Kuka olisi arvannut?

exergy

Kuka olisi arvannut Lumian suosion?

http://www.mikropc.net/kaikki_uutiset/lumiaan ollaan tyytyvaisempia kuin iphoneen/a787745

Kuka olisi arvannut tämän..

http://www.argussoftware.com/en/company/partners.aspx

Vuodesta toiseen microsoftin partnerit ne vaan jaksaa hehkuttaa, todellisia win-hihhuleita, noh, siitähän se leipä on kiinni niillä.

23

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<|>>>

      En kyllä ymmärtänyt tätä viestiä? Onko varmasti kerneli päivitetty?

      • Minulla on, sinusta en tiedä :) Jos et ymmärtänyt, älä välitä, ohita koko aloitus niin pääset helpommalla.


      • dfgree46

        Tainnut saunoa taas liikaa...


      • viidelt.saunaan
        dfgree46 kirjoitti:

        Tainnut saunoa taas liikaa...

        Niin on mahdollisesti käynyt, sillä bunkkerisaunassa on häkää ?


      • <<<|>>>
        exergy kirjoitti:

        Minulla on, sinusta en tiedä :) Jos et ymmärtänyt, älä välitä, ohita koko aloitus niin pääset helpommalla.

        Entäs jos kuitenkin yritettäisiin yhdessä selvittää tätä mystistä viestiä? Minullakin on Linux-ubuntu ja olen siinä pääkäyttäjänä. Foliopipo on myös päässäni, peräkammarini ovet ovat tiukasti lukossa, jne. Eli oikein pesunkestävä hihhuli.


    • Pakon edessä

      Jos ei kukaan muu suostu nostamaan kissan häntää niin se on tehtävä itse. :(

    • Pentti Nelonen

      Minä ennustin jälleen oikein, eikä mene enää pitkään kun Nokian WP puhelimet ovat Suomen ykkösiä, myös muu maailma seuraa perässä. Jobsin mukana meni Applen paukut eikä sieltä ole enää odotettavissa mitään mullistavaa eikä kiinnostavaa... Android kompuroi tietoturvaongelmiensa kanssa.

      Varsinkin kun Windowos 8 julkaistaan ampaisee WP todelliseen suursuosioon maailmalla sillä puhelimen ja käyttöjärjestelmän luonnollinen yhteensopiminen ja käytön nautinnollisuus on silloin Microsoft leirissä ylivoimaisesti paras.

      Vuosien varrella se on nähty ja todettu, niin menee asiat kuin Pentti ennustaa!

      • joijoikuiokui

        nyt sano hyvin sano Pentti!


      • Aspartaami

        Brändiarvo viime vuodelta:
        Microsoftin -3%
        Nokia -20%
        Samsung 20%
        Apple 48%


    • pentti.osaaennustaa

      Penttihän se tiesi jo ennakolta, vaan ei linux hihhulit uskoneet ?

      • Penttihän on ennustanut ikuisesti linuxin kuolemaa mutta se pahalainen vaan leviää joka rintamalla joten voidaan 10 vuoden jälkeen sanoa että Pentti on kehno oraakkeli, tosin aikaskaalan pitäisi olla 30 eikä 10 vuotta.

        Jotkut onnistuivat sotkemaan jopa saunani tähän joten voidaan todeta että samat sairaat nilkkit hiihtelevät edelleen täällä eri nimimerkeillään.

        Itse olin poissa puolisen vuotta, pari kertaa kävin katsomassa mitä on tapahtunut, jotain uuttako? Ei mitään, samat trollit näyttää täällä pyörivän, suomeksi; muutama windowsiin nyrjähtänyt, oman älynsä kadottanut luuseri. Epäilen että heitä on ainakin kaksi, yhdelle tämä työmaa olisi vain liian iso jopa kokopäivätyöksi :D Tai mistä sitäkään tietää?


      • puusilima____sadg
        exergy kirjoitti:

        Penttihän on ennustanut ikuisesti linuxin kuolemaa mutta se pahalainen vaan leviää joka rintamalla joten voidaan 10 vuoden jälkeen sanoa että Pentti on kehno oraakkeli, tosin aikaskaalan pitäisi olla 30 eikä 10 vuotta.

        Jotkut onnistuivat sotkemaan jopa saunani tähän joten voidaan todeta että samat sairaat nilkkit hiihtelevät edelleen täällä eri nimimerkeillään.

