Plussat ja miinukset

rune.robotti

Katselin noita plussia ja miinuksia, on se ihme kun yhtäkkiä tulee suuri määrä plussaa ja toiseen miinuksia?
Onko ne niin tärkeitä ylläpidolle että te ITSE niitä lisäätte? voin pudottaa noi plussanne heti jos halua ja alkaa latoa runerobotilla 10

7

208

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei rune.robotti,

      Saamme tästä ongelmasta tasaisesti kyselyjä. Jotkut veijarit ovat keksineet tapoja, jolla pystyy peukuttamaan useita kertoja ja näin omalla toiminnallaan häiriköivät palstoilla.

      Meillä ylläpidossa ei ole tarvetta jaella peukkuja, emmekä sitä teekään. Kaikki hyvä ja asiallinen keskustelu on mielestämme yhtä arvokasta.

      Mukavaa viikonloppua!

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • ---

        "Kaikki hyvä ja asiallinen keskustelu on mielestämme yhtä arvokasta."

        Miksi sitten ette tee mitään, päivittäisten herjaajien poistamiseksi keskustelupalstoilta?

        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3448

        Tuollakin on jo KOLME vuotta herjattu kirjoittelijoita, jotka ovat palvelunne hyljänneet.


      • hämmästytääkummastut

        Mitä sitten ovat ne kirjoittajat, joiden plussat tai miinukset katoavat samantien, kun sivun sulkee?
        Jos kaikki asiallinen keskustelu on mielestänne arvokasta, miksi jotkut ovat nostettu arvostelun yläpuolelle, eikä heidän kirjoituksiaan saa kommentoida?

        Mielestäni entinen systeemi oli paljon parempi, siis se jossa näkyivät jokaisessa jutussa niin plussat kuin miinuksetkin.


      • hämmästytääkummastut

        Et vieläkään ole osannut vastata kysymykseen: Miksi joittenkin kirjoittajien plussat tai miinukset eivät jää muistiin sivulle vaan tili näyttää jatkuvasti nollaa?
        Saman viestiketju vastaajille nämä merkit jäävät olemaan, mutta aloittajien ja joidenkin kirjoittajien miinukset katoavat bittien taivaaseen?
        Jotenkin tuntuu siltä, että tässä on ylläpidolla sormensa pelissä, tietysti jos jotain muuta perustellusti todistetaan, olen valmis pyytämään ylläpidolta anteeksi!


    • brown-eyed.girl

      Täällä se Ellu taas höpisee ja fennis paastolla mutta kun oli pakko avata ja kurkata mitä se Ellu taas höpisee omiaan:

      Olen sanonut ja sanon uudestaan ettei ne veijarit kiusaisi jos ette antaisi siihen syytä, eikö?
      Eikä ne häiriköi kun te häiriköitte. Omalla häirinnällänne te häiriköitte ja saatte vain kiukkua kaikissa aikaan.

      Ellu: "Kaikki hyvä ja asiallinen keskustelu on mielestämme yhtä arvokasta."
      Kysyn sitten tuhannen kerran miksei huuhaa-palstalla saa toivottaa muille hyvää pyhäinpäivää ja miksei se mielipide mene sinne takaisin kun olen siitä tuhat kertaa valittanut.

      Jos teillä ei ole sheriffejä jollekin palstalle niin pankaa se sitten kiinni.
      Siihen ilmoitus että palsta on kiinni kunne sheriffi ilmoittautuu.
      Tiedätkö miltä tuntuu kirjoittaa pitkä selitys jollekin ja sitten se poistetaan ihan kiusallaan.


      Ja poistakaa noi miinustamisjuttunne, mitä hyötyä niistä on? Niillä tehdään vain kiusaa!
      Ennen kun oli plussatkin näkyvillä, niin siinä oli edes jotain mieltä, nyt ei niin mitään.

      • HALLL-LLLOOOTAA-AAA

        HEI YLLÄPITO, miksei oo enää plussat ja miinukset YHTÄAIKAA NÄKYVILLÄÄÄÄÄÄÄ ??????
        Systeemihän olisi paljon toimivampi! Tsekatkaa YouTubesta vaikka! Siellä näkyy sekä plussat että miinustukset samaan aikaan.

        HALOOTAAaa-aaa-aa-aa a a a aa-aaaAAAA-AAAHHH !!! !!! !!

        TOIMINTAA VAAN ! ! !


    • Hei,

      Kiitos ideasta. Huomioimme sen kehittäessämme palvelua tulevaisuudessa.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1887
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1267
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1204
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      969
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      848
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      39
      844
    Aihe