. Hyvä kuitenkin kun tunnusti alkoholiongelmansa ja ymmärsi hakeutua hoitoon. Hatun nosto siitä.
- JK
NINKÖ
- orastynkkynenvihr
Hakkarainen kykyi Jani Toivolalta : Miten poistat kondomin rakastelun jälkeen ? Toivola vastasi : Pieraisemalla
- pultti+pultti
Hakkarainen kysyi Pekka Haavistalta kuinka poistat kondomin rakastelun jälkeen ? Pekka vastasi Välillä syljen välillä pieren.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922144Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882059- 981772
- 4421725
- 71424
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1101243- 215976
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9896Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41822Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72820