        Itse olin poissa puolisen vuotta, pari kertaa kävin katsomassa mitä on tapahtunut, jotain uuttako? Ei mitään, samat trollit näyttää täällä pyörivän, suomeksi; muutama windowsiin nyrjähtänyt, oman älynsä kadottanut luuseri. Epäilen että heitä on ainakin kaksi, yhdelle tämä työmaa olisi vain liian iso jopa kokopäivätyöksi :D Tai mistä sitäkään tietää?

        onko lumialla muka käyttäjiä?

        linux ei katoa mihinkään..

        täällä ei tilanne muutu.


      • Windows 8
        exergy kirjoitti:

        Penttihän on ennustanut ikuisesti linuxin kuolemaa mutta se pahalainen vaan leviää joka rintamalla joten voidaan 10 vuoden jälkeen sanoa että Pentti on kehno oraakkeli, tosin aikaskaalan pitäisi olla 30 eikä 10 vuotta.

        Jotkut onnistuivat sotkemaan jopa saunani tähän joten voidaan todeta että samat sairaat nilkkit hiihtelevät edelleen täällä eri nimimerkeillään.

        Itse olin poissa puolisen vuotta, pari kertaa kävin katsomassa mitä on tapahtunut, jotain uuttako? Ei mitään, samat trollit näyttää täällä pyörivän, suomeksi; muutama windowsiin nyrjähtänyt, oman älynsä kadottanut luuseri. Epäilen että heitä on ainakin kaksi, yhdelle tämä työmaa olisi vain liian iso jopa kokopäivätyöksi :D Tai mistä sitäkään tietää?

        "Penttihän on ennustanut ikuisesti linuxin kuolemaa"

        linuxihan on kuollut?

        "mutta se pahalainen vaan leviää joka rintamalla"

        Oijoi luitko oikein joltain itsesuggestiossa elävältä linux-saitilta moisia ilta-satuja? Taidat olla iltasatujen tarpeessa vielä aina iltaisin?

        "todeta että samat sairaat nilkkit hiihtelevät edelleen täällä eri nimimerkeillään."

        No näitä sun viestejä kun katsoo niin näytät olevan kyllä lääkärin tarpeessa.

        "Itse olin poissa puolisen vuotta, pari kertaa kävin katsomassa mitä on tapahtunut, jotain uuttako? Ei mitään"

        Ahistiko kun ollaan täysin tasavertaisella foorumilla, missä ei voi nenäkkäästi potkia windowsia puolustelevia ihmisiä pois, ja varsinkin kun jotkut osoittaa linuxin huonoja puolia täällä? Joudut nyt menemään takaisin jollekkin #linux.fi tai muulle itsesuggestio-kanavalle lollottelemaan kuin pikkulapsi niin huono olosi paranee.

        "muutama windowsiin nyrjähtänyt,"

        WindowsFanboy (tm)

        "yhdelle tämä työmaa olisi vain liian iso jopa kokopäivätyöksi :D Tai mistä sitäkään tietää? "

        Aika harvakseltaan te linux-urvelot jaksatte tänne postailla, välillä menee päiviäkin näköjään ennen kuin on taas itsensä kerätty kasaan ja saatu koneet boottaamaan linuxiin, että pääsette online tota lapsellista kakkaanne ja valheita levittelemään :)

        Niin ja minä olen sitten ihan uusi jannu täällä, ja sulta on M-Karin lisäksi tulleet kaikkein lapsellisimmat jutut. Suoraa henkilöhyökkäilyä, kuvittelua Windows fanipojista (no kai nyt kun itse on linux-fanipoika niin logiikka on yksinkertaista) ja muuta yhtä naurettavaa fudia.

        Tuskin olet tietoinen edes että Internetissä on olemassa alaryhmittymiä jotka keskittyy pitämään hauskaa teidänlaistenne urveloitten kustannuksella ja hakemaan välillä päivittäiset viihteet, silloin kun ei ole muuta tekemistä elämässä ja muita harrastuksia, nauramme jopa sille että olette päivittäin vain nyhräätte interwebissä ja esim. täällä pitämässä linux-aktivismianne yllä, toisin kuin esim. Torvalds joka aktivoituu nettiin silloin kun sillä on oikeasti jotain asiaa.

        Olet varmaan kateudesta virheä että minulla on hyviä kontakteja Red Hatin ja Jaguarin rakentaneen firman suuntaan ja olen saanut enemmän aikaan linuxin saralla vuodessa kuin sinä koko elämäsi aikana.


