YLLÄPIDOLLE

monica

Ilmoita asiaton viesti Poistamonica8.3.2012 11:54 0 Avaa Sulje
Ylläpidolle

Sillälailla,,,, kun tarpeeksi pitää meteliä niin saa apujakin, nimittäin kiitos ylläpidolle kun korjasi nimimerkkini paikoilleen nyt se kukoistaa ylen aikaa ihanasti siinä sinisessä palkissa,, jossa se kuuluukin olla.

Minäpä oikein intoudun lausumaan pienen runon kiitokseksi:

Ikäihmisten palsta tää
meitä kovin viehättää
me kyllä täällä viihdytään
kun ylläpitokin ymmärtää.

On meitä monta sanailijaa
siitä ei kukaan selvää saa
mut`uudistus ois parempaa
kun kaikki pantais rekkaamaan.

Me palstan vanhat konkarit
toivomme sitä tietenkin
et`puska jusseja ei oliskaan
kaikki olis silloin reilumpaa.

Näin päättyy runo pieni tää
ehkä ylläpidolle mieleen jää
et runossa oli jotain kipinää
voisko sitä jotenkin yrittää.

17

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iloitsin aivan liian aikasin, tämä on sitä samaa sotkua kuin ennenkin, tuon kirjaamisen kanssa, kyllä pitää inhottaa kun on tuollaista sohlaamista tuon rekkauksen kanssa. Eikä suomi 24 : sta kuulu inahdustakaan, ei olisi paljon vaivaa jos ilmoittaisivat jotain.

Olisi mukavaa tietää onko jollain muulla näin kommervenkkinen tämä kirjaaminen ??

Kerron millätavoin kirjaannun:

ensiksi otan suosikki palkista 70 siinä ei lue että kirjaudu,,,,,siitä otan etusivulle, siinä on kirjaudu ja liity jäseneksi,,, kirjaudun,,,,sitten tulee lappu jossa kysytään, haluatko näytää vain www - sivun turvallisesti,,, vastaan kyllä...sitten tulee taas kirjaudu sisään ja kirjaudun ja samassa se heittää 2-3 cm vasemmalle ,,,,sen kirjaudu sisään sanan,,, kuin karkuun, menen perässä ja painan sitä kuitenkin, ja sitten ilmaantuu siniselle palkille oikeaan kulmaan monica, olen saanut rekattua, mutta olen aloitus sivulla sitten vielä pitää painaa suosikki palkiin, jossa on tallennettu 70 palsta.

• joutavoinen

Näin.Riviltä, Hae suomi24- suurennuslasin kuvaa klikataan, siihen oikealle tulee kirjaudu, nyt klikataan sitä, tulee - kirjaudu rivit, kruksataan muista ne, kirjaudu, Sitten alkaa näkymään jjoutava sinisenä.

Sekoseko touhuu, mutta eip viitsi monesti kirjautuakaan.

• Kyllä minulla lukee sinisessä valmiiksi kirjaudu! Ilman mitään temppuja. Tämä suomi24 on aloitusivuna, joka aukeaa suoraan. Tosin tänään on Prox erryä näyttänyt muutaman kerran ja konstaillut pääsyssä. Saattaa olla ilmakehän säteily joka aiheuttaa häikkää, uutisissahan siitä mainittiin.
        Sitten on vielä s-24 uudistus tulossa, kaipa ne jo sitäkin sisäänajaa.

• monica ek

jjoutava

Pahan tuulisuuteni sai käänteen kun luin kirjotuksesi, ja muuttui hyvän tuuliseksi ja jopa hymyilemiseen, osasit niin mainiosti esittää.

On se kumma kun toisilla on rekkaus hyvin, niinkuin Texsanellilla ja tosilla ei.

• Heps kukkuu!
      Minä pääsen oikealla olevan kysymysmerkin kautta kirjautumaan.

Kopautan varmuuden vuoksi maalaamatonta puuta, ettei kirjautuminen tämän "leuhkimisen" jälkeen lakkaisi toimimasta.
      Pääkalloni koputtelu ei tosin ole auttanut siinä, että useimmiten kirjoitelmani ovat häippässeet jonnekin avaruuksiin kuin päässeet 70 palstoille.

• Hyvä Venlastiina, sinä sen sanoit sen kautta pääsee rekaamaan vaikka niissä lukee ,,,, opastus ja palaute....

Olen monet kerrat klikannut sitä, mutta kun ei ole oikein lukenut, niin olen jättänyt kysymys merkin rauhaan.

Kiitti sinulle.

• Siitähän minäkin sisälle tuun, vaikka harvoin tulee tultua.

• kelituttu

Palsta-addi ruikutti ylläpitoa bannaamaan niin kauan, että banni toteutuikin. Sitten se neuvoi että lataa firebox selaimeksi. Näin tein ja banni poistui.

• katleija

Internet Explorerilla ja Mozilla firefoxilla on eroa.

Firefoxilla kun tulee kirjamerkistä (=suosikit) 70 sivulle, niin siinä sinisellä rivillä on valmiina kirjaudu ja rekisteroidy -tökkelit.

• Monia selaimia

Niin, on todella eroja selaimissa, Firefox, Chrome, Opera, IE, Safari yms. Itse minulla on kaksi selainta käytössä, Firefox on suosikkini.
      Vaikka minun kirjoituksen nimimerkin kohdalle tulee stop-merkki, silti sivuutan sen.
      Ei kirjoitukseni ole kohdistava kenellekään kuin vain tiedoksi!

• susm.

Minä tuun tälleen omassa loogisessa epäloogisuudessain:
      Painan google chrome, sitten oon siinä, seuraavaks kirjotan palkille suomi24, valitsen keskustelut, sitten seuraava kohta on painaa ryhmät ja sitä seuraava ikäryhmät ja kas viimenen painallus 70 . Tässähän minä nyt.
      Hyvää huomenta!

• SUSM.

Toistamiseen palaan lukemaan viestiäsi ja hymyillen totean että ei sinunkaan rekkaus ole mitenkään yksinkertaista, että aika monen portin kautta on sinunkin mentävä.Ja lopussa toteat,,,,, tässähän minä nyt,,, aivan kivasti ja huumorilla kirjoitettu.

Mutta tänään piti muut uudistukset astua voimaan, mutta en ole huomannut mitään mullistavaa tai käänteen tekevää palstalla tapahtuneen,

Jos joku muu on huomannut niin, kertomaan vaan, että me muutkin saamme tietää, on tosin lähtenyt pois tuo Suomi 24 kirjoitus jossa ilmoitettin että tänään tulee jotain mutoksia vai kuinka siinä lukikaan,,,,, mutta mitä???

• monica kirjoitti:

SUSM.

Toistamiseen palaan lukemaan viestiäsi ja hymyillen totean että ei sinunkaan rekkaus ole mitenkään yksinkertaista, että aika monen portin kautta on sinunkin mentävä.Ja lopussa toteat,,,,, tässähän minä nyt,,, aivan kivasti ja huumorilla kirjoitettu.

Mutta tänään piti muut uudistukset astua voimaan, mutta en ole huomannut mitään mullistavaa tai käänteen tekevää palstalla tapahtuneen,

Jos joku muu on huomannut niin, kertomaan vaan, että me muutkin saamme tietää, on tosin lähtenyt pois tuo Suomi 24 kirjoitus jossa ilmoitettin että tänään tulee jotain mutoksia vai kuinka siinä lukikaan,,,,, mutta mitä???

Suomi 24 tiedottaa:

Juuri huomasin että - suomi 24 tiedottaa - että kalastelu viestejä liikenteessä - älä klikkaa.....

• *Kukkahame*

On Firefox, Chrome ja Explorer eniten käytän Tulikettua, kone taitaa vaan olla ja vailla vaihtoa, nytkin muutamaan kertaan jauhoi aloitusta.
      Tuliketussa pitää hiiren nuolella hakea kirjautuminen, muihin löytyy sivulta ruudukko.
      Pitäis kai ajaa taas levyn eheytys, lasten lapset joskus innostuu pelailemaan ja moittivat konettani hitaaksi.
      Nyt eivät isompina enää jaksa odotella mitään kauan , on aina tapahduttava, johtuneeko siitä vai jostain muusta nuo pirstoutumiset.

• Uudet käyttöohjeet tulee voimaan 12.3 ---oletteko tutustuneet niihin. Sivun yläreunassa on siitä ilmoitus. --Taasen muutetaan jotain sivussa . ja monesko kerta jo pienen ajan sisään . En ole vieläkään oppinut käyttämään Omaa profiiliani ,tai harvoin edes vilkasen sinne , ennen sentään kävin usei , oli mukava siellä jutella --niinkuin kahden kesken .
      ja kaverisivun näki kivasti.

• 3+8

No ollaan luettu aikaa sitten, eihän se edes koske keskusteluja! Osaathan sinäkin suomea lukea !

• turha arvailla

Voi hyvänen aika, kun ei lueta mitä tiedoitetaan. Se koskee ainoastaan suomi24:n mainostajia ! Siis mainostajia, joiden varassa tämä toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      154
      1943
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1876
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      118
      1307
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1266
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1238
    6. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      426
      1172
    7. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      899
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      851
    9. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      846
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      218
      712
    Aihe