      • Nimenomaan ristiriitaista, siinä oli jutun pointti, hyvä että joku lopulta keksi sen :)


      • pesa.palloilija
        exergy kirjoitti:

        Nimenomaan ristiriitaista, siinä oli jutun pointti, hyvä että joku lopulta keksi sen :)

        Löytyi vastaus, kun kävin hiukan huiskimassa pesismailalla ilmaa takapihalla D))))))


      • Helppo sellitys
        exergy kirjoitti:

        Nimenomaan ristiriitaista, siinä oli jutun pointti, hyvä että joku lopulta keksi sen :)

        "...kilpailu 595:n dollarin hintaluokassa Samsungin ja Applen laitteita vastaan on osoittaunut Nokialle liian kovaksi palaksi."

        Kannattaako yli -20% alennus jos olisi pärjännyt entiselläkin hinnalla?


    • hyvä, että olet taas takaisin täällä.

      Pentti - ja penan miljoona muuta nikkiä - on syytänyt tänne ihan skeidaa, joten tarvitaan taas oikojaa paikalle...

      :)

      • kimir

        "hyvä, että olet taas takaisin täällä.

        Pentti - ja penan miljoona muuta nikkiä - on syytänyt tänne ihan skeidaa, joten tarvitaan taas oikojaa paikalle..."
        Jos joku on syytänyt miljoona skeidaa mutta miksei sitten linuxrules itse ole oikonut asioita ja oikaissut miljoona skeidaa.


      • kimir kirjoitti:

        "hyvä, että olet taas takaisin täällä.

        Pentti - ja penan miljoona muuta nikkiä - on syytänyt tänne ihan skeidaa, joten tarvitaan taas oikojaa paikalle..."
        Jos joku on syytänyt miljoona skeidaa mutta miksei sitten linuxrules itse ole oikonut asioita ja oikaissut miljoona skeidaa.

        olen vain peruskäyttäjä linux ubuntulla, toiset tosiaan tietävät paljonkin enemmän asioista, kuten exergy... Ja tottahan moni muukin.

        Siksi oikoilen vain penan skeidaa niiltä osin kun osaan, vaikka penaa potuttaa edelleenkin ettei windowsia voi päivittää uudempaan versioon ilmaiseksi verkon kautta...

        :)


      • ja mikäs sen sitten
        linuxrules kirjoitti:

        olen vain peruskäyttäjä linux ubuntulla, toiset tosiaan tietävät paljonkin enemmän asioista, kuten exergy... Ja tottahan moni muukin.

        Siksi oikoilen vain penan skeidaa niiltä osin kun osaan, vaikka penaa potuttaa edelleenkin ettei windowsia voi päivittää uudempaan versioon ilmaiseksi verkon kautta...

        :)

        mukamas estäisi ookko vähä pimee ?


      • kissmu.butt
        linuxrules kirjoitti:

        olen vain peruskäyttäjä linux ubuntulla, toiset tosiaan tietävät paljonkin enemmän asioista, kuten exergy... Ja tottahan moni muukin.

        Siksi oikoilen vain penan skeidaa niiltä osin kun osaan, vaikka penaa potuttaa edelleenkin ettei windowsia voi päivittää uudempaan versioon ilmaiseksi verkon kautta...

        :)

        Eiköhän se kismitä linux-hihhuleita, kun eivä saa päivitettyä sitä kierrätyspöydältä haettua XP,tä Win-seiskaksi ?


      • Windows 8
        linuxrules kirjoitti:

        olen vain peruskäyttäjä linux ubuntulla, toiset tosiaan tietävät paljonkin enemmän asioista, kuten exergy... Ja tottahan moni muukin.

        Siksi oikoilen vain penan skeidaa niiltä osin kun osaan, vaikka penaa potuttaa edelleenkin ettei windowsia voi päivittää uudempaan versioon ilmaiseksi verkon kautta...

        :)

        "olen vain peruskäyttäjä linux ubuntulla, toiset tosiaan tietävät paljonkin enemmän asioista, kuten exergy... Ja tottahan moni muukin."

        No eihän sulla ole mitään arpaa sitten sanoa näihin asioihin mitään kun olet vain peruskäyttäjä, ja joku exergy nyt on näköjään ihan auttamaton pelle joka ei osaa edes Windowsia käyttää.

        "Siksi oikoilen vain penan skeidaa niiltä osin kun osaan"

        Niin, jos oikeasti osaisit ja tietäisit jostain jotain, niin käyttäisit tyytyväisenä Windowsia, kuten mun 50v äitini. Et sinä taida osata mun argumentteja oikein oikoa, kun sanon esim. että linuxista puutuu vakaat API ja ABI että siitä voisi koskaan mitään tullakkaan?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe